Mik a metrikák?
A Jelentéseknek is nevezett metrikák különféle típusú mérések, amelyek hasznosak lehetnek az Ön üzleti helyzetének megtekintéséhez. A metrikáknak 3 fő kategóriája van: időalapú, erőfeszítési és ügynöki tevékenységi mutatók.
Az időalapú metrikák olyan adatokat tartalmaznak, mint az első válaszidő, a kérelmező várakozási ideje vagy a teljes megoldási ideje. Az erőfeszítések mutatói tartalmazzák a válaszok számát, az újranyitott vagy újrarendelt jegyeket, és az ügynöki tevékenység mutatói az online időre, a rendelkezésre állásra és a megoldott jegyekre vonatkoznak. Létrehozhat egyéni mutatókat is a legérdekesebb adatok nyomon követésére.
Tudjon meg többet a Metrikákról a LiveAgentben.
Ha érdekel, hogyan lehet ügyfélkapcsolati szoftverrel javítani az ügyfélszolgálatot, látogass el az Ügyfélkapcsolati Szoftver oldalra. Ez az eszköz segíthet hatékonyabbá tenni a mindennapi interakciókat ügyfeleiddel.
A HTTPS titkosítás fontos szerepet játszik az adatbiztonságban. Tudj meg többet a HTTPS titkosítási funkcióról, és fedezd fel, hogyan védheted meg az ügyféladatokat.
Ha szeretnéd fejleszteni az ügyfélszolgálati képességeidet, nézd meg a Ügyfélszolgálati Képességek oldalt. Itt tippeket találsz a puha készségek fejlesztésére, mint például a hatékony hallgatás és az empátia.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!