Mi a nettó promóter pontszám?
A nettó promóter pontszám (nps) olyan statisztika, amely jelzi az ügyfél hűségét. Megmutatja, mennyire valószínű, hogy az ügyfél ajánlja szolgáltatásait vagy termékeit. Segít felfedezni azokat az ügyfeleket is, akik hajlamosak a lemorzsolódásra.
A Nettó Promóter Pontszám elemzés általában egy sor kérdést tartalmaz, hogy azonosítsa az ügyfelek viselkedésének okait, függetlenül attól, hogy aktívan reklámozzák-e a termékeit, vagy kevésbé érdekeltek.
Frequently Asked Questions
Mi az a Net Promoter Score (NPS)?
A Net Promoter Score (NPS) egy mutató, amely az adott vállalat vásárlói hűségét értékeli. Ez a fogyasztói bizalom alternatív mérőszáma. A Bain & Vállalat felmérése szerint az NPS növelheti a vállalat jövedelmét.
Hogyan számolja ki az NPS-t?
Az NPS kiszámításához vonja le a kritikusok százalékát a promóterek százalékából. Tehát például, ha a válaszadók 50%-a promóter volt, 20%-a pedig kritikus, akkor az NPS eredménye 30%. Minél nagyobb a százalékos arány, annál jobb a vállalkozása számára.
Mérheti az NPS-t a LiveAgentben?
A NetA promóter pontszámát a LiveAgent segítségével mérheti. Felhasználóként hozzáférhet a felmérések elvégzéséhez és az ügyfelek elégedettségének méréséhez szükséges összes eszközhöz. A LiveAgent integrációt kínál a Nicereply-al. Ez egy teljesen testreszabható ügyfél-elégedettségi felmérés. Számos módszert kínál a felmérések elosztására az ügyfelek számára.
Ha kíváncsi a nettó promóter pontszám (NPS) részleteire és annak magyarázatára, akkor érdemes elolvasnia a Nettó promóter pontszám - NPS Elmagyarázva cikket. Ez az írás mélyebb betekintést nyújt az NPS jelentésébe és alkalmazásába.
Ezenkívül, ha a call center teljesítményének javítását tűzte ki célul, akkor a Call center átvizsgálási ellenőrzőlista cikket is hasznosnak találhatja. Ebben a cikkben részletesen áttekintheti a call center hatékonyságának növelésére szolgáló lépéseket és stratégiákat.
Nyílt forráskódú jegykezelési rendszer
A nyílt forráskódú jegykezelő rendszer egy kiváló megoldás az ügyfelek kérdéseinek megválaszolására, kéréseinek teljesítésére, és más kommunikációra a vevőkkel.
Fedezze fel a KPI-k, azaz a fő teljesítménymutatók jelentőségét az üzleti életben! A LiveAgent szoftver és VoIP rendszer segít javítani az ügyfélszolgálat teljesítményét, növelve a vevői elégedettséget az átlagos várakozási és probléma megoldási idők csökkentésével. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!