Nyílt forráskódú ügyfélszolgálat?
A nyílt forráskódú ügyfélszolgálat egy szoftver, ami jegykezelő rendszerrel rendelkezik. Előre beállított verziót kínál és teljesen személyre szabható. Vannak ingyenes változatai és van, aminek a letöltéséért fizetni kell.
A nyílt forráskódú ügyfélszolgálat célja az ügyféltámogatás. Feltérképezi a vevők problémáit és kérdéseit az általuk küldött e-maileken, kapcsolatfelvételi nyomtatványokon vagy élő csevegésen keresztül. Ezen kívül nagyon sok ügyfélszolgálati funkciót kínál, a gyors válaszadás érdekében.
Ha kíváncsi arra, hogyan javíthatja az ügyfélszolgálatát, érdemes elolvasni a Közösségi Média Ügyfélszolgálati Tippek című cikket. Ebben hasznos tanácsokat találhat a közösségi média integrációkról és a legjobb gyakorlatokról.
Ha más ügyfélszolgálati szoftver alternatívát keres, tekintse meg a Verloop alternatíva - LiveAgent oldalt. Itt megtudhatja, miért választják sokan a LiveAgentet a Verloop helyett.
Érdeklik a helyszíni ügyfélszolgálati megoldások? Nézze meg a Helyszíni ügyfélszolgálati szoftver című cikket. Itt részletesen olvashat arról, hogyan működik az ilyen típusú szoftver.
Ha többet szeretne megtudni a jegykezelési folyamatokról, olvassa el a Jegy azonosító cikket. Ebben megismerheti a jegy azonosítók szerepét és használatát az ügyfélszolgálatban.
Végül, ha még nem találta meg a megfelelő alternatívát ügyfélszolgálati szoftveréhez, olvassa el a LiveHelpNow alternatíva - LiveAgent cikket. Itt részletes összehasonlítást talál a LiveAgent és a LiveHelpNow között.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!