Mi a módja az online műszaki segítségnyújtásnak?
Az élő műszaki segítségnyújtás különböző csatornákon történhet. Pl: e-mail, telefonhívás, vagy online műszaki segítségnyújtás csevegés által. A kiváló műszaki segítségnyújtás nyújtása érdekében a legtöbb cég Ügyfélszolgálati szoftvert alkalmaz. Az ügyfélszolgálati szoftverek, mint a LiveAgent, modern eszközöket és korszerű kommunikációt alkalmaznak a műszaki segítségnyújtásban.
Online műszaki segítségnyújtás
A cégek általában tengernyi e-mailt kapnak naponta. A LiveAgenttel az ön online ügyfélszolgálatosai egyenlően elosztott e-mail jegyeket kapnak. Sőt, személyre szabhatja az e-mail sablonjait, ahogy önnek a legjobban megfelel, amikor e-mail jegyről kap értesítést.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa az alábbi cikket LiveAgent – E-mail.
Műszaki segítsgnyújtás Csevegés által
Egyre több ügyfél használja az Élő Csevegés lehetőségét, hogy gyorsabban kapjon választ a kérdésére. Számos csevegő gomb létezik, amelyek által személyre szabhatja a weboldalát. Hogy miért más a LiveAgent csevegés? Először is, már akkor láthatja, hogy mit ír az ügyfél, mielőtt ő még elküldené azt. Így ön előre felkészülhet. Az ügyfélnek speciális dokumentumra vagy útmutatóra van szüksége? Mellékelje a dokumentumokat és küldjön neki linkeket! Át kell kapcsolni az ügyfelet egy másik részlegbe? A LiveAgenttel könnyű!
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az alábbi cikket LiveAgent – Élő csevegés
Hívások
A telefonján is és a számítógépén is hívják ügyfelei? A LiveAgent át tudja irányítani hívásait az ügynökök számítógépére. Nem kell az eszközökkel bajlódnia, egy felületről kezelheti hívásait.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el ezt! LiveAgent – Hívások
Közösségi média
A közösségi médián (Facebook, Twitter, Viber) keresztül is kap kéréseket, kérdéseket az ügyfeleitől a cég termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatban? A LiveAgenttel ezeket beépítheti a SoMe platformokba, így mindig csúcsteljesítményt nyújthat, ha valami gond akad vagy kérdés érkezik. Az ügyfél iránti elkötelezettség ma fontosabb, mint valaha. Kövesse nyomon és kezelje ügyeit a LiveAgent SoMe-jével!
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az alábbi cikket LiveAgent – Közösségi Média
Fórum
A fórum kiváló lehetőség az ügyfeleknek, hogy tapasztalatot cseréljenek. A LiveAgenttel nemcsak fórumot tud létrehozni, de értesítést kap arról is, ha az ügyfelei posztolnak valamit. Vagyis, e funkció által azonnal reagálhat azokra.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az alábbi cikket LiveAgent – Fórum
Kapcsolatfelvételi űrlapok
Az ügyfélszolgálat rengeteg kéretlen levelet kap. Az egyik mód ennek az elkerülésére, ha az ügyfeleinek kapcsolatfelvételi űrlapot biztosít. Bár az ön ügyfélszolgálati / üzleti e-mail címe rejtett, ily módon számos fontos információt kap a vevőiről, pl. Név, E-mail, Telefonszám, ami által jobb szolgáltatást tud majd nyújtani.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az alábbi cikket LiveAgent – Kapcsolatfelvételi űrlap.
Videó hívások
Az online ügyfélszolgálat néha problémás lehet. A videóhívás lehetősége nagy segítség a cégeknek, mert ez által megmutathatnak valamit a vevőknek vagy utat mutathatnak nekik. Nem kell elmagyarázni műszaki problémákat, elég, ha megosztja a képernyőt velük és megoldja a problémát.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az alábbi cikket LiveAgent – Videóhívások
Visszajelzés
A LiveAgent visszajelzési lehetőség opciója, kiváló arra, hogy megtudja az ügyfele mire kíváncsi vagy mi a véleménye. Ez segít önnek abban, hogy minden nappal egyre jobb legyen! Használja személyre szabottan a LiveAgentbeli vissszajelzés gombot és legyen egyre jobb!
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az alábbi cikket LiveAgent – Visszajelzések
Érdekli Önt a LiveAgent? Próbálja ki a 14 napos ingyenes kipróbálásilehetőséget és nyújtson ügyfeleinek több csatornás támogatást!
Egyéb LiveAgent funkciók, melyek növelik az élő műszaki támogatás hatékonyságát
Jegyrendszer
- CRM
- Tárolt üzenetek/ Előre meghatározott üzenetek
- Univerzális postafiók
- IVR
Nehéz a műszaki segítségnyújtás?
Nem könnyű műszaki segítségnyújtó ügynöknek lenni, mert nagy tudás és türelem kell hozzá. Ezenkívül, gyakran monoton és nem kellemes, mert az ügyfelek sokszor durvák és követelőzők.
Milyennek kell lennie egy műszaki támogatást nyújtó ügynöknek?
Egy műszaki támogatást nyújtó ügynöknek széleskörű tudással kell rendelkeznie a forgalmazott termékek műszaki jellemzőivel és a nyújtott szolgáltatással kapcsolatban. Valamint türelmesnek, empatikusnak kell legyen. Meg kell értenie, mit akar az ügyfél és türelmesen elvezetni őt a probléma megoldásához.
Milyen képességgel kell rendelkeznie az online műszaki támogató ügynöknek rendelkeznie?
Egy műszaki támogatást nyújtó ügynöknek ismernie kell a cég által forgalmazott termékeket, így egyszerű és összetett problémák esetén is a vevők segítségére lehet.
Ahogy fentebb is említettük az ügyfélszolgálatosnak értenie kell az emberekhez és jó hallgatóság kell legyen. Hasznos, ha a műszaki segítséget nyújtó ügynökök több nyelven is beszélnek Így több ügyfélnek tudnak, és nem csak egy nyelven segítséget nyújtani.
Végül, de nem utolsósorban, az ügynököknek gyorsan és hiba nélkül kell gépelniük. Ez biztosítja azt, hogy az ügyfelek gyorsan választ kapnak a kérdéseikre. Ez növeli az ügyfélelégedettséget és cserébe nő a nyereség és az ügyfélmegtartó erő.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Mit jelent az online technikai támogatás kifejezés?
A technikai támogatás olyan szolgáltatás, amelynek keretében a vállalatok segítséget nyújtanak a technológiai termékek - mindkét eszköz, például telefon vagy számítógép, de szoftverek - felhasználóinak is. Céljuk, hogy segítsék a felhasználót a termékkel kapcsolatos konkrét problémák megoldásában.
Melyek az online technikai támogatás jellemzői?
Az online technikai támogatás jellemzői elsősorban a problémák megoldásának, azok okának megtalálásának és megfelelő megoldás biztosításának kiváló képessége. Ezenkívül rendkívül fontosak azok a kommunikációs készségek, amelyek lehetővé teszik az ügyfél egyéni és megfelelő megközelítését. Fontos a rugalmasság és a nem ragaszkodás a megszokott úthoz.
Tudna online technikai támogatást nyújtani a LiveAgenten keresztül?
Természetesen online technikai támogatást nyújthat a LiveAgent segítségével. A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfelekkel való kommunikációt, és fejlett eszközt biztosít a technikai támogatási ügynökök számára. Az összes kommunikációs csatornát egy helyen kezelheti (e-mail, élő chat, videocsevegés, közösségi média stb.), Létrehozhat egy ügyfélszolgálatot, és hozzáférhet a jelentésekhez és a kommunikációs előzményekhez.
Miután megismerkedtél az online műszaki segítségnyújtás alapjaival, érdemes tovább olvasni a „Hogyan kínálhatja a legjobb Online Technikai Támogatást?” című cikket. Ez a cikk részletesen bemutatja, milyen módszerekkel teheted hatékonyabbá a támogatást videó formájában. Ha kíváncsi vagy, milyen képességekkel kell rendelkeznie egy online műszaki támogató ügynöknek, akkor a „Milyen képességgel kell rendelkeznie az online műszaki támogató ügynöknek rendelkeznie?” című rész lehet a következő érdekes olvasmány számodra. Ez a rész segít megérteni, milyen készségekre van szükség ebben a szerepkörben.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!