Mi az az összegzett beszélgetések?
Az összegzett beszélgetés az, ahol az ügyfélszolgálati tapasztalatok teljes története, egy vállalattal, látható az ügynök számára, akivel beszélget. Például, ha problémája van egy termékkel, amelyet egy adott vállalattól vásárolt és néhányszor felhívta már őket a probléma megoldása érdekében, az összegzett beszélgetés részletesen bemutatja az összes korábbi beszélgetést, amelyet más ügynökökkel folytatott.
Olyan módon jó, hogy az ügynök teljeskörűen átlátja korábbi tapasztalatait, és ennek megfelelően válaszolhat a kérdésére; emellett nem kell mélyen beleásnia magát a részletekbe, mivel azok is láthatóak számára.
Ha többet szeretnél megtudni a call center működéséről és előnyeiről, érdemes elolvasnod a Call center oldalunkat. Itt részletesen megismerheted, hogyan segíthet a call center szoftver a hatékony ügyfélszolgálatban és az ügyfél elégedettség növelésében.
Érdekel a mobil VoIP technológia? Ismerd meg a Mobil VoIP oldalon, hogyan működik, és milyen előnyökkel járhat számodra. Fedezd fel, hogyan hozhatja ki a legtöbbet a mobil VoIP szolgáltatásokból az ügyfélszolgálatodban.
Ha a legjobb call center szoftvereket keresed, nézd meg a Call center szoftver oldalunkat. Itt részletes információkat találsz a különféle funkciókról, amelyek segíthetnek az ügyfélszolgálati hatékonyság növelésében.
Szeretnél többet megtudni a csevegési meghívókról? Nézd meg a Csevegési meghívó galéria oldalunkat, ahol részletes leírást találsz ezekről az eszközökről. Fedezd fel, hogyan javíthatják ezek az eszközök az ügyfélkapcsolatokat.
Tudj meg többet a Mobil ügyfélszolgálat alkalmazás oldalunkon arról, milyen előnyökkel jár a mobil ügyfélszolgálati alkalmazások használata. Ismerd meg, hogyan segíthet ezek az alkalmazások az ügyfélszolgálati csapatod munkájának javításában.
Ha sablonokra van szükséged a call centered számára, látogass el a Call center sablonok oldalunkra. Itt számos hasznos sablont találsz, amelyek segíthetnek a hatékony kommunikációban és az ügyfélszolgálati folyamatok egyszerűsítésében.
Fedezze fel, hogyan mérhető a beszélgetési idő a hívásközpontok hatékonyságának növelése érdekében. Ismerje meg, hogyan segít az ügynökök teljesítményének értékelésében, és mi a különbség az átlagos beszélgetési idő és az átlagos kezelési idő között. Próbálja ki a LiveAgent-et ingyen, és érjen el magasabb ügyfél-elégedettséget!
Hogyan fejezzünk be egy beszélgetést
Tanulja meg, hogyan zárja le szakszerűen és udvariasan ügyfélszolgálati beszélgetéseit minden kommunikációs csatornán, előre megírt sablonokkal és praktikus tippekkel. Fedezze fel, hogyan hagyhat pozitív benyomást ügyfelei számára, miközben professzionális ügyfélszolgálati élményt nyújt!