Mik a Panaszok
A panasz olyan üzenet, vagy értesítés, amiben az ügyfelek elégedetlenségüket fejezik ki. Akkor történik, ha az ügyfelek elvárásai nem teljesülnek, vagy valamilyen problémájuk van egy termékkel, vagy szolgáltatással.
Ezeknek az ügyfeleknek a kártérítés, ajándék, vagy visszajelzés lehet a megoldás. A panaszok nem tesznek jót a cégnek, másrészt viszont segítenek az ügyfélképviselőknek, vezetőknek a jobb szolgáltatás nyújtásban.
Ha egy ügyfél panaszt tesz közzé Facebook oldalán, mindent nyomon követhet a LiveAgentben, és pillanatok alatt válaszolhat rá.
Ha már elolvasta az aktuális oldalt, érdemes továbblépnie az ügyfélpanaszok kezelésének módjaira. Itt hasznos tippeket talál arra, hogyan maradhat nyugodt és figyelmes, amikor az ügyfelek problémáival foglalkozik. Egy másik érdekes olvasmány lehet az ügyfélszolgálati e-mail etikett, ahol megtudhatja, hogyan írjon professzionális e-maileket és kezelje a dühös ügyfélleveleket. Végül, ha szeretné bővíteni az ismereteit az ügyfélszolgálati feladatok terén, nézze meg az ügyfélszolgálati kötelességek című cikket, amely részletesen bemutatja az alapvető feladatokat és felelősségeket.
Hogyan kezeljük az ügyfelek panaszait
Fedezze fel, hogyan kezelheti hatékonyan az ügyfelek panaszait és dühét. Tanulja meg, hogyan maradjon nyugodt, legyen jó hallgató, és reflektálja vissza az ügyfél szavait. Ismerje meg az ügyfelek álláspontját, és köszönje meg nekik, hogy megosztották a problémáikat. Fedezze fel a LiveAgent ajánlásait az ügyfélpanaszok békés megoldásához. Olvassa el most, és alakítsa a dühös ügyfeleket elégedetté!