Mi a pathfinder?
A Pathfinder integrálható az Ön jelenlegi szoftverébe ezzel javítva az Ön ügyfélszolgálatát. Az app lehetőséget nyújt követni a végfelhasználók aktivitását 30 perccel az előtt és után, hogy beküldték volna a jegyüket segítség kérése miatt. Ezzel egy tiszta képet kaphatunk, hogy mit csinált pontosan az ügyfél, mely extrém módon képes segítséget adni a támogatási csapatnak abban, amikor megoldják az ügyfelek ügyeit.
Ha érdekel, hogyan lehet biztonságosabbá tenni az ügyfélszolgálatodat, érdemes elolvasnod az ügyfélszolgálat biztonságáról szóló cikket. Itt megtalálod a legfontosabb biztonsági jellemzőket, mint például a kétlépéses hitelesítést és a HTTPS titkosítást.
Tudni szeretnéd, mi az a webes helpdesk és hogyan javíthatja az ügyfélszolgálatod hatékonyságát? Nézd meg a webes helpdesk részleteit, ahol választ kaphatsz a leggyakoribb kérdésekre is.
Ha szeretnéd fokozni az ügyfél támogatásodat, olvasd el az ügyfél támogatás cikket. Megtudhatod, mi a különbség az ügyfélszolgálat és az ügyfélélmény között, és miért fontos a márkaépítés szempontjából.
Ismerd meg a legjobb ügyfélszolgálati gyakorlatokat az ügyfélszolgálati sablonok segítségével. Ezek a sablonok segítenek időt spórolni és a kommunikációt következetessé tenni.
Végül, ha érdekel a helyszíni ügyfélszolgálati szoftverek világa, akkor a helyszíni ügyfélszolgálati szoftver cikket érdemes elolvasnod. Megtudhatod, hogyan működnek ezek a szoftverek, és milyen előnyökkel járnak az ügyfélkapcsolatokban.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!