Mi a pathfinder?
A Pathfinder integrálható az Ön jelenlegi szoftverébe ezzel javítva az Ön ügyfélszolgálatát. Az app lehetőséget nyújt követni a végfelhasználók aktivitását 30 perccel az előtt és után, hogy beküldték volna a jegyüket segítség kérése miatt. Ezzel egy tiszta képet kaphatunk, hogy mit csinált pontosan az ügyfél, mely extrém módon képes segítséget adni a támogatási csapatnak abban, amikor megoldják az ügyfelek ügyeit.
Ha érdekel, hogyan lehet biztonságosabbá tenni az ügyfélszolgálatodat, érdemes elolvasnod az ügyfélszolgálat biztonságáról szóló cikket. Itt megtalálod a legfontosabb biztonsági jellemzőket, mint például a kétlépéses hitelesítést és a HTTPS titkosítást.
Tudni szeretnéd, mi az a webes helpdesk és hogyan javíthatja az ügyfélszolgálatod hatékonyságát? Nézd meg a webes helpdesk részleteit, ahol választ kaphatsz a leggyakoribb kérdésekre is.
Ha szeretnéd fokozni az ügyfél támogatásodat, olvasd el az ügyfél támogatás cikket. Megtudhatod, mi a különbség az ügyfélszolgálat és az ügyfélélmény között, és miért fontos a márkaépítés szempontjából.
Ismerd meg a legjobb ügyfélszolgálati gyakorlatokat az ügyfélszolgálati sablonok segítségével. Ezek a sablonok segítenek időt spórolni és a kommunikációt következetessé tenni.
Végül, ha érdekel a helyszíni ügyfélszolgálati szoftverek világa, akkor a helyszíni ügyfélszolgálati szoftver cikket érdemes elolvasnod. Megtudhatod, hogyan működnek ezek a szoftverek, és milyen előnyökkel járnak az ügyfélkapcsolatokban.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!
Ügyfélszolgálati szoftver szójegyzék
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.