Mi az SLA?
Az SLA egy mozaikszó a Szolgálatatási Szint Megegyezésre.
A vállalatok definiálhatják a Szolgáltatási Szint Megegyezési politikát, így felhasználói jobban meg tudják figyelni a szolgáltatási szint teljesítményt és megfelelhetnek a vállalat szolgáltatási szint céljának. A Szolgáltatási Szint Megegyezések, vagy az SLA-k általában a vállalatok és a biznisz ügyfelek között vannak megegyezve.
Az SLA általában azt az időt határozza meg, hogy meddig lehet egy jegyet megválaszolni vagy teljesen megoldani. Ha a vállalat nem felel meg az SLA politikájával, SLA megsértés történik. Gyakran büntetés alá kell vetni magát emiatt az SLA Megsértéssel társulva, mert sok vállalat, különösen a nagy cégek leírják a Szolgáltatási Szint Megegyezést.
Az SLA-k a LiveAgent-ben SLA Szintek és SLA Szabályok kombinációjaként működnek..
Ha érdekel, hogyan lehet javítani az ügyfélszolgálatot, olvasd el a Mi az a Szolgáltatási Szint Megállapodás (SLA)? című cikket, amely részletesen bemutatja az SLA-k működését. Ezen felül, ha szeretnél többet megtudni az SLA megfelelőségi jelentésekről, látogass el a Mi az az SLA megfelelőségi jelentés? oldalra, ahol megtalálod az összes fontos információt a jelentések megjelenítési lehetőségeiről.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!