Mi az SLA megsértés?
Néhány vállalat azt preferálja, vagy el van köteleződve amellett, hogy birtokoljon egy bizonyos Szolgáltatási Szint Megegyezést. Az SLA beállít egy meghatározott időkeretet, amin belül a jegyeket meg kell válaszolni vagy a chateket és hívásokat fel kell venni. Ha a jegyek nem lesznek megválaszolva, vagy a chatek és hívások nem lesznek felvéve, SLA megsértés történik.
Általában, ha túl sok SLA Megsértés történik, a vállalatnak újra kell gondolnia az SLA beállítását és preferenciáit vagy növelnie kellene a munkaerejét több ügynökkel vagy jobb segédpulti eszközökkel.
Ha további részleteket szeretnél megtudni a szolgáltatási szint megállapodásokról, olvasd el a Mi az az SLA megfelelőségi jelentés? cikket. Ez a cikk bemutatja, hogyan tudod mérni és jelenteni az SLA teljesítményét.
Érdekel, mi az SLA és hogyan működik? Nézd meg az SLA (Elmagyarázva) oldalt, ahol részletesen megismerheted az alapszabályokat és a legfontosabb fogalmakat.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!