Mi az a súgóközpont?
A súgóközpont (más néven tudásbázis vagy ügyfélportál) egy olyan weboldal, amelyet egy vállalat hozott létre, hogy segítse ügyfeleit a felmerülő problémák megoldásában.
Ha az ügyfélnek problémája van egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, felkeresi a súgóközpontot, ahol a gyakran ismételt kérdések (GYIK) találhatóak. A legtöbb probléma, amellyel az ügyfelek szembesülnek, megoldódik itt, és választ kapnak arra, hogyan oldhatnak meg egy bizonyos problémát. Nyilvánvaló, hogy egyes ügyfeleknek olyan problémái lehetnek, amelyekre nem találnak választ a súgóközpontban. Ebben az esetben felhívják az ügyfélszolgálatot. A súgóközpontban találhatóak az elérhetőségek, cikkek a felmerült problémákkal kapcsolatban és a visszajelzési űrlapok is.
Tudjon meg többet a LiveAgent Ügyfélportáljáról.
Ha már elolvastad a jelenlegi oldalt, érdemes megismerkedni a válasz fogalmával, amely fontos része a hatékony ügyfélszolgálatnak. Megtudhatod, hogy miként javíthatod az ügyfélszolgálatod minőségét a megfelelő válaszok használatával.
Az élő chat támogatás egy másik hasznos eszköz, amely segít az ügyfelekkel való közvetlen kommunikációban. Fedezd fel, hogyan növelheted az ügyfél-elégedettséget élő chat segítségével.
Ha érdekelnek az élő csevegési funkciók, akkor nézd meg, milyen élő chat funkciókat kínál a LiveAgent. Ezek a funkciók jelentősen növelhetik az ügyfelek elkötelezettségét és az értékesítéseket.
A mobil ügyfélszolgálati alkalmazások szintén fontosak lehetnek, ha útközben szeretnél kapcsolatban maradni az ügyfelekkel. Ismerkedj meg a mobil ügyfélszolgálat alkalmazással és annak előnyeivel.
Végül, ha egyszerűsíteni szeretnéd a bejelentkezési folyamatot, az egyszeri bejelentkezés (SSO) megoldás segíthet abban, hogy könnyebben kezelhesd a hozzáféréseket. Tanuld meg, hogyan tudod ezt beállítani a LiveAgent fiókodban.
Fedezze fel, hogyan segít a kimenő hívásközpont a hatékony kommunikációban és proaktív ügyfélszolgálatban. Ismerje meg a LiveAgent szoftver előnyeit, mint az automata tárcsázás, hívásrögzítés, és click-to-call képesség. Növelje értékesítését, javítsa ügyfélszolgálatát, és kövesse nyomon fontos mutatóit. Indítsa el ingyenes fiókját most!
Fedezze fel az érintési pontok fontosságát a vásárlói út során! Tudja meg, hogyan segíthetnek ezek a vállalatoknak a termékeik hatékonyabb hirdetésében. Próbálja ki a LiveAgentet ingyenesen, és növelje érintési pontjait, hogy javítsa ügyfélszolgálata minőségét! Csatlakozzon boldog ügyfeleink közösségéhez, és nyújtson kiváló ügyféltámogatást.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!
A kapcsolattartó központ, mint szolgáltatás
A szolgáltató által üzemeltetett robusztus kapcsolattartó központ drasztikusan csökkenti az üzleti költségeket. Tudjon meg többet a cikk elolvasásával.