Mi a Személyzet ügynök?
A személyzet ügynök az ügyfélszolgálat tagja, aki kevesebb privilégiummal rendelkezik, mint egy felügyelő, csapatvezető vagy egy menedzser, akik az Admin szerepre vannak kihelyezve. Általában a személyzet ügynöknek olyan ügynöki szerepe van, ami lehetővé teszi számára a jegyek megoldását és áthelyezését, hozzáférése van a specifikus részlegekhez és csak kisebb konfigurációkat csinál.
Tudjon meg többet az Ügynökökről a LiveAgent-ben.
Ha szeretnéd javítani az ügyfélszolgálatod biztonságát, érdemes elolvasnod a Mi az ügyfélszolgálat biztonsága? cikket. Ez az írás bemutatja, hogyan védheted meg ügyfeleid adatait hatékonyan.
Ha érdekel, milyen feladatokat lát el egy ügyfélszolgálati ügynök, nézd meg a Kik a Help Desk ügynökök? oldalt. Itt megtudhatod, milyen készségekre van szükségük és hogyan járulnak hozzá az ügyfélszolgálat sikeréhez.
Az ügynökökkel kapcsolatos teljesítményed követése érdekében nézd meg a Ügynökökkel kapcsolatos jelentések oldalát. Ez a cikk részletes betekintést nyújt a különböző jelentési lehetőségekbe, hogy hatékonyan követhesd az ügynökeid munkáját.
Ha fejleszteni szeretnéd ügyfélkapcsolati szoftveredet, látogass el az Ügyfélkapcsolati Szoftver oldalra. Ez a cikk bemutatja, hogyan javíthatod az ügyfélkapcsolataid minőségét a megfelelő eszközök alkalmazásával.
Végül, ha érdekel, hogyan segíthet az ügyfélszolgálati szoftver a munkaidőd optimalizálásában, olvasd el a Munkaidő (Elmagyarázott) cikket. Ez az írás ismerteti, hogyan működhet vállalkozásod a nap 24 órájában hatékonyan.
Ügyfélszolgálati szoftver szójegyzék
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!