Mi a Támogatói jegy
A támogatói jegy lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy kérdést vagy kérelmet küldjenek egy szervezetnek. A támogatói jegy egy kérelem, amit a jegykezelő rendszer kap meg. Minden elkészített jegynek megvan a maga egyedi ID-je. A támogatói jegy nyitott, amíg egy vásárlói képviselő meg nem oldja. Eltárolja minden beszélgetés üzenetét egyetlen helyen.
Ha szeretnél többet megtudni a jegyek kezeléséről, olvasd el a jegy hozzárendelésről szóló cikket, amely segít jobban megérteni, hogyan oszthatod ki a feladatokat a csapatod tagjai között. Az élő támogatás fontosságáról pedig a élő támogatásról szóló oldalon találhatsz bővebb információt, hogy az ügyfeleid számára mindig elérhető legyél. A jegy űrlapokról is érdemes tájékozódnod a jegy űrlap részletes leírásában, hogy hatékonyabban gyűjthesd be az ügyfélkéréseket. Ha pedig a webes helpdesk megoldásokat keresed, nézd meg a webes helpdesk témájú írást, amely áttekintést nyújt a digitális ügyfélszolgálati eszközökről. Végül, a helyszíni ügyfélszolgálati szoftverekről is találsz hasznos információkat a helyszíni ügyfélszolgálati szoftver oldalon, hogy minden körülmények között a legjobb szolgáltatást nyújthasd.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!