Mi a Tel Link Protokoll?
A Tel-link protokollokat arra használják, hogy beállítsák a hívásokat online (click-to-call). A tel-link protokoll használatával egy telefonszám hívásának a linkre kerül a weboldalra, általában szöveges link formájában, gombként vagy képként. Azáltal ha a linkre kattintanak, az ügyfelek közvetlen telefonhívásba kezdhetnek azzal a telefonszámmal, melyet Ön választ. A legtöbb modern webes böngésző támogatja az automatikus szám felismerést, tehát a telefonszámok automatikusan linkké alakulnak. Néha azonban saját maga szeretné egy megtenni.
Az ügyfeleknek nincs szüksége letölteni szoftvert a hagyományos kiegészítőkön kívül, mint például a Flash. Ez megszünteti annak az esélyét, hogy az ügyfelek káros szoftvereket töltsenek le, mint például rosszindulatú- vagy kémprogram. Rengeteg click-to-call (kattintás és hívás) technológia ügyfél nélküli web-to-phone (webről telefonra, ami azt jelenti, hogy a hívás az ügyfél számítógépén kívül helyezkedik el.
Azáltal, hogy ügyfeleinek click to call (kattintás és hívás) opciót kínál, egy remek opciót kínál nekik, hiszen ez lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelei közvetlenül kommunikáljanak ügynökeivel.
Hogyan kell hiperhivatkozást készíteni egy telefonszámra?
Ez egyszerű. Másolja ki az alábbi kódot a weboldalára és cserélje ki a telefonszámot a saját telefonszámára az idézőjelek között.
Miután elmentette a változtatásokat, akkor látnia kell a telefonszámát hiperhivatkozással a weboldalán. Miután ügyfelei rákattintanak a linkre a telefonos kommunikáció köztük és ügynökei között készen áll.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Szeretné még jobban fejleszteni vállalkozását?
Telefonhivatkozás beágyazása a webhelyére nagyszerű kezdet a hűséges ügyfelek megszerzéséhez. Ha azonban hatékony és eredményes ügyfélszolgálatot szeretne létrehozni a bevételeinek növelése és a versenyelőny megszerzése érdekében, próbáljon ki egy ügyfélszolgálati megoldást. A legjobb ügyfélszolgálati szoftver tartalmazza az e-maileket, a hívásokat, az élő csevegést, a fórumokat, a Tudásbázist, a közösségi média ügyfél-kérdéseit és egyebeket!
Ha szeretne többet megtudni,tekintse meg a LiveAgent – Funkciók oldalt.
Try out LiveAgent for FREE
LiveAgent is a help desk solution that improves your customer service right away. Test it out now for free, and start increasing your sales right away.
Ha érdekel a tel link protokoll működése, akkor érdemes elolvasnod a „Mi a Tel Link Protokoll?” című cikket. Ez segít megérteni, hogyan használhatók ezek a linkek a gyakorlatban. Ha szeretnéd megtudni, hogyan készíthetsz hiperhivatkozást egy telefonszámra, akkor a vonatkozó útmutató hasznos lehet számodra. Ezzel a technikával egyszerűsítheted a felhasználók számára a kapcsolatfelvételt. Ha vállalkozásod további fejlődését tervezed, olvasd el a „Szeretné még jobban fejleszteni vállalkozását?” című cikket. Ez inspiráló ötleteket adhat a növekedéshez.
Fedezze fel a VoIP telefonok világát a LiveAgent segítségével! Takarítson meg költségeket és élvezze a rugalmas kommunikációt a fejlett, internetalapú technológiával működő digitális telefonokkal. Tudjon meg többet a VoIP telefonok működéséről, típusairól és előnyeiről. Kezdje el ingyen a felhőalapú telefonrendszer használatát, és tapasztalja meg a modern kommunikáció előnyeit most!
Fedezze fel a legújabb call center technológiai trendeket a LiveAgent oldalán! Ismerje meg, hogyan növelheti vállalkozása hatékonyságát felhőalapú megoldásokkal, omnichannel megközelítéssel, önkiszolgáló eszközökkel és AI-vezérelt automatizálással. Tegye ügyfélszolgálati élményét személyre szabottá és kiemelkedővé! Látogasson el most!
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!