Mit jelent a telefoncímke?
Nyugodtan kijelenthetjük, hogy mindannyian tapasztaltunk némi zavart, sőt lehetséges bosszúságot is, amikor telefonon keresztül próbáltunk megfogni egy embert. Megpróbálja felvenni valakivel a kapcsolatot egy ideig, de egyszerűen képtelen kapcsolatba lépni vele. És amikor végre megkapják az üzeneteit, és sikertelen hívásokat fedeznek fel, nem tudják visszahívni.
Ezt a helyzetet, vagy inkább jelenséget telefoncímkének nevezik. Gyakori eset, amikor két ember nem tudja elcsípni egymást telefonon.
Ezt a kifejezést még az 1980-as években találták ki, amikor az üzenetrögzítőkről volt szó. Az emberek megpróbálták felhívni egymás vezetékes telefonjait, csak azért, hogy előre rögzített üzenetet kapjanak a géptől.
Ma már kevesen használják ezt a kissé elavult technológiát, de a telefoncímkék játéka még mindig nagyon fontos dolog.
Miért fordul elő a telefoncímkék játéka?
A telefoncímkében való részvétel történhet akaratlanul és szándékosan is. Az első esetben leírható egyszerű félreértésnek, ütemezési problémának, időeltolódásnak, vagy egyszerűen csak két elfoglalt embernek, aki nem tudja megfogni egymást.
Azonban szándékosan is részese lehet a telefoncímkének. Néha az emberek elkerülik a hívásokat bizonyos személyekkel. Végül is könnyebb üzenetet hagyni üzenetrögzítőn vagy hangpostán, mint valós idejű beszélgetést folytatni
Az okoktól függetlenül, ha huzamosabb ideig játszik a telefoncímkével, az rossz telefon etikettnek minősül.
Hogyan kerüljük el a telefoncímke lejátszását?
Általában, ha egy telefoncímke valamilyen konfliktus eredménye, amikor az egyik fél nem hajlandó beszélni a másikkal, nagyon keveset tehet.
Ha azonban úgy találja, hogy külső tényezők miatt nem tud elérni egy személyt, néhány dolgot megtehet a telefoncímke leállítására:
- tartsa be a telefon etikettjét – ha mindkét fél kapott két hangüzenetet, a legutóbbi üzenetet kapó személy leállíthatja a telefont egyszerűen nem hív vissza
- ütemezze be a hívásait – kezelje a telefonhívásokat találkozók időpontjaiként, amelyeken részt kell vennie
- hagyjon részletes üzenetet – tájékoztassa a másik felet, hogy pontosan mikor lesz elérhető, ha továbbra is beszélni akar Önnel
- Használjon más kommunikációs eszközöket – néhány rövid beszélgetést e-mailben vagy azonnali üzenetküldésben folytathat közvetlen telefonálás helyett hívásokat
Reach out to your customers effectively
Call center software solution allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Discover features of LiveAgent's call center today.
Frequently Asked Questions
Mi a telefoncímke definíciója?
A telefon címke olyan eset, amikor két fél nem tudja elérni egymást telefonon. Folyamatosan próbálnak hívni, de ez számos nem fogadott hívást vagy hangüzenetet eredményez.
Hogyan játsza le egy telefoncímkét?
A telefon címkében úgy vehet részt, hogy folyamatosan elmulasztja a hívásokat, majd csak azért hívja vissza, hogy ne fogadja el a hívásait. Mindkét fél megteheti ezt szándékosan vagy véletlenül.
Hogyan állíthatom le a telefoncímkék lejátszását?
Győződjön meg arról, hogy betartja az általános telefonos etikettet. Ezenkívül jobban ütemezheti és rendszerezheti hívásait, vagy egyszerűen írhat e-mailt vagy azonnali üzenetet, ha nincs szükség közvetlen beszélgetésre.
Hogyan lehet elkerülni a telefoncímkét és ténylegesen beszélni az illetővel?
Ütemezze be a telefonhívásait, majd ügyeljen arra, hogy válaszoljon, amikor beleegyezett. Legyen konkrét az idő, amikor beszélni fognak egymással.
Hogyan lehet telefoncímkés játékot nyerni?
Telefoncímkés játékokat nyerhet, ha eljut ahhoz a személyhez, akivel kapcsolatba kíván lépni. A fenti cikkben vagy a „Hogyan állíthatom le a telefoncímkék lejátszását?” című GYIK-ben találhat néhány hasznos tippet ennek megtételéhez.
Ha érdekel, hogyan javíthatod ügyfélszolgálatodat, akkor érdemes elolvasnod a hívás címkézés folyamatát. Ez a cikk részletesen bemutatja, miért fontos a címkézés a vállalkozásod számára és hogyan segíthet a jobb ügyfélszolgálatban.
Ha többet szeretnél tudni a hívás címke használatáról, ez a cikk elmagyarázza, miért érdemes alkalmazni őket. Példákon keresztül megismerheted a különböző típusú címkéket és azok előnyeit.
Végül, ha technológiai megoldások érdekelnek, akkor a VoIP router beállításáról és karbantartásáról szóló cikk segíthet. Megtanulhatod, hogyan állítsd be a routert és javítsd a hálózati teljesítményt az új firmware segítségével.
Fedezze fel a VoIP telefonok világát a LiveAgent segítségével! Takarítson meg költségeket és élvezze a rugalmas kommunikációt a fejlett, internetalapú technológiával működő digitális telefonokkal. Tudjon meg többet a VoIP telefonok működéséről, típusairól és előnyeiről. Kezdje el ingyen a felhőalapú telefonrendszer használatát, és tapasztalja meg a modern kommunikáció előnyeit most!
Fedezze fel, hogyan egyszerűsíthetik a telefonos tárcsázók a call center működését! Automatizálja kimenő hívásait kézi vagy automatikus tárcsázókkal, és növelje ügynökei termelékenységét akár 300%-kal. Próbálja ki a LiveAgent click-to-call funkcióját ingyenesen, és tapasztalja meg a hatékony ügyfélszolgálatot!