Mi a telefonos jegykezelés?
Minden telefonhívás az ügyfelekről a helpdesk-be érkezve archiválásra kerülnek egy jegy formájában. A jegy információkat tartalmaz az telefonálóról, az ügynökről és a beszélgetésről kettőjük között. Amikor másik hívás érkezik ugyan ebben a témában, akkor az információ hozzáadódik az előző jegyhez.
A jegykezelés egy fontos opció arra, hogy minden jegyet követni tudjon. Nem csak a telefonhívások, de az e-mailek és más kommunikációs lehetőségek jegyekké alakulnak. Ez segít üzemelteti és rendben tartani minden beérkezett megkeresést bármely csatornán keresztül is érkezzenek.
Ha többet szeretne megtudni a különböző jegykezelő rendszerekről, érdemes áttekinteni a 8 legjobb jegykezelő szoftver 2024-ben című cikket, amely részletesen bemutatja a leginnovatívabb megoldásokat. A jegykezelő rendszerek számos előnyt kínálnak, amelyekről bővebben a Miért kellene használnia a jegykezelési rendszert? című oldalon olvashat. Emellett a jegykezelő rendszer bevált gyakorlatairól és tippekről is tájékozódhat a Jegykezelő rendszer bevált gyakorlatai és tippek című cikkben, ahol praktikus tanácsokat találhat a hatékony ügyfélszolgálat biztosításához.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!