Mi az a telefonos tárcsázó?
A telefonos tárcsázó egy szoftverrendszer, amely leegyszerűsíti a kimenő hívások folyamatát. A call center iparágban a telefonos tárcsázókat nagyjából két kategóriába lehet sorolni – kézi tárcsázók és automatizált telefonos tárcsázók (pl. prediktív tárcsázó). A kézi tárcsázók – a call center tárcsázók legalapvetőbb típusa – megkövetelik, hogy az ügynökök tárcsázzák az ügyfelek telefonszámát, vagy a potenciális ügyfelek manuálisan. Ezeket többnyire ügyfélszolgálathoz vagy egyszerű kimenő híváskampányokhoz használják.
Az automatizált tárcsázókat széles körben használják a call centerekben az értékesítési csapatok kimenő nemzetközi és országos telemarketinghez, piackutatáshoz és ügyfélszolgálati nyomon követéshez. Az automatikus tárcsázó szoftverrendszerek lehetővé teszik az ügynökök számára, hogy nagyszámú kimenő telefonhívást kezdeményezzenek anélkül, hogy minden számot kézzel kellene tárcsázniuk. A kézi tárcsázókkal ellentétben ezek automatikusan tárcsázzák a potenciális ügyfeleket a telefonszámok előre betöltött listájáról, majd csak akkor kapcsolják össze a hívást egy ügynökkel, ha élő személy veszi fel a kapcsolatot.
A hangfelismerő technológiák használatával az automatikus tárcsázók képesek észlelni a hangpostákat, az üzenetrögzítőket, a megszakított hívásokat, az foglaltsági hangokat és a nem fogadott hívásokat. Az automatikus tárcsázó program úgy is konfigurálható, hogy a másik végén lévő személyt csatlakoztassa egy IVR-hez (Interactive Voice Response), és lejátssza az előre rögzített üzeneteket. A különféle típusú automatikus tárcsázók – előnézeti tárcsázók, progresszív tárcsázók, elektromos tárcsázók és prediktív tárcsázó rendszerek – tovább egyszerűsíthetik a kimenő hívási kampányokat azáltal, hogy különböző funkciókat és képességeket kínálnak.
Az automatikus hangtárcsázó rendszerek segítik az ügynököket a call center általános termelékenységében. Segítenek csökkenteni az állásidőt, maximalizálni a hatékonyságot, és lehetővé teszik a call center ügynökök számára, hogy több potenciális ügyféllel léphessenek kapcsolatba. Tanulmányok kimutatták, hogy az automatikus tárcsázó akár 300%-kal növelheti az ügynök termelékenységét azáltal, hogy csökkenti az ügynök üresjárati idejét, és arányosan növeli az ügynök óránkénti beszélgetési idejét.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Mik azok a telefontárcsázók?
A telefonos tárcsázók olyan szoftver rendszerek, amelyek leegyszerűsítik a kimenő hívások folyamatát a call centerekben. Míg a kézi tárcsázók megkövetelik, hogy az ügynökök manuálisan indítsanak kimenő hívásokat, az automatikus tárcsázó rendszerek lehetővé teszik az ügynökök számára, hogy egyszerűen és hatékonyan automatikusan kezdeményezzenek kimenő hívásokat. Drámaian növelhetik az ügynök termelékenységét és teljesítményét azáltal, hogy csökkentik az ügynök tétlenségi idejét és növelik a beszélgetési időt.
Hogyan működnek a telefonos tárcsázók?
A kézi tárcsázókkal az ügynökök a névjegyzékből származó számok manuális tárcsázásával kezdeményeznek kimenő hívásokat. Automatikus tárcsázó esetén a rendszer megmondja a számítógépnek, hogy a névjegyzékből mely számokat kell tárcsázni, és hogyan kell reagálni, ha valaki felveszi a másik oldalon, vagy ha foglalt jelzés, hangposta vagy üzenetrögzítő van. A használt tárcsázó típusától függően a rendszer konfigurálható úgy, hogy összekapcsolja a hívást egy élő ügynökkel, amikor egy tényleges személy felveszi, előre rögzített hangüzeneteket játsszon le, ha éppen nincs elérhető ügynök, vagy megszakítja a hívást, ha senki nem válaszol. 25 másodpercig, vagy foglalt jelet észlel.
A telefonos tárcsázó a LiveAgent része?
Bár a LiveAgent kapcsolatközponti megoldása bejövő és kimenő hívási lehetőségeket is tartalmaz, a kimenő call center funkcióit jelenleg a click-to-call tárcsázás képviseli. A click-to-call tárcsázóval a telefonos ügyfélszolgálati ügynökök néhány kattintással kimenő hívásokat kezdeményezhetnek az ügyfelekhez vagy a potenciális ügyfelekhez, miközben közvetlenül a LiveAgent irányítópultján böngészhetik a webhelyüket.
Ha szeretnéd jobban megérteni a telefonos tárcsázók világát, nézd meg a VoIP tárcsázó részletes magyarázatát. Ez a cikk segít neked a gyakran ismételt kérdések megválaszolásában is. Az előnézeti tárcsázó cikkből megtudhatod, hogyan tudod csökkenteni a megszakadt hívásokat és növelni az ügynöki teljesítményt. Emellett az ügyfél-elköteleződés javításáról is olvashatsz. Ha érdekel, hogyan javíthatod az ügyfélszolgálatod minőségét, a mobil ügyfélszolgálati alkalmazás cikk remek kiindulópont. Itt választ kapsz arra is, mennyibe kerül a LiveAgent alkalmazás.
Fedezze fel a VoIP telefonok világát a LiveAgent segítségével! Takarítson meg költségeket és élvezze a rugalmas kommunikációt a fejlett, internetalapú technológiával működő digitális telefonokkal. Tudjon meg többet a VoIP telefonok működéséről, típusairól és előnyeiről. Kezdje el ingyen a felhőalapú telefonrendszer használatát, és tapasztalja meg a modern kommunikáció előnyeit most!
Fedezze fel a VoIP tárcsázók világát! Ez a szoftver lehetővé teszi kimenő hanghívások kezdeményezését internetkapcsolaton keresztül, növelve az élő kapcsolatok számát és az ügynöki teljesítményt. Ismerje meg a különböző tárcsázótípusokat, mint a prediktív, gyorstárcsázók, és még sok más. Próbálja ki a LiveAgent szoftverét ingyen, és tapasztalja meg a hatékonyság növekedését a call centerében!
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!