Ki a teljes hozzáférésű ügynök?
A teljes hozzáférésű ügynök egy ügynök fajta, mely teljes hozzáférést ad az összes jegyhez az ügynök számára. Mindent irányíthatnak jóváhagyás nélkül, mivel nincsen limitálva a hozzáférése bizonyos csapatokhoz vagy szervezetekhez. A LiveAgent-ben adminnak hívják. Az admin irányíthat mindent és konfigurálhatja a rendszert.
Ha szeretné jobban megérteni a válasz fogalmát, érdemes elolvasni, hogy mi is az pontosan és hogyan segíthet az ügyfélszolgálat javításában. Ha az ügyfélkapcsolati szoftverek érdeklik, a Ügyfélkapcsolati szoftver oldal részletesen bemutatja, hogyan működnek ezek az eszközök és miként emelhetik a szolgáltatás színvonalát.
A kontextuális súgó oldal megmagyarázza, mi is ez a funkció, és hogyan teheti egyszerűbbé az ügyfelek számára a segítségkérés folyamatát. Ha a kapcsolatfelvételi űrlapok üzleti előnyei érdeklik, érdemes rápillantani a Kapcsolatfelvételi űrlapok oldalra, ahol részletekbe menően ismertetik a témát.
A tréning fontosságáról és hasznáról is olvashat, ami segít a csapatának abban, hogy hatékonyabban kezeljék az ügyfeleket. Végezetül, ha szeretne hatékony visszajelzési kérelmeket készíteni, a visszajelzés kérése e-mail sablon oldal hasznos tippeket és bevált gyakorlatokat kínál erre a célra.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!