Mi az a Tudásbázis?
A Tudásbázis az ügyfélszolgálat egyik része, amelyik önállóan felhasználható ismereteket tartalmaz. A termékeiről nyújt ismereteket az ügyfeleinek.
A tudásbázis segít az ügyfeleknek és az ügynököknek is. Az ügyfelek megtalálhatják a kívánt segítséget itt, a támogatói csapat nélkül. Így az ügynököknek kevesebb jegyet kell kezelniük, és megtalálhatják azokat a tudásbázisban.
Tudjon meg többet a LiveAgent Tudásbázisáról!

Ha szeretnéd fejleszteni az ügyfélszolgálatot, érdemes megismerni az ügyfélszolgálati eszközöket, amelyek segítenek a hatékony kommunikációban. Ezek az eszközök megkönnyítik a kapcsolattartást az ügyfelekkel és növelik az ügyfél-elégedettséget. Az ügyfélkapcsolati szoftver használatával automatizálhatod a folyamatokat, így több időd marad az ügyfelek igényeinek kielégítésére. Ez a szoftver integrálható más rendszerekkel, ami tovább növeli a hatékonyságot. Ha érdekel, hogyan működik a mobil ügyfélszolgálati alkalmazás, nézd meg az ingyenes próbaverziót, hogy tapasztalatokat szerezz róla. Ezen alkalmazások segítenek az ügyfélszolgálati feladatok kezelésében útközben is. Az egyszeri bejelentkezés (SSO) szolgáltatás szintén hasznos lehet, mert egyszerűsíti a hozzáférést a különböző rendszerekhez. Az SSO használatával az ügyfeleid gyorsabban és biztonságosabban férhetnek hozzá a szükséges információkhoz. Az Enterprise Help Desk kapcsolatok bemutatják, hogyan kezelheted a nagyvállalati ügyfélszolgálati igényeket. Az ilyen kapcsolatok segítenek a nagyobb ügyfélbázis kezelésében és a szolgáltatási szintek fenntartásában. Végül, a helyszíni ügyfélszolgálati szoftver használata lehetővé teszi a személyes ügyfélkapcsolatok kezelését. Ez a szoftver különösen hasznos, ha közvetlen kapcsolatot akarsz tartani az ügyfelekkel a helyszínen.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!