Ki az ügyfél?
Az ügyfél az a személy vagy vállalkozás, aki termékeket vagy szolgáltatásokat vásárol másik vállalkozástól.
Vállalkozást üzemeltetni nem csak arról szól, hogy eladjon valamit. A cégeknek gondoskodnia kell az ügyfelekről és lehetőséget kell biztosítani számukra egy jó támogatási szolgáltatást is. A vásárlóknak sokszor rengeteg kérdése van többet szeretnének tudni a termékekről és szolgáltatásokról. Ők kommunikálhatnak az ügynökökkel csatornákon keresztül például email, Facebook üzenetek vagy élő chat segítségével. De nekik nincsen semmilyen hozzáférésük a LiveAgent lehetőségeihez. Létrehozhatnak néhány fórum bejegyzést vagy értékelést írhatnak az ügyféloldalon.
Ha érdekel, hogyan tudnád továbbfejleszteni az ügyfélszolgálatodat, érdemes elolvasni az ügyfélszolgálati kötelességekről szóló cikket. Ez a cikk részletezi az ügyfélszolgálati munkatársak fontos feladatait és felelősségeit.
Ha szeretnél hatékonyabb kommunikációs eszközöket használni, nézd meg az ügyfélszolgálati sablonokat. Ezek a sablonok segítenek időt spórolni és növelni a válaszsebességet.
Az ügyfélszolgálat részletes leírásában megtudhatod, milyen előnyökkel jár az ügyfélszolgálati tevékenységek alapos áttekintése. A cikk azt is bemutatja, hogyan segíthet az ügyfélszolgálati szoftver a problémák kezelésében.
Ha ügyfélszolgálati karrierre vágysz, az ügyfélszolgálati önéletrajzról szóló cikk hasznos tippeket adhat. Fedezd fel, mit tartalmazzon az önéletrajz, hogy kitűnj a jelentkezők közül.
Ha szeretnéd megtapasztalni, milyen előnyei vannak a mobil ügyfélszolgálati alkalmazásoknak, olvasd el a mobil ügyfélszolgálat alkalmazásról szóló cikket. Ez a cikk bemutatja az alkalmazás funkcióit Android és iOS rendszerekre.