Mi az Ügyfél erőfeszítési pontszám?
Boldogok az ügyfelei? Elégedettek-e szolgáltatásával és termékével? Mérheti az Ügyfél erőfeszítési pontszámával – CES. Ez egy mutató, amely megmutatja, hogy az ügyfelek hogyan viszonyulnak az erőfeszítéshez, hogy kapcsolatba lépjenek az ügyfélszolgálati csapattal és megoldást találjanak problémájukra.
Válasszon megfelelő kérdést, és kérdezze meg ügyfeleit. Ezután számolja ki az ügyfél erőfeszítéseinek százalékos arányát az ügyfél válaszai alapján. Sokféle módon lehet mérni, pl. e-mailben vagy kérdőíveken keresztül.
Ha mélyebben szeretnél belelátni az ügyfél erőfeszítési pontszám (CES) fogalmába, érdemes elolvasnod, hogy mi az ügyfél erőfeszítési pontszám. Ez a cikk részletesebben bemutatja, hogyan mérheted és javíthatod a pontszámot, hogy növeld az ügyfélelégedettséget. Ha pedig arra vagy kíváncsi, hogyan javíthatod az ügyfélszolgálatodat, akkor a customer service improvement cikk lehet hasznos számodra. Ebben hasznos tippeket találsz az ügyfeleid elégedettségének fokozására.
Fedezze fel az eszkaláció kezelés fontosságát az ügyfélszolgálatban! Ismerje meg, hogyan segíthet a hatékony eszkalációkezelés a potenciális ügyfélkihívások kezelésében és az ügyfél-elégedettség növelésében. Tudja meg, miért elengedhetetlen az eszkalációs folyamat integrálása a help desk szoftverekbe a gyors megoldások érdekében. Ismerje meg az eszkaláció kezelés különböző típusait, hogy vállalata mindig felkészült legyen!