Mit jelent az ügyfélszolgálati felmérés?
Az ügyfelek által kitöltött felméréseket és interjúkat ügyfélszolgálati felméréseknek hívjuk. Segítenek az ügyfelek elégedettségének nyomon követésében.
Az ügyfélszolgálati felmérések célja az ügyfelek tapasztalatainak megismerése, és annak kiderítése, hogy a vállalat hogyan tud fejlődni, hogy jobb minőségű szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek.
Ha egy ügyfélnek rossz tapasztalata van egy cég által biztosított ügyfélszolgálattal kapcsolatban, akkor valószínűleg nem ajánlja másnak ezt a céget vagy annak termékét. Amikor ismerősei hallani fognak a tapasztalatairól, valószínűleg ők sem az adott cég termékei mellett döntenek.
Ha szeretné tovább javítani ügyfélszolgálati képességeit, nézze meg, hogyan segíthetnek a ügyfélszolgálati call centerek az ügyfelek különböző kommunikációs csatornákon történő támogatásában és személyre szabott megoldások nyújtásában. Ezen felül, megtudhatja, melyek azok az alapvető tulajdonságok, amelyek nélkülözhetetlenek egy ügyfélszolgálati képviselő számára.
Az ügyfél elégedettségi kérdőív segítségével megismerheti, hogyan javíthatja ügyfélszolgálati elégedettségi mutatóit, és milyen típusú kérdéseket érdemes feltenni. Emellett felfedezheti, hogyan segíthet a LiveAgent szoftver az ügyfélelégedettségi felmérésekben.
Fedezze fel a ügyfélszolgálati sablonok használatának előnyeit, amelyek időt takarítanak meg és csökkentik a hibák lehetőségét. Tanulja meg a legjobb gyakorlatokat a kommunikációs sablonok készítéséhez, hogy fokozza válaszsebességét és következetességet biztosítson a kommunikációban.
Ha az ügyfélszolgálati karrier érdekli, nézze meg, mit kell tartalmaznia egy ügyfélszolgálati önéletrajznak, és hogyan mutathatja be átadható készségeit. Fedezze fel, hogyan formázhatja önéletrajzát, hogy kiemelje vezetési képességeit és nevezetes eredményeit.