Mi az az ügynök csoport?
Az ügynökcsoport, más néven részleg, olyan ügynökök csoportja, akik hasonló készségekkel és képességekkel rendelkeznek. Ez egyfajta korszerűsített folyamat és az emberek szervezése is. Az ügynökcsoportok valamin alapulnak, pl. az ügyfelek helye vagy a probléma típusa. Segít az ügynököknek, hogy meghatározott területre koncentráljanak, és koncentráltak és hatékonyak maradjanak. Az összes bejövő üzenet és a különböző csatornákon keresztül érkező hívások egy pillanat alatt kézi feldolgozás nélkül átkerülnek a különböző ügynökcsoportokba. Hozza létre ügynökcsoportjait a LiveAgentjében.
Tudjon meg többet a Részlegekről a LiveAgentben.
<![CDATA[]]>GYIK
Mit jelent a csoport ügynöke?
A csoportügynök olyan ügynökök csoportja, akik hasonló képességekkel rendelkeznek. Emellett javulást jelent az emberek szervezésében. Ennek köszönhetően csoportosítással az ügynökök egy adott területre koncentrálhatnak. Ez kedvez az ügynökök hatékonyságának.
Hogyan kell ügynökcsoportot létrehozni a LiveAgent-ben?
A LiveAgent-ben úgynevezett részlegeket hozhat létre. Például létrehozhat egy “értékesítés” csoportot, és hozzájuk rendelheti a megfelelő jegyeket. Létrehozhatja őket a “konfiguráció” szekcióban, majd kattintson a “részlegek” gombra. Itt hozhatja létre és kezelheti csoportjait.
Ha többet szeretnél megtudni arról, hogy kik a Help Desk ügynökök és milyen feladatokat látnak el, érdemes elolvasni a róluk szóló cikket. Az is hasznos lehet, ha megismerkedsz azzal, hogy milyen készségekre van szükség ahhoz, hogy ügyfélszolgálati munkatárs legyél.
Emellett, ha érdekel, hogy mi a különbség a különböző ügynöki szerepek között, nézd meg a Személyzet ügynök fogalmának részletes leírását. Ez segíthet jobban megérteni, hogy milyen szerepet tölthet be egy ügynök a LiveAgent rendszerében.