Mi egy ügynök jegy hatásköre?
Usually, in smaller companies every agent is able to see all information. In big corporations, on the other hand, there are much secret information. Agent ticket scope helps to define, what tickets and information are agents able to see. Every agent is assigned to a ticket scope with a different accesses. Some agents can see everything, some just information assigned to them. Admins can define to which departments will an agent has access.
Ha többet szeretne megtudni az ügyfélszolgálati jegyekről, érdemes elolvasni a jegy mezők oldalunkat. Itt részletesen bemutatjuk, mik azok a jegy mezők és hogyan profitálhat belőlük. Ha szeretné jobban megérteni, hogyan lehet személyre szabottabb kapcsolatokat kialakítani, nézze meg a névjegy mezők oldalunkat. Ez a leírás segít abban, hogyan hozhat létre egyéni névjegy mezőket és javíthat ügyfél-elégedettségén. Az ügyfélszolgálat biztonsága kiemelt fontosságú, ezért javasoljuk, hogy tekintse meg ügyfélszolgálat biztonsága oldalunkat. Megtudhatja, milyen biztonsági intézkedéseket alkalmazhat az ügyfelek adatainak védelme érdekében. Végül, ha érdekli, hogyan lehet hatékonyan kezelni a feladatokat az ügyfélszolgálatban, nézze meg a felelősségvállalási funkció oldalunkat. Ezen az oldalon elmagyarázzuk, hogyan működik a felelősségvállalás, és milyen előnyökkel járhat a csapatok számára.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!