Mi egy ügynök jegy hatásköre?
Usually, in smaller companies every agent is able to see all information. In big corporations, on the other hand, there are much secret information. Agent ticket scope helps to define, what tickets and information are agents able to see. Every agent is assigned to a ticket scope with a different accesses. Some agents can see everything, some just information assigned to them. Admins can define to which departments will an agent has access.
Ha többet szeretne megtudni az ügyfélszolgálati jegyekről, érdemes elolvasni a jegy mezők oldalunkat. Itt részletesen bemutatjuk, mik azok a jegy mezők és hogyan profitálhat belőlük. Ha szeretné jobban megérteni, hogyan lehet személyre szabottabb kapcsolatokat kialakítani, nézze meg a névjegy mezők oldalunkat. Ez a leírás segít abban, hogyan hozhat létre egyéni névjegy mezőket és javíthat ügyfél-elégedettségén. Az ügyfélszolgálat biztonsága kiemelt fontosságú, ezért javasoljuk, hogy tekintse meg ügyfélszolgálat biztonsága oldalunkat. Megtudhatja, milyen biztonsági intézkedéseket alkalmazhat az ügyfelek adatainak védelme érdekében. Végül, ha érdekli, hogyan lehet hatékonyan kezelni a feladatokat az ügyfélszolgálatban, nézze meg a felelősségvállalási funkció oldalunkat. Ezen az oldalon elmagyarázzuk, hogyan működik a felelősségvállalás, és milyen előnyökkel járhat a csapatok számára.
Fedezze fel, hogyan segíthet a LiveAgent jegy űrlapja az ügyfélszolgálati kommunikációban! Könnyen használható beágyazott vagy felugró widgetként, amely segít elkerülni a spamet és hatékonyan rendezni a jegyeket. Próbálja ki ingyenesen, kötelezettségek nélkül, és csatlakozzon a LiveAgent elégedett ügyfélközösségéhez!
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!