What is an agent panel?
When agents log in to their LiveAgent, they can manage many things from the Agent panel. They are able to activate the plugin, create and manage tickets, replace the default LiveAgent logo, create a new user, edit organizations and much more. So that a chat sessions can be easy initiated directly from the Agent panel. Everything is concentrated in one place. Agent panel is on the left side of a LiveAgent window. It is easy to use, clear and simple.
Ha érdekel, hogyan segíthet vállalkozásának az online jegykezelő szoftver, akkor mindenképp érdemes továbbolvasnod. Ez a cikk részletesen bemutatja, hogyan javíthatod ügyfélszolgálatod hatékonyságát egy intuitív rendszer bevezetésével.
Szeretnél többet megtudni a help desk jegyzetek fontosságáról és használati eseteiről? Ebből az anyagból megtudhatod, hogyan segíthetnek a jegyzetek abban, hogy szervezettebb legyen az ügyfélkezelésed.
Ha kíváncsi vagy, mik azok a jegy mezők és hogyan profitálhatsz belőlük, akkor olvasd el, hogyan testre szabhatod a jegykezelést a speciális mezők segítségével. Ez a cikk bemutatja, milyen információkat tárolhatsz és hogyan hozhatsz létre új mezőket.
Ha a szórakoztatóiparban dolgozol, érdemes megnézned, hogyan lehet a helpdesk szoftver hasznos a vállalkozásod számára. Tudj meg többet arról, hogyan segíthet a LiveAgent abban, hogy gyorsabb és hatékonyabb ügyfélszolgálatot nyújthass.
Végül, ha érdekelnek a jegykezelő rendszer bevált gyakorlatai és tippek, akkor ez a cikk számos hasznos tanácsot és ellenőrzőlistát kínál. Tanulj meg hatékony stratégiákat a rendszer használatához, hogy ne legyen túlterhelt az ügyfélszolgálatod.
Ügyfélszolgálati szoftver ügynökségeknek
Ragadja meg ügyfelei figyelmét azáltal, hogy dramatikusan csökkenti operatív feladatait a LiveAgent segítségével, a legtöbbet értékelt #1 besorolású ügyfélszolgálat a KKV-ok számára 2023-ben.