Mi az ügynök szerepe?
Amikor egy új ügynököt hozzáadnak a LiveAgenthez, meg kell határoznia a szerepkörét. Az ügynök szerepe képviseli és meghatározza az ügynök lehetőségeit és felelősségét egy ügyfélszolgálatnál. Két lehetőség közül választhat a LiveAgent programban. Adminisztrátor szerepkörrel az ügynök képes ellenőrizni és kezelni a rendszerbeállításokat. Ügynöki szerepkörrel az ügynökök megválaszolhatják a jegyeket és megoldhatják az ügyfelekkel kapcsolatos kérdéseket, de nem felügyelhetik a rendszert. Szervezettebb és egyértelműbb minden az ügynök szerepének megteremtésével.
Miután megértette az ügynök szerepét, érdemes megnézni, milyen ügyfélszolgálati kötelességek várnak a csapatokra. Fedezze fel a legfontosabb feladatokat és felelősségeket, amelyek segítenek az ügyfélkapcsolatok javításában. Ha érdekli, milyen szerepek léteznek az ügyfélszolgálat világában, akkor a ügyfélszolgálati szerepek áttekintése is hasznos lehet. Itt megtudhatja, milyen különböző pozíciók járulnak hozzá a sikeres ügyfélélményhez. Az online ügyfélszolgálat is fontos része lehet a modern ügyfélkapcsolatoknak, különösen a digitális világban. Tudja meg, hogyan teheti hatékonyabbá ezt az interakciós csatornát. Ha pedig útközben is szeretne kapcsolatban maradni ügyfeleivel, próbálja ki a mobil ügyfélszolgálati alkalmazásokat. Ezek az eszközök lehetővé teszik, hogy bárhonnan elérje ügyfeleit és gyorsan reagáljon kérdéseikre. Végül, ha az önkiszolgáló lehetőségek érdeklik, nézze meg az ügyfélportál lehetőségeket. Ezek az eszközök segítenek az ügyfeleknek önállóan megoldani problémáikat, ami javítja a felhasználói élményt.