Mi egy ügynöki felület?
Az ügynöki felület lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy teljes körűen ellenőrizzék az ügynöki munkával kapcsolatos összes tevékenységet a help desk szoftveren belül. A felületeknek különféle szakaszai vannak, például az irányítópult és a jegy részletező panel, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy számos műveletet hajtsanak végre.
Mit lehet csinálni az ügynök felületen?
Az ügynökök rengeteg műveletet hajthatnak végre, például:
- Jegyirányítás felelőssége
- Hozzáadhatnak jegyzetet
- Szerkeszthetik az ügyfél információt
- Fel-és leiratkoztathatnak ügyfeleket a levelező listákról
- Biztosíthatnak visszatérítést
- Belső és külső élő csevegéseket, videó hívásokat és telefonhívásokat folytathat
- Átfogó jelentéseket hozhatnak létre
- Hozzon létre tudásbázist és ügyfélportálokat
Ha teljes körű áttekintést szeretne kapni arról, hogy mit tehet az ügynöki felületen, tekintse meg ezt a linket.
Milyen típusú jelentések készíthetőek az ügynöki felületen?
Az ügynöki felületen belüli jelentési irányítópult betekintést nyújt az egyéni és a csapat (osztály) teljesítményeibe, amikor a jegyek megoldása, az átlagos válaszidők, a jegyátadások, a probléma első szintű megoldása és egyebek vonatkoznak.
Azáltal, hogy jelentéseket generálsz, nem csak meghatározhatod az ügynök szoftver használatát, hanem az alkalmazottak viselkedésében megtalálható bármilyen szokatlan tevékenységet vagy tendenciát is azonosíthatod. Ügynök szoftver.
Frequently Asked Questions
Mi egy ügynök felhasználói felület?
Az ügynök felhasználói felülete lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy irányítsák és munkájuk részeként működjenek a help desk szoftverben. A felület tartalmaz többek között egy irányítópultot, jegypanelt, amelynek köszönhetően az ügynök átadhatja a felelősséget a jegyekért, szerkesztheti az ügyfelek adatait, összehangolhatja a levelezőlistát, telefonhívásokat és csevegéseket folytathat, átfogó jelentéseket készíthet és tudásbázisokat hozhat létre.
Milyen lehetőségekkel rendelkezik a LiveAgent irányítópultja?
A LiveAgent irányítópultján mindent megtalál, ami a jelenlegi munkájához szükséges. Itt találhatja meg az ügynökök munkájának valós idejű nyomon követését. Itt megtalálja a számára kiosztott nyitott jegyek számát, de láthatja kollégái jegyeit is.
Ha már megismerkedtél az ügynöki felülettel, érdemes tovább böngészned a Funkciók oldalát, ahol számos hasznos eszközt találsz az ügyfélszolgálatod fejlesztéséhez. Itt megismerheted a jegykezelő rendszert és más fontos funkciókat, amelyek segítenek a hatékony ügyfélkezelésben.
Ha érdekel a help desk működése és hogyan hozhatod ki belőle a legtöbbet, nézz rá a Help Desk Ellenőrzőlista oldalra. Ez az ellenőrzőlista segít abban, hogy minden fontos lépést megtegyél a sikeres ügyfélszolgálati élmény biztosításához.
Kíváncsi vagy, hogy kik a Help Desk ügynökök és milyen szerepet töltenek be a csapatodban? Itt választ kaphatsz arra, hogy milyen készségekre van szükségük, és hogyan segíthetnek a vállalkozásod növekedésében.