Mik az üzleti szabályok?
Avoid customer representative dissatisfaction from doing the really boring work. Let some processes to run automatically. Set up business rules in your help desk. Rules help you to make preordained actions in software. Set up conditions and when they met, an action is made. Business rules are often used to transfer a ticket, change ticket priority, send answer, change SLA level, add or remove tags and much more. They save time and bring many benefits. They help agents to stay concentrated.
Learn more about rules in LiveAgent.
Watch a video about business rules
Business rules are a set of conditions defined to help streamline and automate business processes. LiveAgent help desk software takes advantage of these rules to ensure efficient customer service and ensure that customer inquiries are addressed in a consistent manner. With LiveAgent, tickets can be automatically assigned based on business rules, ensuring faster response times and improved customer satisfaction. Business rules can be customized and modified to suit the specific requirements of the organization using the help desk software.
Ha szeretnéd megtudni, hogyan küldhetsz hatékony e-mail összefoglalókat, akkor nézd meg a Ingyenes e-mail összefoglaló sablonok oldalt. Itt hasznos tippeket és sablonokat találsz, amelyek segítenek a kommunikáció javításában. Érdekel, hogyan használhatod ki a blogger ügyfélszolgálati kapcsolatokat? Látogass el a Blogger Help Desk Kapcsolatok oldalra, ahol hasznos információkat találsz az élő csevegés és call center támogatásról. Ha az ügyfélszolgálati sablonok és a legjobb praktikák érdekelnek, akkor tekintsd meg az Ügyfélszolgálati Sablonok - A legjobb praktikák (+ Példák) oldalt. Itt megtudhatod, hogyan növelheted a kommunikáció hatékonyságát és következetességét. Ha szeretnéd megérteni, miért fontos az ügyfélportál és milyen előnyökkel jár, akkor látogass el a Mi az ügyfélportál? (+Előnyök) oldalra. Itt részletesen megismerheted az önkiszolgáló portálok előnyeit. Végül, ha az enterprise szintű help desk kapcsolatokat szeretnéd felfedezni, akkor a Enterprise Help Desk Kapcsolatok oldal lesz számodra hasznos. Itt megtalálod az összes szükséges információt a nagyvállalati támogatási megoldásokról.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!