Mi a Vásárló elégedettségi értékelés?
A vásárlók visszajelzést tudnak biztosítani, miután a jegyük meg lett oldva. Ez egy egyszerű kérdőív által készül el, amiben 2 választás van: jó vagy rossz értékelés. A vásárlók hagyhatnak kommentet, ha ki szeretnék fejteni véleményüket. A vásárló elégedettségi értékelés egy nagyszerű módja az ügynökök hasznosságának feltárására.
Az értékelés kizárólag a vásárlóknak lehetséges, az ügynököknek nem, még akkor sem, ha ők kérvényezték a jegyet.
Ha érdekel, hogyan lehet javítani az ügyfélszolgálat teljesítményét, érdemes ügyfélszolgálati felmérés témakörében elmélyedni. Itt megtudhatod, hogyan gyűjthetsz értékes visszajelzéseket az ügyfeleidtől. Az ügyfél elégedettségi felmérés kérdések cikk hasznos sablonokat kínál, amelyek segítenek pontos kérdéseket feltenni az ügyfeleidnek. Fedezd fel, hogyan javíthatod ügyfélszolgálatodat a kiváló ügyfélszolgálat elveinek alkalmazásával, és inspirálódj a legjobb gyakorlatokból.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!