Mi a Visszaesés?
A visszaesés akkor következik be, ha az ügyfél leállítja cégével előfizetését, és az Ön termékeinek, vagy szolgáltatásainak használatát. A visszaesést vevői lemorzsolódásnak is nevezik. Számos oka lehet, ami növeli a vevői lemorzsolódás arányát. Az egyik, a gyenge ügyfélszolgálat.
Vegye az összes ügyfelet, akit egy bizonyos idő alatt elveszít, és ossza el a kiválasztott időszak elején meglévő összes ügyfél számával. Így kiszámíthatja a vásárlói visszaesés arányát.
Jobb megtartani, és gondoskodni az ügyfelekről. Ennek egyik módja a kiváló ügyfélszolgálat biztosítása, a LiveAgent segítségével.
Ha szeretnéd fejleszteni az ügyfélszolgálatodat, érdemes megnézni az ügyfélszolgálati képességek ellenőrzőlistáját, ahol megtudhatod, mely puha készségek számítanak igazán. Ezek az információk segítenek abban, hogy hatékonyabban kommunikálj ügyfeleiddel.
A CRM szolgáltatások is fontos szerepet játszanak az ügyfélkapcsolatok kezelésében. Ismerd meg, hogyan támogathatják ezek a rendszerek az ügyfélszolgálatod hatékonyságát.
Ha visszajelzést szeretnél kérni ügyfeleidtől, nézd meg a visszajelzés kérése e-mail sablonokat, amelyek segíthetnek az ügyfelek véleményének összegyűjtésében. Ezek a sablonok megkönnyítik a visszajelzések kérését és fogadását.
Az enterprise help desk kapcsolatok részben megtudhatod, hogyan kezelheted hatékonyan a nagyvállalati ügyfélszolgálati igényeket. Ezek az információk segítenek a rendszeres támogatási folyamatok javításában.
Végül, ha érdekel, hogyan működik egy ügyfélszolgálati központ, ismerd meg a működését és a legjobb gyakorlatokat. Ezek az ismeretek hozzájárulhatnak az ügyfélszolgálatod általános fejlődéséhez.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!