Sajnos mindig lesznek kellemetlen hívások. És mivel ezek befolyásolhatják a munkafolyamatot és csökkenthetik a termelékenységet, a legjobb módja a minimalizálásuknak, ha blokkolja őket. Ez a „szokásos” zavaró hívásokra vonatkozik. Ha fenyegető vagy zaklató jellegű hívást kap, azt jelentse az illetékes hatóságoknak.
Letilthatók a VoIP hívások?
A kérdésére a rövid válasz: a — VoIP hívások blokkolhatók néhány egyszerű lépéssel, mind az ügynök állomására telepített szoftverben, mind a mobileszközön. Ez a gyakorlat kiválónak bizonyult abban, hogy megakadályozza az ügynököket abban, hogy a fogyasztó beleegyezése nélkül hívjanak, mivel egyszerűen hozzáadhat számokat az elutasítási listához, és támaszkodhat az állam vagy országa tiltólistára vonatkozó törvényeire.
Mi az oka a VoIP-hívások blokkolásának?
A VoIP-hívások blokkolásának számos oka lehet. Függetlenül attól, hogy azon töpreng, hogy le kell-e tiltania bizonyos hívókat, a hívásblokkolás megfelelő okainak ismerete segíthet a megfelelő döntések meghozatalában. Sokan ezeket a hívásokat zavaró hívásoknak nevezik. A zavaró hívásokat nem kívánt hívásoknak és kéretlen hívásoknak is nevezik.
Ez azonban egy széles kategória, amely különböző típusú hívásokat foglal magában. Kezdjük például az illegális hívásokkal. Az illegális telefonközpontok által indított hívások nem csak az Ön termelékenységének nagy részét vonják le, hanem azt is eredményezhetik, hogy valaki átverésbe esik. Számítógépe megfertőződhet vírusokkal, és érzékeny üzleti adatok szivároghatnak ki.
Kevésbé károsak, de még mindig időigényesek a telemarketinges hívások. Ezeknek a VoIP-hívásoknak a blokkolása elősegíti a produktív művelet végrehajtását. Ugyanezt megteheti az idegesítő és rámenős kéretlen hívókkal.
Hogyan lehet blokkolni a nem kívánt hívásokat VoIP-on
Amikor VoIP-ot használ, teljes mértékben irányíthatja a bejövő VoIP-hívásokat. Tekintettel arra, hogy minden VoIP szolgáltató egyedi szolgáltatásokat kínál, lehetetlen lépésről lépésre útmutatót adni Önnek. A következő legjobb, amit tehetünk, hogy általános információkat nyújtunk Önnek.
Akár az átverés, akár a névtelen hívásokat szeretné blokkolni, a folyamat ugyanaz. Különféle hívásblokkoló szolgáltatások léteznek. Ezek a szolgáltatások segíthetnek automatizálni a nem kívánt hívások blokkolását. Az automatizált szkript végigmegy a nem kívánt hívásokhoz használt összes ismert szám listáján, beleértve a csalásokat és a telemarketinget is.
A szkript egyszerű módja a VoIP-hívások blokkolásának. Valós időben működik, és az Ön által használt szolgáltatástól függően dönthet úgy, hogy teljesen letiltja őket, vagy hangpostára küldi.
Manuálisan is blokkolhatja a nem kívánt hívásokat VoIP-on. A folyamat szolgáltatónként eltérő, de általánosságban elmondható, hogy ugyanazt a módszert követi. Mentse el a blokkolni kívánt számot a „Fogadott hívások” listából a telefon telefonkönyvébe.
Miután ezt megtette, nyissa meg telefonja telefonkönyvét és törölje a „Keresztnév” és „Vezetéknév” bejegyzéseket, csak a telefonszámot hagyva meg. Keresse meg az elutasítási lehetőséget, és engedélyezze a kapcsolattartó számára. Mentse el telefonja telefonkönyvét, és ettől kezdve a telefonja nem fog csörögni, ha arról a számról érkezik hívás.
Hogyan állíthat be egy alkalmazást a spam hívások szűrésére és észlelésére
A VoIP-hívások blokkolása nem feltétlenül ijesztő feladat. A megfelelő eszközzel elhallgattathatja az ismeretlen hívókat, például a külső elemző cégeket, amelyek folyamatosan több adatot próbálnak megszerezni.
Alkalmazás kiválasztásakor feltétlenül ellenőrizze, hogy rendelkezik-e a spam hívások szűrésére és észlelésére alkalmas funkcióval. Ezek az alkalmazások nagyon hasznosak, mivel automatikus pilóta üzemmódban működnek. Például egy alkalmazás automatikusan blokkolhatja a nem kívánt hívókat, ha egyszerűen átmegy az összes ismert csaló feketelistáján.
Mindenesetre, ha van egy automatikus elutasítási lista opció, és engedélyezi, az alkalmazás átveszi az irányítást, és minimálisra csökkenti annak kockázatát, hogy egy nem kívánt hívás megzavarja Önt.
Lehetősége van a szűrők manuális beállítására. Ha használja a szűrőt, az alkalmazás mindig ellenőrzi a hívóazonosítót a szűrővel. Ha a hívóazonosító egyezik a szűrőben szereplővel, a hívás nem megy át. A többi hívó esetében semmi sem változik – probléma nélkül fogadhatja tőlük a hívásokat.
Egyre több alkalmazás rendelkezik ezzel a funkcióval, mert növekszik a telemarketingesek és a tömeges hívásokkal visszaélők száma. A blokkszűrőkkel és az automatikus blokkolással sok időt takarít meg, és több munkát végezhet zavartalanul.
Hogyan lehet megakadályozni a VoIP hívások blokkolását
Ha a múltban blokkolt néhány VoIP-hívást, és most újra szeretné fogadni őket, van mód a blokkolás feloldására. Ugyanez vonatkozik azokra a szerencsétlen helyzetekre, amikor véletlenül blokkol valakit. Két dolgot kell ellenőriznie, hogy megbizonyosodjon arról, hogy leállította a VoIP-hívások blokkolását.
Először is ellenőrizze a telefonját. Lépjen a telefonkönyvébe, és keresse meg a vezeték- és keresztnév nélküli bejegyzéseket. Ellenőrizze, hogy az elutasítás vagy blokkolás opció engedélyezve van-e. Kapcsolja ki, és ismét fogadhat hívásokat ezekről a számokról.
Ha alkalmazást használ, azt is ellenőriznie kell. Két dolgot kell ellenőrizni az alkalmazásban. Először is ellenőriznie kell, hogy létrehozott-e szűrőket. Ha vannak VoIP-hívások blokkolására szolgáló szűrők, feltétlenül tiltsa le, vagy törölje azokat. Másodszor, ellenőrizze, hogy engedélyezte-e az automatikus elutasítás opciót, és kapcsolja ki. Ha a fentiek mindegyikét elvégezte, a VoIP-hívások többé nincsenek blokkolva.
Set up your VoIP system in few minutes with LiveAgent.
Curious about VoIP and how it can give you the ability to make affordable calls?
Frequently Asked Questions
Letilthatók a VoIP hívások?
Igen, a VoIP-hívások blokkolhatók. Függetlenül attól, hogy az eszköz beállításait használja, vagy egy alkalmazást használ a hívásblokkolás automatizálására és bizonyos szűrők beállítására, blokkolhatja a VoIP-hívásokat.
Hogyan blokkolhatom a nem kívánt hívásokat VoIP-on?
Többféle módon is blokkolhatja a nem kívánt hívásokat VoIP-on. Felveheti a kapcsolatot szolgáltatójával, hogy megoldja az Ön számára. Vagy manuálisan is megteheti a VoIP-eszköz beállításaiban vagy egy alkalmazásban.
Hogyan állíthatok be egy alkalmazást a spam hívások szűrésére és észlelésére?
Beállíthat egy alkalmazást a kéretlen hívások szűrésére és észlelésére az automatikus kéretlen hívásblokkoló funkció engedélyezésével. Az alkalmazás automatikusan elutasítja a hívásokat, ha megtalálja azokat a tiltólistán. Ön is létrehozhat egy szűrőt, amely pontosan megmondja az alkalmazásnak, hogy mely spam hívásokat blokkolja.
Hogyan akadályozhatom meg a VoIP hívások blokkolását?
Ha nem kap néhány VoIP-hívást, akkor valószínű, hogy blokkolta őket. Ügyeljen arra, hogy ellenőrizze telefonkönyvét, és ellenőrizze, hogy manuálisan letiltott-e néhány számot. Ezenkívül ellenőrizze az alkalmazást a szűrők és az automatikus blokkolási lehetőségek letiltásához. Ha továbbra is problémái vannak, forduljon bizalommal VoIP-szolgáltatója támogatásához.
Miután megismerte a VoIP hívás blokkolásának részleteit, érdemes elolvasnia, hogy pontosan mi is az a VoIP hívás és hogyan működik. Ez segíthet megérteni, miért hasznos a VoIP technológia a mindennapi kommunikációban. A VoIP szám fontosságáról is többet tudhat meg, például miért hasznosak a vállalkozások számára, és hogyan lehet beszerezni egyet. Végül, ha szeretné mélyebben megérteni a VoIP technológiát, olvassa el, hogyan optimalizálhatja internetkapcsolatát a VoIP használatához. Ezek az információk segítenek a megfelelő döntések meghozatalában a VoIP szolgáltatások kapcsán.
Fedezze fel a VoIP telefonok világát a LiveAgent segítségével! Takarítson meg költségeket és élvezze a rugalmas kommunikációt a fejlett, internetalapú technológiával működő digitális telefonokkal. Tudjon meg többet a VoIP telefonok működéséről, típusairól és előnyeiről. Kezdje el ingyen a felhőalapú telefonrendszer használatát, és tapasztalja meg a modern kommunikáció előnyeit most!
Fedezze fel, hogyan javíthatja vállalkozását a VoIP hívásrögzítéssel! Növelje ügyfélszolgálati teljesítményét és oldja meg az ügyfél-vitákat biztonságos hívásrögzítéssel. Ismerje meg a manuális és automatikus rögzítés előnyeit, valamint a jogi követelményeket! Kezdje el ingyenes fiókját a LiveAgenttel!
Fedezze fel a VoIP tárcsázók világát! Ez a szoftver lehetővé teszi kimenő hanghívások kezdeményezését internetkapcsolaton keresztül, növelve az élő kapcsolatok számát és az ügynöki teljesítményt. Ismerje meg a különböző tárcsázótípusokat, mint a prediktív, gyorstárcsázók, és még sok más. Próbálja ki a LiveAgent szoftverét ingyen, és tapasztalja meg a hatékonyság növekedését a call centerében!