Mi az a VoIP hívó?
A Voice over Internet Protocol (VoIP) használatával történő telefonálás eltér a hagyományos telefontársaságok használatától. A VoIP-hívó digitális jel segítségével továbbítja beszélgetését internetkapcsolaton keresztül. Amikor egy vállalkozás VoIP-hívásokat használ, létfontosságú a hívóazonosító és egyéb funkciók beállítása, hogy legitim hívónak tekintsék.
Gyanús, ha VOIP hívóról van szó?
Az, ahogy egyesek a VoIP technológiát használják, gyanút kelthet. Helyezze magát egy olyan személy helyébe, aki naponta rengeteg telefonhívást kap. A legtöbb esetben a hagyományos telefonokról és mobiltelefonokról érkező hívások hívóazonosítóval rendelkeznek. Ez a hívóazonosító információ megkönnyíti a személy számára annak eldöntését, hogy fogadja-e a hívást vagy sem. Sajnos néhány VoIP-hívó visszaél a technológiával, hogy hívást kezdeményezzen a hívóazonosítójuk manipulálásával és egyéb változtatásokkal. Olvasson tovább, hogy többet megtudjon ezekről a gyakorlatokról.
Hogyan lehet blokkolni a nem kívánt VoIP hívásokat?
A nem kívánt hívások fogadása nagyon frusztráló lehet, különösen akkor, ha a munkája elvégzésére összpontosít. Szerencsére van néhány módszer a nem kívánt VoIP-hívások blokkolására vagy elkerülésére.
Forduljon VoIP szolgáltatójához. Kérdezze meg szolgáltatóját a hívásletiltásról, -szűrésről és a kapcsolódó funkciókról.
Csak felismert hívóazonosítóval fogadja a hívásokat. A következő lehetőség csak az Ön által felismert telefonszámokról érkező hívások fogadása. Mindenki másnak hagyjon hangüzenetet. A törvényes céllal (pl. orvosától vagy fogorvosától érkezett hívás) következetes hívónak nem kell aggódnia a hangposta elhagyása miatt.
Jelentse az illegális telefonálókat. Lehetséges, hogy nem kívánt hívói illegálisak, ha a telefonszámát hozzáadta a ne hívjon nyilvántartáshoz. További információkért keresse fel a donotcall.gov webhelyet.
Hogyan lehet VoIP hívóazonosítót keresni?
A VoIP-hívás telefonszámának megkeresése az egyik módja a jogos hívások azonosításának. Végezzen Google keresést a telefonszámra. Ellenőrizze, hogy a telefonszám törvényes céghez van-e társítva, vagy nem kívánt hívóként jelentették-e. Ezenkívül használhat fordított telefonszám-kereső szolgáltatásokat, mint például a USPhoneBook.com a telefonszámok ellenőrzéséhez.
Ne feledje, hogy egyesek nem rögzített VoIP-számot használhatnak, amely nem kapcsolódik fizikai címhez. Például a gyakran utazók nem rögzített VoIP-számot használhatnak, mert sokat mozognak. A nem rögzített VoIP-számok ellenőrzése nagyobb kihívást jelent, mert előfordulhat, hogy ezek a telefonszámok nem mutatnak semmit a fordított telefonkeresési szolgáltatásokban.
Ha aggódik a kéretlen hívások és a nem kívánt bejövő hívások miatt, győződjön meg arról, hogy telefonszáma szerepel a Donotcall.gov webhelyen elérhető, nem hívható nyilvántartásban.
Működik a hívóazonosító VoIP-on?
A hívóazonosító néha VoIP-en működik. Amikor az ügyfelek VoIP telefonra regisztrálnak, lehetőségük van arra, hogy mi jelenjen meg a hívóazonosítón. Például egy Google Voice-számot használó VoIP-hívó az „anonim hívóazonosító” funkcióval elrejtheti hívóazonosítóját minden hívásnál. Ezen kívül bárki, aki az Egyesült Államokban telefonál, beírhat egy „*67” előtagot, mielőtt hívást kezdeményezne, hogy elrejtse hívóazonosítóját.
Előfordulhat, hogy a cégtulajdonosok házirendet állíthatnak be cégük számára a hívóazonosító használatára vonatkozóan. Előfordulhat például, hogy értékesítési csapata nehezen tudja elérni, hogy az emberek fogadják a kimenő hívásaikat, amikor hívóazonosító nélkül hívnak. Ebben az esetben kísérletezhet a hívóazonosító megkövetelésével az értékesítési ügynök termelékenységének javítása érdekében (például sikeresebb kimenő hívások kezdeményezése).
Milyen előnyei vannak a VoIP hívóazonosító használatának?
A VoIP hívóazonosító telepítése több szempontból is előnyös a vállalkozások tulajdonosai számára anélkül, hogy lemondana a VoIP potenciális költségmegtakarításáról.
az ügyfélszolgálat javítása – Az ügyfélszolgálat kimenő hívásainál adja meg a hívóazonosítót, hogy vaéós hívónak tekintsék Önt.
az irodai személyzet hatékonysága – Az irodai személyzetnek telefonálnia kell a legfontosabb beszállítókkal. Ha a hívóazonosítót használja a beszállítók felé irányuló kimenő hívásokhoz, akkor valószínűleg nem blokkolja a hívást a spam észlelő intézkedések.
kerülje a bűnüldöző szervek vizsgálatát – A hívófél-azonosítót használó vállalkozások kisebb valószínűséggel indítanak spam hívásokat. Ennek eredményeként termelékenységét az értékesítésre és az ügyfélszolgálatra összpontosíthatja, ahelyett, hogy a bűnüldöző szervek vizsgálataira válaszolna.
Ha nem biztos abban, hogyan állítsa be a hívóazonosítót, kérjen tippeket VoIP-szolgáltatójától a VoIP-hívó szoftver használatával kapcsolatban.
Hogyan állítsuk be a készüléket a VoIP hívóazonosító nevének megjelenítésére?
A VoIP telefonszolgáltatás beállítása a hívóazonosító megadására egyszerű. Használja a következő lépéseket.
Kezdje a VoIP hívóazonosító beállításának tesztelésével mobiltelefonja felhívásával. Lehet, hogy már be van állítva a hívóazonosító. Ebben az esetben kérje meg a többi alkalmazottat, beleértve az értékesítési csapatot is, hogy mobiltelefonjuk felhívásával ellenőrizze, hogy a hívóazonosító a helyén van-e.
Hasonlítsa össze normál telefonját a VoIP hívóazonosítóval. A következő lépés egy újabb próbahívás kezdeményezése a szokásos telefonjával vagy analóg telefonjával, ha van ilyen. Ideális esetben azt szeretné, ha a VoIP telefon és a normál telefon hívóazonosítója megegyezne.
Következetes hívóazonosító politikát kell alkalmazni. Fontolja meg, hogy a vállalatnál minden alkalmazottra és vállalkozóra vonatkozóan állítson fel szabályzatot. Például az összes hívóazonosítónak ugyanúgy kell megjelenítenie a cég nevét.
Set up your call center
LiveAgent offers many useful features and integrations not only for call centers, but for live chat as well. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Mi az a VoIP hívó?
A VoIP-hívó a hagyományos analóg eszközök helyett Voice Over Internet Protocol (VoIP) használatával kezdeményez hanghívásokat. A VoIP telefonrendszerek analóg telefonvonalak helyett szélessávú kapcsolatot használnak a hívások lebonyolításához.
Gyanús, ha VOIP hívóról van szó?
Ez attól függ, hogyan használja a hívóazonosító kezelési funkciókat. Az azonosítatlan VoIP-szolgáltatásból történő hívások gyanúsnak tűnhetnek. Annak elkerülése érdekében, hogy gyanúsnak tűnjön, állítson be hívóazonosítót minden VoIP telefonrendszeréhez.
Hogyan lehet blokkolni a nem kívánt VoIP hívásokat?
Különböző módok vannak a nem kívánt VoIP-hívások elkerülésére. Kezdje azzal, hogy hozzáadja telefonszámát a ne hívjon nyilvántartáshoz. Ezután hozzáadhat adott telefonszámokat a blokkolási listához. Ezenkívül a telefonszolgáltató további funkciókkal is rendelkezhet a nem kívánt hívások blokkolására.
Hogyan lehet VoIP hívóazonosítót keresni?
A VoIP hívóazonosítót többféleképpen is megkeresheti. Kezdje azzal, hogy a Google-ban keressen rá a telefonszámra, és nézze meg, mit talál. Ha nem talál semmit az interneten, használhat egy fordított telefonkeresési szolgáltatást is. Ha a fenti módszerek egyike sem ad információt, akkor a telefonszám vadonatúj, vagy gyanús lehet. Ebben az esetben hagyja, hogy a hívás a hangpostára menjen, majd döntse el, hogy vissza akar-e hívni.
Működik a hívóazonosító VoIP-on?
Igen, a hívóazonosító működik VoIP-en. A cégtulajdonosok azonban eldönthetik, hogyan és mikor használják. Egyes szolgáltatások például lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy névtelenül telefonáljanak. A fogyasztói panaszok és félreértések elkerülése érdekében állítson be hívóazonosító kezelést minden VoIP-hívásánál.
Milyen előnyei vannak a VoIP hívóazonosító használatának?
Számos előnnyel jár a hívóazonosító funkció használata VoIP-telefonján. Például előfordulhat, hogy értékesítési csapata több kimenő hívást fogad. Ezenkívül az irodai személyzet nagyobb valószínűséggel beszélget az ügyfelekkel. Ha minden telefonjához hozzáadja a hívóazonosítót, akkor kevésbé valószínű, hogy VoIP-spamekkel vádolják.
Hogyan állítsuk be a készüléket a VoIP hívóazonosító nevének megjelenítésére?
A VoIP hívóazonosító név beállításának lépései a szolgáltatástól függően változnak. Az első lépés az, hogy VoIP hívást indítson mobiltelefonjára, és ellenőrizze, hogy a hívóazonosító funkció aktív-e. Ha aktív, ellenőrizze másokkal, hogy a vállalat hívóazonosítója következetesen megjelenik-e. Ha segítségre van szüksége a VoIP hívóazonosító beállításához, további segítségért forduljon VoIP-szolgáltatójához.
Ha érdekel, hogyan lehet javítani a hívásaid azonosítását, olvass tovább a VoIP hívóazonosítóról, hogy megtudd, hogyan állíthatod be a készüléked a hívóazonosító nevének megjelenítésére. Emellett érdemes megismerni, hogyan lehet blokkolni a nem kívánt VoIP hívásokat is.
Tudj meg többet a VoIP telefon szolgáltatás előnyeiről és hátrányairól. Fedezd fel, hogyan működik és milyen eszközök szükségesek hozzá.
Ha érdekel a VoIP hívások világa, nézd meg, miért érdemes VoIP-et használni konferenciahívásokhoz. Emellett megtudhatod, hogy ingyenesek-e a VoIP hívások.
A VoIP szám használata is hasznos lehet számodra. Ismerd meg, hogyan szerezhetsz VoIP számot, és hogyan különbözik a normál telefonszámoktól.
Végül, ha kíváncsi vagy, hogyan válassz megfelelő VoIP szolgáltatót, nézd meg, milyen szempontokat érdemes figyelembe venni. Tudd meg, miért jobb a VoIP szolgáltatás az üzleti életben a hagyományos telefonokhoz képest.
Fedezze fel a hívásidő jelentőségét az ügyfélszolgálati teljesítmény mérésében! Ismerje meg, hogyan számítsa ki az átlagos hívási időt, és különböztesse meg az átlagos kezelési időtől. Optimalizálja call centerét szakértői magyarázatokkal és mélyreható belső tudásbázissal. Kezdje az ingyenes LiveAgent fiókját még ma!
Fedezze fel a VoIP telefonok világát a LiveAgent segítségével! Takarítson meg költségeket és élvezze a rugalmas kommunikációt a fejlett, internetalapú technológiával működő digitális telefonokkal. Tudjon meg többet a VoIP telefonok működéséről, típusairól és előnyeiről. Kezdje el ingyen a felhőalapú telefonrendszer használatát, és tapasztalja meg a modern kommunikáció előnyeit most!
Fedezze fel, hogyan javíthatja vállalkozását a VoIP hívásrögzítéssel! Növelje ügyfélszolgálati teljesítményét és oldja meg az ügyfél-vitákat biztonságos hívásrögzítéssel. Ismerje meg a manuális és automatikus rögzítés előnyeit, valamint a jogi követelményeket! Kezdje el ingyenes fiókját a LiveAgenttel!
Fedezze fel a VoIP tárcsázók világát! Ez a szoftver lehetővé teszi kimenő hanghívások kezdeményezését internetkapcsolaton keresztül, növelve az élő kapcsolatok számát és az ügynöki teljesítményt. Ismerje meg a különböző tárcsázótípusokat, mint a prediktív, gyorstárcsázók, és még sok más. Próbálja ki a LiveAgent szoftverét ingyen, és tapasztalja meg a hatékonyság növekedését a call centerében!