A VoIP-felhasználók száma a vállalkozások körében növekszik, mert kényelmes az internetkapcsolatok kihasználása hangforgalomra. Mindössze egy infrastruktúrára van szüksége a VoIP forgalom működtetéséhez. A sikeres VoIP-infrastruktúra pontos összetevői attól függnek, hogy mi van már a helyén, és milyen igényei vannak.
Mi az a VoIP infrastruktúra?
A VoIP infrastruktúra fizikai és szoftver összetevőkből áll, amelyekre szükség van az internetprotokoll működéséhez. A sikeres VoIP infrastruktúra hibátlan átviteli rendszert biztosít a hangforgalomhoz (vagy más médiához), függetlenül a fizikai helytől.
A hanghálózati infrastruktúra összetevői az
- Elegendő sávszélesség – minden hívásnak külön sávszélességű „darabra” van szüksége a zökkenőmentes átvitel érdekében; ha nincs elég sávszélessége, akkor a csomagok leeshetnek, ami azt jelenti, hogy a hívás minősége romlik, vagy késések vannak. Ennek elkerülése érdekében választhat egy hibrid változatot, és használjon dedikált és szélessávú internetkapcsolatot (ehhez szoftveresen definiált, SD szolgáltatást használjon), vagy kérjen garantált sávszélességet internetszolgáltatójától.
- VoIP szolgáltató – válasszon megbízható szolgáltatót hanghálózati üzleti igényeinek kielégítésére (sok VoIP szolgáltató kínál szolgáltatásokat, lépjen kapcsolatba egy VoIP szállítóval, és beszélje meg Voice hálózati igényeit, vagy választhat egy magánhálózatot a házon belül, és beállíthatja a rendszert helyszínen). Töltse le a VoIP-szolgáltatók szoftverét, és kövesse az utasításokat.
IP-t használó VoIP telefon (ez lehet vezetékes telefon vagy szoftveres telefon, amely alkalmazásként vagy több vonallal és funkcióval rendelkező üzleti telefon) – Ethernet kábellel csatlakoztassa routerhez vagy modemhez, WIFI-n vezeték nélküli adapterrel . Vagy használjon hagyományos telefont VoIP-telefonadapterrel – számítógépéhez vagy modeméhez csatlakoztatva.
Hogyan lehet hasznos a LiveAgent?
A sikeres VoIP-infrastruktúra asztali alapjaként a LiveAgent lehetővé teszi, hogy a VoIP-szolgáltatásokat és eszközöket kéz a kézben használja. Akár asztali, többcsatornás vagy jegykezelő megoldást keres, a VoIP megvalósítást kihasználhatja erőfeszítéseiben. Például az IVR automatizált telefonrendszerrel rendelkező call center megoldás lehetővé teszi, hogy saját csatornakérelmeket tervezzen a bejövő hívások megfelelő részlegre történő továbbításához, az automatikus híváselosztással, az ACD-vel a nagyszámú bejövő hívás kezelésére, a visszahívási funkcióval és a korlátlan hívásokkal. felvétel. Ezen kívül megtervezheti ügyfélkapuit, élő chattel, tudásbázissal és automatizált üzleti megoldásokat hozhat létre az Ön igényei szerint.
Get the right call center features
VoIP Infrastructure is an essential component of any business communication system. Find out more about its benefits here!
Frequently Asked Questions
Hogyan építi fel VoIP infrastruktúráját?
Döntse el, mit szeretne tőle (nemzetközi hívásokat, bejövő vagy kimenő hívásokat stb.). Ellenőrizze, hogy milyen hardverrel és szoftverrel rendelkezik, és milyen beállításokat kell végrehajtania a VoIP megvalósításához. Ellenőrizze a sávszélességet. Válasszon VoIP-szolgáltatót, és kövesse a szoftver- és integrációs igényekre vonatkozó utasításait.
Melyek a fontos VoIP integrációk?
A VoIP integrációnak számos előnye van, és fontosságuk az Ön igényeitől függ. A legfontosabbak az élő csevegés, a CRM és az API.
Ha többet szeretne megtudni a VoIP infrastruktúra részleteiről, érdemes elolvasni a VoIP infrastruktúra (Elmagyarázva) című cikket. Ez a cikk részletesen bemutatja a hanghálózati infrastruktúra összetevőit, és segít megérteni azok működését.
Ha kíváncsi arra, hogyan teheti hatékonyabbá ügyfélszolgálatát, nézze meg a Hogyan lehet hasznos a LiveAgent? cikket. Ebben a bejegyzésben gyakorlati tanácsokat talál arra vonatkozóan, hogyan használhatja ki a LiveAgent előnyeit a mindennapi munkájában.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!