Mi a Web widget?
A webes widget, más néven kapcsolati widget, egy HTML/Javascript kódcsík, amely be van ágyazva a webhelyére. A webes widget megjeleníthető csevegőgomb, csevegés előtti meghívó, kapcsolatfelvételi űrlap vagy visszajelzési űrlap formájában.
Íme hogyan néz ki egy tipikus web widget:
Frequently Asked Questions
Mi a web widget?
A webes widget egy webalkalmazás vagy oldalelem, amely a weboldalba van beépítve, de független attól. A modul hozzáférést kér olyan tartalomhoz, amelyhez az oldal nem férhet hozzá. Különböző formái lehetnek, pl. csevegés gomb vagy kapcsolatfelvételi űrlap.
Hogyan ágyazhatom be a LiveAgent élő chat widgetet egy webhelyre?
Az élő chat egy nagyon népszerű ügyfélszolgálati csatorna. Ennek köszönhetően az ügyfelek segítsége gyors és időszerű. Hogyan lehet integrálni a modult a webhelyével? 1. Válasszon élő chat szolgáltatót. Számos lehetőség van a piacon, ezért feltétlenül olvassa el figyelmesen, hogy kiválassza az üzleti igényeinek leginkább megfelelőt. 2. Regisztráljon az oldalon. A legtöbb szoftver felajánlja az eszköz próbaidőszakát, ezért ha nem biztos benne, fizessen elő próbaverzióra a szoftverre. 3. Vegyen fel egy élő csevegés gombot a webhelyére. A regisztráció után kiválasztja a gombot, és beilleszti a HTML-kódot a webhelyére. 4. Testreszabhatja az élő chat modult. A widgetet ennek megfelelően állíthatja be, pl. az online és offline gombok, a csevegőablakok, a nyelv, a szöveg és a csevegés megjelenítésének módosításával. 5. Engedélyezze a proaktív csevegési meghívásokat. A proaktivitás jellemző a chat-pókok körében. Megadhatja, hogy minden oldalon megjelenjen-e, vagy csak a kiválasztott aloldalakon. 6. Készítsen egy listát a kész válaszokról. A kész válaszok automatizálják munkáját, és ezáltal javítják azt.
Hogyan néz ki a web widget?
Az élő chat widget általában messengernek tűnik. Lehet például egy sáv vagy kör a webhelyen, amelyre kattintva (vagy automatikusan) megnyílik egy csevegés és beszélgetés ablak. Általában nem nagyok, és az oldal kisebb részét foglalják el.
Miután megismerkedtél az oldal tartalmával, érdemes továbblépni a kapcsolatfelvételi űrlapok témájára. Itt megtudhatod, milyen üzleti előnyei vannak ezeknek az űrlapoknak, és hogyan integrálhatod őket egyszerűen vállalkozásodba.
Ha érdekel, hogyan javíthatod ügyfélszolgálatod hatékonyságát, nézd meg a válaszok ideges ügyfeleknek cikket. Hasznos sablonokat találhatsz, amelyek segítenek kezelni az elégedetlen ügyfelek panaszait.
A jegy űrlap kifejezést is fontos megismerni, amely segítségével rendszerezheted és hatékonyan kezelheted az ügyfélkéréseket. Fedezd fel, hogyan építheted be ezt a megoldást a mindennapi munkafolyamataidba.
Végül, ha még többet szeretnél megtudni a proaktív csevegési meghívók előnyeiről, akkor érdemes ezt a cikket is elolvasnod. Olyan tippeket találsz, amelyek segítenek a vásárlási élmény javításában és az ügyfelek elköteleződésének növelésében.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!