Mi a Webes helpdesk?
A webes help desk, röviden WHD, egy olyan technológia, amely a help desk – jegykezelés kezelését biztosítja. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy jegykezeléssel megkönnyítsék ügyfélszolgálatuk kezelését. Az összes kommunikációt a kezelt jegyek tárolják. Emellett kínál hardver- és szoftvereszközök kezelését, tudásmenedzsmentet, automatikus visszajelzéseket a felhasználók számára és még sok minden mást. Minden konfiguráció közvetlenül a webböngészőből érhető el a felhasználók számára. A felhasználóknak csak webböngészőre van szükségük a webes ügyfélszolgálat futtatásához.
Frequently Asked Questions
Mi a különbség a webes helpdesk és az önálló helpdesk alkalmazás között?
A webes helpdesk felhasználóorientált, míg a service desk üzletközpontú. Ezen túlmenően a help desk a következőkre összpontosít: pontmegoldások, reaktívak és a végfelhasználóknak szólnak. Másrészt a szervizpult proaktív szolgáltatásokat kínál, a szervizasztalok integrálva vannak, és technikusoknak is szólnak.
Mi az előnye az online webes ügyfélszolgálat használatának?
Az online ügyfélszolgálat lehetővé teszi az ügyféllel való kapcsolattartás különböző módszereinek használatát. Az online webes ügyfélszolgálat segít áthidalni a szakadékot az ügyfél és problémája között. Ekkor minden segítség egy helyen van, és az ügyfélszolgálat automatizálhatja ezt a folyamatot. Az online webes ügyfélszolgálat támogatja a csapat teljesítményét is. Könnyen kapcsolatba léphet a csapat másik tagjával, jegyzeteket készíthet és információkat gyűjthet az ügyfelekről. Az egyik legfontosabb előny a hozzáférhetőség. Előfordulhat, hogy az ügyfél nem mindig tud telefonálni, ezért az internetes szolgáltatás megkönnyíti számára.
Hogyan érhetem el a webes help desk szoftvert?
Ha hozzáférést szeretne kapni a webes ügyfélszolgálathoz, csatlakoztassa a panelhez. A konfiguráció a felhasználók számára egy webböngésző szintjén áll rendelkezésre, így csak internet-hozzáférésre van szükség.
Ha érdekli, hogyan használhatja a help desk szoftver rendszereket ügyfélszolgálatának javítására, érdemes további információkat keresni erről a megoldásról. Fedezze fel, milyen eszközök segíthetnek a hatékonyabb ügyfélkezelésben és a csapat együttműködésében.
Az élő csevegés támogatás lehetőségeinek megismerése is hasznos lehet, különösen, ha valós idejű kommunikációt szeretne biztosítani ügyfeleinek. További részleteket találhat a különféle SLA szerződésekről és azok alkalmazásáról is.
Végül, ha a közösségi média integrációk érdeklik, nézze meg, hogyan segíthetnek a közösségi média támogatási kapcsolattartói az ügyfélkapcsolatok kezelésében. Fedezze fel, hogyan tudja kihasználni a közösségi média platformokat hatékony ügyfélszolgálat biztosítására.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!