Az első számú telefonos szoftver

Fedezze fel, milyen egyszerű lehet professzionális hívástámogatást nyújtani.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Egy megbízható magyar telefonszoftvert keres?

Belefáradt a hívások megszakításába, a hosszú várakozási időbe és a frusztrált ügyfelekbe? Növelje a szolgáltatása minőségét telefonszoftver használatával!

A telefonszoftver segít a belföldi és a külföldi hívásai rögzítésében, listázásában és a megfelelő ügynöknek történő irányításban.

Kíváncsi lett? Megértjük! Felejtse el a call centert, hiszen a telefonszoftvereké a jövő!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Professional built-in call center software

Mi az a telefonszoftver?

A telefonszoftvert sokan ügyfélszolgálati szoftvernek nevezik, mivel mindkét megoldás a VoIP technológiát használja, amely segítségével a hangokat, digitális jelekké alakítja. Ezeket pedig az internet segítségével küldi el.

A vállalatok általában azért használnak telefonszoftvereket, mert a segítségükkel belföldi és nemzetközi hívásokat kezdeményezhetnek, eget rengetően magas összegek kifizetése nélkül. Kíváncsi lett? Nézze meg a VoIP partnereinket!

Miért használnak a vállalatok telefonszoftvert?

Olcsóbb

Indítson és fogadjon nemzetközi és belföldi hívásokat olcsón! Ehhez mindössze egy helyi árszabású havidíjat kell fizetnie. Extra percdíjak nélkül.

Ideális távmunkához

Mivel az ügynökök bármilyen eszközön használhatják a telefonszoftvert, amely rendelkezik internetes hozzáféréssel, a szoftver kiváló távmunkára, vagy akkor, ha a munkatársa otthonról dolgozik.

Megbízhatóbb

A telefonszoftver segítségével jobb élményt nyújthat az ügyfelei számára és megannyi magas szintű funkció mellett a hívásrögzítés, a visszahívás és a híváslisták is a segítségére lesznek ebben.

A LiveAgent telefonos szoftver funkciói

Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Okos hívásátirányítás

A LiveAgent a megfelelő részlegekhez irányítja a bejövő hívásokat. Emellett pedig azt is beállíthatja, hogy véletlenszerűen továbbítsa a hívásokat az ügynökökhöz, vagy egy bizonyos prioritási sorrendben.

A hívásokat csak azokhoz az ügynökökhöz továbbítja a rendszer, akik online vannak és készen állnak a hívás fogadására.

IVR és visszahívás opciók

A LiveAgent által olyan egyéni IVR rendszert is felépíthet, amely támogatja a visszahívást.

Az IVR üzeneteit egyenesen a LiveAgentben rögzítheti, vagy feltöltheti előre elkészített IVR üdvözléseket és rendszer üzeneteket is.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M217SYoutube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO  LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Belső hívások a kollégák között

A LiveAgent támogatja az ügynökök közötti ingyenes belső hívásokat (és csevegést is)! Minden hívás böngésző alapú és nem kell letölteni semmilyen külső, harmadik fél által biztosított applikációt.

Személyre szabott szolgáltatás videóhívások által

Személyesen szeretne beszélni az ügyfeleivel, de túl messze vannak? Indítson videohívást! A LiveAgent segítségével a böngészőjéből kezdeményezett hívásokat videohívásokká alakíthatja.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Híváskövetés, híváslisták, jelentések

Ellenőrizze a bejövő és kimenő hívásait, tudja meg, hogy melyik ügynöke a legproduktívabb, milyen hosszúak a hívásai és ismerje meg azokat a mérőszámokat, amelyek segíthetnek az ügyfélszolgálata fejlesztésében.

Korlátlan hívásrögzítés

A LiveAgent telefonszoftver segítségével végtelenszámú hívásrögzítést tárolhat. Minden bejövő és kimenő hívást rögzíthet és tárolhat a LiveAgent rendszerében.

Ha pedig minőségbiztosítási, képzési vagy jogi célból szeretne hozzáférni a hívásaihoz, azt egy kattintással megteheti.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Többféle eszköztípus támogatása

A LiveAgent telefonszoftver többféle telefonos eszköztípust támogat:

  1. Fejhallgatók
  2. Böngészők
  3. Mobil applikációk
  4. Vezetékes telefonok
  5. Softphone alkalmazásokat

LiveAgent mobil applikáció

Készítettünk egy applikációt, amely egyszerűen összekapcsolja az Android és iOS készülékeit az internetes ügyfeleivel.

Nyújtson ügyfélszolgálatot menet közben is, a hordozható magyar telefonszoftver segítségével.

LiveAgent logo on phone screen

Miért a LiveAgent telefonszoftver a megfelelő választás az Ön számára?

LiveAgent Login

Könnyen használható felhő alapú technológia

A LiveAgent felhőalapú szoftverét könnyű beállítani és használni. Kezdje el az ügyfélszolgálati szoftverünk használatát anélkül, hogy az informatikai csapata segítségét kellene kikérnie!

Definition of customer engagement

Többcsatornás platform egy rendszerben

A telefonszoftver csak egy része az általunk nyújtott komplex szolgáltatásnak, amelynek a segítségével egyszerűen kezelheti a jegyeit, emailjeit, csevegéseit, hívásait és a közösségi média üzeneteit.

get inspired

Több, mint 21000 vállalkozás megbízottja

A LiveAgent a lehető legjobb szolgáltatást nyújtja az ügyfeleinek már 2004 óta. Csatlakozzon a LiveAgent családhoz és tapasztalja meg Ön is azt a szolgáltatást, amiért a kis- és középvállalkozások számára Magyarországon mi vagyunk a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a piacon.

Multilingual support in LiveAgent

Többnyelvű szoftver

Az ügyfél-elégedettségi szoftverünket világszerte használják, amelyhez teljes körű, vagy részleges többnyelvű támogatást igényelhet. Az applikáció +40 nyelven elérhető, a speciális karaktereket pedig saját magának állíthatja be.

Megunta, hogy folyamatosan váltogatnia kell a telefon, chat, emailek és egyéb kommunikációs eszközök között?

Erre semmi szükség nincs! A LiveAgent egy olyan magyar egyedi szoftver, ami több kommunikációs csatornát hoz egy tető alá! Emellett pedig megfizethető és átlátható az árazása! Ne fizessen kiegészítő díjakat az ügyfélszolgálati rendszere működtetéséért! Hasonlítsa össze a többcsatornás megoldásainkat a magyar piacon található szolgáltatókkal!

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Váltson még ma a LiveAgent telefonszoftverének használatára

Mit mondanak rólunk az ügyfeleink?

Kapcsolódó cikkek ehhezTelefonszoftver
A magyar LiveAgent ingyenes élő chat szoftvere lehetőséget nyújt arra, hogy weboldala látogatóit vásárlókká alakítsa. Használja a leggyorsabb chat widgetet.

Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?

Fedezze fel a LiveAgent ingyenes élő chat szoftverét, amely növeli ügyfél-elégedettségét és ügynökei hatékonyságát. Próbálja ki ma, és élvezze a leggyorsabb, teljesen testreszabható chat widgetet a piacon! Csatlakozzon a vezető márkákhoz, és egyszerűen integrálja weboldalára ezt a magyar nyelvű megoldást. Kattintson most, és fokozza ügyfélszolgálatát!

Ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftvert keres? Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, hogy alkalmasak-e Önnek, vagy hozza létre saját ingyenes profilját.

Ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftvert keres?

Fedezze fel a LiveAgent ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftverét, amely ideális választás vállalkozásának. Érje el a legfontosabb ügyfélszolgálati funkciókat, emelje hatékonyságát, és tartsa közel vásárlóit. Próbálja ki a gyors élő chatet, jegykezelő rendszert, call centert és tudásbázist, mindezt költségek nélkül!

A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. Megbízható jegykezelő rendszer, számos kommunikációs csatorna és még sok minden más.

Jira alternatívát keres?

Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb Jira alternatívát ügyfélszolgálati megoldásokhoz! Élvezze a beállítási díj nélküli, 24/7 ügyfélszolgálatot, és próbálja ki 14 napig ingyenesen. A LiveAgent gazdag funkciókészlettel, beleértve a jegykezelést, élő chatet, call centert, és közösségi média integrációkat, növeli a vásárlói elégedettséget és hatékonyságot. Nincs szükség bankkártyára, kezdje el most!

A LiveAgent omnichannel call center szoftver lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújtsanak ügyfelei számára. Próbálja ki az új ügyfélszolgálati élményt most.

Call center szoftver

Fedezd fel a legjobb call center szoftvert 2024-ben a LiveAgent-tel! Élvezd a hardvermentes támogatást, kristálytiszta hangzást, és próbáld ki kockázatmentesen, beállítási díjak és bankkártya nélkül. Használd ki a 30 napos ingyenes próbaverziót, és tapasztald meg a személyre szabott ügyfélszolgálatot fejlett VoIP funkciókkal. Kezdd el most!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x