Az elégedett vásárlók hűségesebbek és szívesebben vásárolnak újra ugyanarról a helyről, nagyobb eséllyel ajánlják majd a márkáját, profitálóbb a vállalkozása számára — és csökkenti a visszatartás költségét. Az ügyfélszolgálat elégedettségének mérése napjainkban a legtöbb vállalkozás számára kötelezővé vált, mivel értékes információkat nyújt a szolgáltatás teljesítményéről.
Amikor a LiveAgent jelentési képességei integrálódnak az egyik vezető ügyfél-elégedettségi szoftveres megoldással, akkor az ügyfélszolgálat elégedettségét egy újabb szintre emelheti. Könnyen visszajelzést kaphat a LiveAgent beszélgetésekről, nyomon követheti ügyfélszolgálatának minőségét, és mélyebb megértést szerezhet ügyfeleiről a szolgáltatás folyamatos fejlesztése érdekében.
A boldog ügyfelek beszéde ingyenes hirdetést jelent! Pozitív üzleti tapasztalat után az ügyfelek 69%-a ajánlaná másoknak, 50%-uk pedig gyakrabban használja a vállalkozást.(NewVoiceMedia) |
Az ügyfél elégedettsége bizalmat épít márkájában. A vállalat ügyfél-elégedettségi pontszámának 10%-os növekedése 12%-kal növeli az ügyfelek bizalmát. (Institute of Customer Service)
Új ügyfelek megszerzése többe kerül, mint a megtartásuk. Új ügyfelek megszerzése 5-25-ször drágább, mint egy meglévő ügyfél megtartása. (Harvard Business Review)
Az ügyfél elégedettségi szoftver olyan eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy egyszerűen összegyűjtsék, rendszerezzék és kezeljék az ügyfelek visszajelzéseit, mérjék az ügyfelek elégedettségét és azonosítsák a nem elégedett ügyfeleket. Ezek az alkalmazások magukban foglalhatják az elemzéseket, a felmérések kezelését, a visszajelzések gyűjtését, a panaszkövetést, a hívásjelentési képességeket és egyéb szolgáltatásokat. Az ügyfél elégedettségi szoftver azon kívül, hogy hasznos betekintést nyújt abba, hogy ügyfelei mennyire elégedettek vállalkozásával vagy az Ön által nyújtott ügyfélszolgálati tapasztalatokkal, a kapott visszajelzések alapján segítséget nyújthatnak a támogató alkalmazottak értékelésében is.
A magas ügyfél-elégedettség több profitot eredményez. Azok az elégedett ügyfelek, akik pozitív tapasztalatokat szereztek egy vállalkozással kapcsolatban, 140%-kal többet költenek, mint azok, akiknek rossz tapasztalataik voltak. (Harvard Business Review)
Az elégedett ügyfelek élettartam értéke magasabb. Az ügyfélélmény-hirdető egy vállalkozás életre szóló értéke 600–1400%-kal több, mint egy becsmérlő értéke. (Bain & Company)
A mai hiperversenyű piacon egy nagyszerű termék létrehozása nem garantálja a sikert, hacsak nem párosítja azt kiváló szolgáltatással. A vállalkozás által nyújtott ügyfélszolgálat minősége közvetlenül befolyásolja a márkával való általános vásárlói elégedettséget. Ha nem méri az ügyfélszolgálat elégedettségét, soha nem fogja megtudni, hogy ügyfelei mennyire elégedettek (vagy elégedettlenek) a szolgáltatása minőségével, amelyet a vállalkozása nyújt.
A magyar LiveAgent ügyfélszolgálati platformja egy összetett többcsatornás megoldás. Azok a funkciók, amelyek lehetővé teszik az ügyfélszolgálati elégedettség mérését, csak egy kis részét képezik annak, amire a szoftver képes. Több mint 179 olyan funkcióval rendelkezik, amelyek elősegítik az ügyfélkommunikáció egyszerűsítését, az ügyfélszolgálat és az ügyfélszolgálati elégedettség értékelésének javítását.
Felejtse el a különböző eszközök közötti váltogatást. A LiveAgent kombinálja:
A mai fogyasztók általában több kommunikációs csatornát használnak a márkákkal való kapcsolatfelvételhez, és zökkenőmentes élményre számítanak mindegyikükön. A LiveAgent szoftverével egyszerűen kezelheti az összes ügyfél-interakciót egyetlen helyről, és következetes mindencsatornás szolgáltatási élményt nyújthat az ügyfelek által használt csatornáktól függetlenül.
A funkciók széles skálája (beleértve az automatizált jegyirányítást, az SLA-kezelést, a sablon válaszokat, a csapat együttműködési képességeit, valamint azonnali hozzáférést az átfogó ügyfél információkhoz és a korábbi interakciókhoz) lehetővé teszi a csapat számára, hogy gyors, rendkívül hatékony és személyre szabott támogatást nyújtson – mindez hozzájárul a megnövekedett ügyfél-elégedettségi besoroláshoz.
Mérje meg általános ügyfélszolgálati teljesítményét, és jelölje ki a fejlesztendő területeket. A LiveAgent robusztus elemzési és jelentési képességeket kínál, amelyek lehetővé teszik számtalan szolgáltatási mutató és KPI nyomon követését, különféle jelentések létrehozását, mint például a csatornahasználat, az ügynökök teljesítménye és elérhetősége, az SLA-megfelelés, az időkövetési jelentések és egyebek.
A LiveAgentben több, mint 21,000 vállalkozás bízott már meg szerte a világon, különböző iparágakból.
A szoftver rugalmas, könnyen átalakítható és személyre szabható igényei szerint.
Szerződések- és rejtett költségek nélkül. Csak válasszon egyet a 4 különböző csomag közül korrekt árazással – az egyik teljesen ingyenes.
Jólét megteremtése az ügyfélsiker szoftverrel
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélsiker szoftvert, mely 2021 legjobb vásárlói elégedettségi megoldása! Nyújtson kifogástalan ügyfélszolgálatot minden csatornán, díjmentesen és kötelezettségek nélkül. Egyesítse ügyfél-kommunikációját egy közös postaládában, és építsen erős kapcsolatokat ügyfeleivel. Próbálja ki ingyenesen 14 napig, bankkártya nélkül!
Help desk-et keres a WordPresshez?
Fejlessze WordPress ügyfélszolgálatát a LiveAgenttel! Kínáljon gyors és hatékony támogatást 140+ funkcióval, 40+ integrációval, és a piac leggyorsabb élő chat pluginjával. Élvezze a 24/7 ügyfélszolgálatot, ingyenes 14 napos próbát, és bankkártya nélküli regisztrációt. Vágjon bele most, és emelje új szintre vásárlói elégedettségét!
Legyen egyértelmű az ügyfél-interakciós szoftverrel
Fedezze fel a LiveAgent ügyfél-interakciós szoftvert: omnichannel támogatás, 24/7 ügyfélszolgálat, ingyenes próba, bankkártya nélkül!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.