A LiveAgent ügyfél-interakciós szoftverrel mindig csak egy kattintásra lesz. Engedje meg ügyfeleinek, hogy önállóan fedezzenek fel, de maradjon a közelben. Adjon nekik korlátlan kapcsolatfelvételi lehetőséget, és biztosítson számukra kiváló ügyfélszolgálatot.
Omnichannel ügyfél-interakciós szoftverünk az összes ügyféllekérdezést egy központosított műszerfalon tárolja.
Válaszoljon tweetekre, élő csevegőüzenetekre vagy telefonhívásokra egy felületről, miközben áttekinti a fontos ügyfél-információkat a beépített CRM-mel.
Ügyfél-interakciós szoftverünk lehetővé teszi, hogy kövesse ügyfele problémamegoldási útját különböző csatornákon keresztül, miközben ugyanazon a jegy menetben marad.
Használja ki a világ leggyorsabb élő csevegőmoduljának előnyeit, amely csevegés előtti űrlapokkal, proaktív csevegésindítókkal és valós idejű gépelési nézettel rendelkezik.
Könnyedén testre szabhatja az egyes csevegésgombok animációit, színét, stílusát vagy a csevegőablak hátterét.
Instagram, Twitter, Facebook, Messenger vagy Viber? Mindannyian használjuk őket. Soha nem volt még ilyen egyszerű az ügyfelekkel való kapcsolattartás a közösségi médiában.
Rosszat beszélnek önről a Twitteren? Állítsa be a kulcsszófigyelést az ügyfélkapcsolatok megmentése érdekében, mielőtt túl késő lenne.
Automatikus híváselosztás, ingyenes belső hívások, összetett IVR-fák, visszahívási lehetőségek és korlátlan hívásrögzítés. A legjobb rész? Az ügynökök útközben és minden eszközön nyújthatnak ügyfélszolgálatot.
Tudjon meg többet az ügyfél-interakciós szoftver telefonos központunkról.
Biztosítson ügyfeleinek kijelölt helyet a közösségi interakciókhoz és az önkiszolgáláshoz.
Hozzon létre többmárkás tudásbázisokat, közösségi fórumokat, és jegyelküldési űrlapokat, amelyek üzleti esztétikához igazodnak a WYSIWYG szerkesztőnkkel.
A LiveAgent ügyfél-interakciós szoftver összegyűjti az összes ügyfél-interakció adatait, és azokat praktikus jelentésekké alakítja. Gyűjtsön betekintést, javítsa az ügynökök hatékonyságát az erőteljes automatizálással, és növelje az ügynökök termelékenységét a játékosítással.
Túl jól hangzik, hogy igaz legyen?
Nem kell! A LiveAgent egy egyedi ügyfél-interakciós szoftver, amely több kommunikációs csatornát integrál egy fedél alatt megfizethető és átlátható árakkal. Ne fizessen további díjakat csak a telefonos központ vagy az élő chat használatáért.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Észrevette, hogy a LiveAgent ügyfél-interakciós szoftver a legolcsóbb és egyben legfejlettebb lehetőség a piacon? Ez így van. Nézze meg mindazt, amit kínálunk az árképzési oldalon.
Legnépszerűbb
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.