Legyen egyértelmű az ügyfél-interakciós szoftverrel

Biztosítson személyre szabott támogatási élményt minden érintési ponton.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
ticketing software animation
Ticketing software

Ügyfél-interakciós szoftver, amely a megfelelő irányba vezeti

A LiveAgent ügyfél-interakciós szoftverrel mindig csak egy kattintásra lesz. Engedje meg ügyfeleinek, hogy önállóan fedezzenek fel, de maradjon a közelben. Adjon nekik korlátlan kapcsolatfelvételi lehetőséget, és biztosítson számukra kiváló ügyfélszolgálatot.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Az ügyfél-interakciós szoftver lehetővé teszi minden érintkezési pont interakcióját

Könnyűvé tettük az ügyfelekkel való interakciót

Omnichannel ügyfél-interakciós szoftverünk az összes ügyféllekérdezést egy központosított műszerfalon tárolja.

Válaszoljon tweetekre, élő csevegőüzenetekre vagy telefonhívásokra egy felületről, miközben áttekinti a fontos ügyfél-információkat a beépített CRM-mel.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Kevesebb találgatás, több betekintés

Ügyfél-interakciós szoftverünk lehetővé teszi, hogy kövesse ügyfele problémamegoldási útját különböző csatornákon keresztül, miközben ugyanazon a jegy menetben marad.

Ragadja meg az érdeklődőket és győzze meg őket

Használja ki a világ leggyorsabb élő csevegőmoduljának előnyeit, amely csevegés előtti űrlapokkal, proaktív csevegésindítókkal és valós idejű gépelési nézettel rendelkezik.

Könnyedén testre szabhatja az egyes csevegésgombok animációit, színét, stílusát vagy a csevegőablak hátterét.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Azonnali Instagram és Twitter támogatás

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger vagy Viber? Mindannyian használjuk őket. Soha nem volt még ilyen egyszerű az ügyfelekkel való kapcsolattartás a közösségi médiában.

Rosszat beszélnek önről a Twitteren? Állítsa be a kulcsszófigyelést az ügyfélkapcsolatok megmentése érdekében, mielőtt túl késő lenne.

Virtuális telefonos központ? Pipa!

Automatikus híváselosztás, ingyenes belső hívások, összetett IVR-fák, visszahívási lehetőségek és korlátlan hívásrögzítés. A legjobb rész? Az ügynökök útközben és minden eszközön nyújthatnak ügyfélszolgálatot.

Tudjon meg többet az ügyfél-interakciós szoftver telefonos központunkról.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Közösség & önkiszolgáló

Biztosítson ügyfeleinek kijelölt helyet a közösségi interakciókhoz és az önkiszolgáláshoz.

Hozzon létre többmárkás tudásbázisokat, közösségi fórumokat, és jegyelküldési űrlapokat, amelyek üzleti esztétikához igazodnak a WYSIWYG szerkesztőnkkel.

percentage graph

Jelentés, automatizálás, játékosítás!

A LiveAgent ügyfél-interakciós szoftver összegyűjti az összes ügyfél-interakció adatait, és azokat praktikus jelentésekké alakítja. Gyűjtsön betekintést, javítsa az ügynökök hatékonyságát az erőteljes automatizálással, és növelje az ügynökök termelékenységét a játékosítással.

Túl jól hangzik, hogy igaz legyen?

Ügyfeleink mondják a legjobban

Megunta, hogy folyamatosan váltogatnia kell a telefon, chat, emailek és egyéb kommunikációs eszközök között?

Nem kell! A LiveAgent egy egyedi ügyfél-interakciós szoftver, amely több kommunikációs csatornát integrál egy fedél alatt megfizethető és átlátható árakkal. Ne fizessen további díjakat csak a telefonos központ vagy az élő chat használatáért.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo

Fedezze fel mindazt, amit a LiveAgent ügyfél-interakciós szoftver kínál

Elégedett ügyfelek? Megfizethetetlen.

Észrevette, hogy a LiveAgent ügyfél-interakciós szoftver a legolcsóbb és egyben legfejlettebb lehetőség a piacon? Ez így van. Nézze meg mindazt, amit kínálunk az árképzési oldalon.

$15 hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap
Kapcsolódó cikkek ehhezÜgyfél-interakciós szoftver
A magyar LiveAgent megosztott vállalati postafiókot kínál, amely lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy elosszák a nem elérhető ügynökök terhelését. Tudjon meg többet a LiveAgent további előnyeiről.

Jólét megteremtése az ügyfélsiker szoftverrel

Fedezze fel a LiveAgent ügyfélsiker szoftvert, mely 2021 legjobb vásárlói elégedettségi megoldása! Nyújtson kifogástalan ügyfélszolgálatot minden csatornán, díjmentesen és kötelezettségek nélkül. Egyesítse ügyfél-kommunikációját egy közös postaládában, és építsen erős kapcsolatokat ügyfeleivel. Próbálja ki ingyenesen 14 napig, bankkártya nélkül!

Mi az ügyfél interakció? A vállalat és az ügyfél közötti interakció akkor kezdődik, amikor az utóbbi elkészíti a jegyet. További információ.

Ügyfél interakció

Fedezze fel, hogyan javíthatja ügyfélinterakcióit a LiveAgent segítségével! Az átfogó ügyfélszolgálati szoftver egyesíti az e-maileket, élő csevegést, VoIP rendszereket és ügyfélportált. Próbálja ki ingyen, és növelje vásárlói elégedettségét és hatékonyságát könnyedén.

Ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftvert keres? Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, hogy alkalmasak-e Önnek, vagy hozza létre saját ingyenes profilját.

Ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftvert keres?

Fedezze fel a LiveAgent ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftverét, amely ideális választás vállalkozásának. Érje el a legfontosabb ügyfélszolgálati funkciókat, emelje hatékonyságát, és tartsa közel vásárlóit. Próbálja ki a gyors élő chatet, jegykezelő rendszert, call centert és tudásbázist, mindezt költségek nélkül!

Az ügyfélportál szoftver az egyik legjobb módja annak, hogy egy vállalat megmutassa ügyfélközpontú megközelítését. Ismerje meg a mai piacon elérhető 25 legjobb ügyfélportál szoftvert.

A 25 legjobb ügyfélportál szoftver

Az ügyfélportál szoftver az egyik legjobb módja annak, hogy egy vállalat megmutassa ügyfélközpontú megközelítését. Ismerje meg a mai piacon elérhető 25 legjobb ügyfélportál szoftvert.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x