A kiváló ügyfélszolgálat biztosítása az, ami a különbséget képezi, segít a márkáknak kiemelkedni a konkurenciáktól és lojálisan tartja vásárlóit.
Ha vállalatát egy WordPress weboldalon futtatja, a gyors és hatékony támogatás nyújtása sokkal egyszerűbb a LiveAgent WordPress ügyfélszolgálatával és az élő chat pluginjával. Proaktívan lépjen kapcsolatba vásárlóival és pontenciális ügyfeleivel, kínáljon azonnali támogatást, növelje a vásárlói elégedettséget és vezessen átváltásokat.
A megfelelő WordPress ügyfélszolgálati plugin kiválasztásának nem kell megizzasztó feladatnak lennie. A LiveAgent pluginjával könnyedén hozzáadhat egy élő chat widgetet WordPress weboldalához vagy blogjához. A széleskörű gyakori és egyedi élő chat funkciókkal használja ki a következőket:
Mivel a mai fogyasztóknak magasak az elvárásuk az ügyfélszolgálati gyorsaság szempontjából, megépítettük a leggyorsabb élő chat widgetet a piacon, ami csupán 2.5 másodperc alatt megjeleníti az üzenetet. Ezen kívül teljesen és könnyedén testre szabható – így finomhangolhatja a kinézetét és az érzésát a chat widgetének, hogy weboldalához illően jelenjen meg.
Növelje a kapcsolattartást pontenciális ügyfeleivel és vásárlóival proaktív chat meghívásokkal, hogy chateljenek ügynökeivel, miközben böngészik a weboldalát. Állítsa be a chat meghívásokat egyedi URL-ekről – mint például az árazási vagy a fizetési oldalak – és turbózza fel az átváltásokat úgy, mint ezelőtt soha. A LiveAgent biztosítja, hogy a proaktív meghívások csak akkor jelennek meg, ha elegendő hírneve van online.
A LiveAgent átirányítja a bejövő chateket a megfelelő tagokhoz csapatában és dinamikusan alkalmazkodik a chat elérhetőséghez, amikor ügynökei ki- és be lépnek műszakuk közben.
Figyelje meg, hogy ki böngészi weboldalát, hogyan mozognak rajta és mennyi ideje vannak rajta. A megfelelő kontextussal felszerelve – mint például a látogató aktuális oldala, meghívója, országa és a pontos ideje – proaktívan be tudja őket hívni a chatbe bármikor, amikor megfelelőnek érzi, hogy a meghívása releváns.
Nyűgözze le a chatelő vásárlóit még gyorsabb válasz biztosításával egy kis ‘valós idejű írás nézettség’ mágiával. Nézze meg, hogy a másik félen lévő látogató mit ír éppen a chatbe, még mielőtt elküldené, és gondolkozzon a válaszon. Készítse el válaszait, még mielőtt a kérdés be lenne küldve, hogy lenyűgözze ügyfeleit a gyors szolgáltatásával.
Nincs válasza vagy nem tud megoldani egy vásárlói problémát? Lépjen kapcsolatba azonnal a többi ügynökkel belső chaten keresztül, bármikor amikor szüksége van csapattagjai segítségére. Be is hívhatja munkatársait egy folyamatban lévő chat üzenetváltásba, küldjön nekik üzenetet vagy jegyzeteket, amit csak ön és a többi ügynök lát.
Az élő chat folytatja a növekedést kommunikációs csatornaként. A globális élő chat szoftver piacnak 2023-ra előreláthatólag 997 millió dolláros értéke lesz.
Az élő chatnek van a legmagasabb elégedettségi szintje bármilyen ügyfélszolgálati csatornával szemben, ugyanis 73%-os az elégedettség, míg az emailnek 61%, a telefonos támogatásnak 44%.
79%-a a vállalatoknak azt mondja, hogy az élő chat támogatás nyújtása pozitív hatással van az értékesítésekre, jövedelemre és a vásárlói lojalitásra.
A WordPress élő chat plugin megléte mellett a LiveAgent egy összcsatornás ügyfélszolgálati megoldást kínál, ami több, mint 180 funkciót biztosít 40+ integrációval és nagyon sok elérhető testreszabási opcióval.
Egy erős jegykezelő rendszer automatizációval, virtuális bejövő és kimenő hívásközponttal egyenesen ügyfélszolgálatába építve, natív élő chat, közösségi média integrációkkal és szolid önkiszolgáló lehetőségekkel, közreműködve egy ügyfélportállal, több tudásbázissal, vásárlói fórumokkal – minden egyetlen eszközben az univerzális postaláda által.
A LiveAgent ügyfélszolgálat és élő chat szoftver teljesen felhő-alapú. Mivel a támogatás az egyik legnehezebb ügyfélszolgálati alkalmazás, a felhő-alapú megoldás egy jobb út számos indok miatt.
Nem szükséges hozzá letöltés, az adatokat távoli szervereken üzemelteti és tárolja, ezáltal nem terheli adatbázisát, így akkor is használhatja, ha weboldala épp nem működik.
Tudta, hogy a LiveAgent a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a KKV-k számára 2019-ben és 2020-ban?
Kezdje el a teljesen funkcionális 14-napos, problémamentes, ingyenes próbaidőszakot és nézze meg közelebbről, hogy hogyan működik és hogyan segíthet a következő szintre emelni ügyfélszolgálatát. Nincs szükség bankkártyára.
Funkciókban gazdag, villámgyors élő chat a WordPress-hez
Fedezze fel a LiveAgent élő chat pluginját a WordPress-hez, amely azonnali ügyfélszolgálatot nyújt és növeli a vásárlói elégedettséget. Tapasztalja meg a leggyorsabb chat widget előnyeit, proaktív ravaszokkal és okos chat kibocsájtással. Most 14 napos ingyenes próbaverzió is elérhető bankkártya nélkül!
WordPress Help Desk Kapcsolatok
Fedezze fel a WordPress ügyfélszolgálati kapcsolatait! Szerezzen hozzáférést e-mail támogatáshoz, tudásbázishoz, közösségi médiához és fórumokhoz. Lépjen kapcsolatba közvetlenül a WordPress képviselőivel az elérhetőségeken keresztül. Kattintson a részletekért!
Integrálja a LiveAgentet WordPress oldalába, és alakítsa át webhelyét hatékony ügyfélszolgálattá vagy élő chatté. Az egyszerű telepítés lehetővé teszi a gyors és pontos vásárlói támogatást. Próbálja ki ingyen, kötöttségek nélkül, és tapasztalja meg a legjobb ügyfélszolgálatot a legnépszerűbb CMS-sel kombinálva!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team