Help desk szoftver

Javítsa ügyfélszolgálatát a megfelelő help desk
szoftverrel

Awards
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Ügyfélszolgálati szoftver, amely megnyeri az ügyfeleket

Szerezze be a legjobb eszközöket ügyfélszolgálati csapatai számára, és tegye boldoggá ügyfeleit. A LiveAgent az egyik legjobb help desk megoldás a piacon, köszönhetően az egyszerű jegykezelésnek. Használja ki szolgáltatásaink, integrációink, valamint kiváló többcsatornás támogatásunk előnyeit a gördülékeny ügyfélbeszélgetések érdekében.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Helpdesk megoldás

Mi az a help desk szoftver?

A help desk szoftver általában minden bejövő kommunikációt megfog az ügyfelektől, és jegyekké alakítja át a könnyebb kezelés érdekében. Ügyfelei mindenféle módot használnak a kapcsolatfelvételre, például e-mailt, telefont, üzenetküldőt vagy élő csevegést, így ha minden kommunikációt egy helyen tartanak, az ügyfélszolgálati munkatársai jobban megértik a problémát, és gyorsabban válaszolnak.

  • Növelje hatékonyságát egy többcsatornás megoldással

  • Kezelje az összes ügyfélkommunikációt egy helyről
     
who-utilizes-help-desk

Használhatóság

Ki használja az ügyfélszolgálati szoftvereket?

Bármely vállalkozás, amely ügyfélszolgálatot kínál, használhat helpdesk szoftvert az ügyfelek megkereséseinek egyszerű kezelésére. A felelősség az ügyfélszolgálati csapatokat terheli, akik a help desk szoftver elsődleges felhasználói. Az ügyfélszolgálati rendszerek azonban gyakran olyan fejlett funkciókkal rendelkeznek, amelyek hasznosságukat más részlegekre is kiterjesztik. Az értékesítési csapat kihasználhatja a call center vagy az élő chat lehetőségeit, míg az IT-szerviz az e-maileket és az ügyfélportált tudásbázissal hasznosíthatja.

Miből áll a
help desk szoftver?

Egy kiváló help desk szoftver számos eszközt kínál a könnyebb ügyfélszolgálati interakcióhoz.

Jegyrendszer

A LiveAgent jegyrendszere a help desk menedzsment szoftver létfontosságú része. Összegyűjti az ügyfelek üzeneteit, és a speciális funkciókkal támogatott univerzális postaládában ügyfélszolgálati jegyekké alakítja őket.

  • Egyszerűsítse az összes ügyfélkommunikációt egy helyen

  • Összetett áttekintést kaphat az összes ügyfélkérdésről

Lecserélheti
LiveAgent's ticketing system explained
LiveAgent's live chat

Élő chat

Kiváló ügyfélszolgálatot nyújthat gyors élő chat widgetünk segítségével. Élő csevegési funkciónkat olyan alapvető funkciók támogatják, mint például a kész válaszok, a valós idejű gépelési nézet és még sok más.

  • Gyors ügyfélszolgálatot biztosít minden ügyfél számára

  • Könnyen használható és implementálható bármely webhelyén

Lecserélheti

Call center

Hozzon létre egy telefonos ügyfélszolgálatot, és kínáljon személyes ügyfélélményt telefonhívásokon keresztül. Ügyfélszolgálati szoftverünk kezeli a bejövő vagy kimenő hívásokat az ügyfelekkel való egyszerű interakció vagy a bejövő jegyek megoldása érdekében.

  • Személyesebb szintű támogatást nyújthat hívásokkal

  • Kezelje a bejövő hívásokat és tekintse meg az ügyféladatokat egy helyen

Lecserélheti
LiveAgent's call center software
LiveAgent - social media help desk software

Közösségi média

Közösségi média integrációink népszerű funkciók a hűséges és boldog ügyfelek létrehozására. Ügyfélszolgálati csapata jegykezelő rendszerünkből kapcsolatba léphet ügyfélbázisával a közösségi médiában.

  • Mutasson kényelmes támogatást ügyfeleinek a közösségi médiában

  • Terjessze a hírt a márkájáról, és szerezzen több potenciális ügyfeleket

Integrálódik

Tudásbázis

Hasznos ismereteket nyújtson tudásbázisunkkal az egyszerű öntámogatás érdekében. Hatékony tudásbázis-eszközünkkel megoszthatja a legjobb üzleti gyakorlatokat, tájékoztató cikkeket, útmutatókat és még sok mást.

  • Osszon meg minden típusú tudást cikkeken keresztül öntámogatás céljából

  • Több tudásbázis és belső tudásbázis létrehozása

Lecserélheti

A webalapú help desk szoftverben szükséges funkciók

Vessen egy pillantást a help desk eszközünk legszembetűnőbb funkcióira, és kapjon teljes képet a LiveAgent felhasználói élményről.

Feladatkezelés

Munkafolyamat automatizálás

Szabaduljon meg minden hétköznapi és ismétlődő feladattól a Szabályok funkcióval. Állítson be egyszerű automatizálásokat az alapvető help desk funkciók automatizálásához, és a fontosra összpontosítson. Használjon szabályokat jegyek átviteléhez vagy feloldásához, adott címkék hozzáadásához stb. A LiveAgent automatizálási funkciói ideális időt takarítanak meg – segíthetnek az ügynököknek értelmesebb munkát végezni, és csökkentik az ügyfélszolgálat kezelési költségeit.

  • Használja ki a feladatok automatizálását a szabályokkal

  • Automatizálja az ismétlődő vagy hétköznapi feladatokat

LiveAgent's automation feature

Többnyelvű támogatás

Teljesen többnyelvű

Szoftverünk beszéli az Ön nyelvét. Válassza ki a kívánt nyelvet, és állítsa be a LiveAgentet az igényeinek megfelelően. A LiveAgent jelenleg 43 nyelvet támogat, és folyamatosan dolgozunk azon, hogy rendszeresen új nyelveket adjunk hozzá. Használja ki a nyelvhez igazítható widgetek előnyeit, és beszéljen ügyfelei nyelvén. Egyszerűen állítsa be a nyelvet az egyes widgetek beállításaiban, és már mehet is.

Fedezze fel az összes nyelvet

Jelentések

Átfogó elemzés

A LiveAgent méri az adatokat az ügyfélszolgálati rendszerben, és átfogó jelentéseket készít, amelyek könnyen elérhetők az irányítópultról. Mérje az egyéni vagy általános ügynöki teljesítményt, a csatorna teljesítményét, a megoldott jegyeket, a folyamatban lévő csevegéseket, az ügynöki értékeléseket és még sok mást. Válassza ki, hogyan szeretné megjeleníteni az adatokat, és használja azt a help desk teljesítményének javítására minden szempontból.

Fedezze fel az analitikai áttekintést

Comprehensive analytics in LiveAgent
LiveAgent CRM integrations

Kapcsolat-kezelés

CRM integrációk

A LiveAgent több partnerrel működik együtt, hogy lehetővé tegye az ügyfelek számára az ügyfélkapcsolat-kezelési platform beépítését. A CRM integrálásával ügynökei gyorsan és hatékonyan hozzáférhetnek az ügyféladatokhoz. Hatékonyan oldja meg az egyes ügyfélkéréseket, és hozzon létre hosszan tartó ügyfélkapcsolatokat egyszerre. A LiveAgent alapvető CRM-képességeket is kínál azok számára, akik nem használnak harmadik féltől származó CRM-megoldást.

Okostelefon alkalmazások

Mobil ügyfélszolgálati applikáció

Ügyfélszolgálatot szeretne nyújtani, és útközben megválaszolni a kérdéseket? A LiveAgent natív alkalmazásokkal rendelkezik Androidra és iOS-re, így akkor is válaszolhat, amikor távol van a számítógépétől. Mindkét alkalmazás lehetővé teszi bármilyen kérés kezelését – e-maileket, hívásokat, élő csevegéseket és közösségi média kéréseket. Az alkalmazások minden LiveAgent felhasználó számára ingyenesek, így bármikor letöltheti őket.

Mobile help desk software

Hogyan segítheti vállalkozását a help desk szoftver?

Ingyenes támogatás

24/7 ügyfélszolgálat

A help desk szoftver lehetővé teszi, hogy a hét minden napján, 24 órában segítse ügyfeleit. Hogyan? Egyszerűen egy mélyreható tudástár létrehozásával. Kutatásunk szerint a vásárlók közel 70%-a inkább az önkiszolgáló lehetőséget választja. Az önkiszolgálás gyors, kényelmes, és vállalkozása előnyt jelenthet versenytársaival szemben.

LiveAgent’s multichannel support

Többcsatornás képességek

Többcsatornás támogatás

Ne veszítsen több időt a platformok közötti váltással, hogy válaszoljon az ügyfelek kérdéseire. Nézze meg az ügyfelek interakcióinak azonnali javulását, ha összekapcsolja többek között e-mailjeit, élő csevegéseit, telefonhívásait és közösségi médiáját a LiveAgentben.

Analitikai eszközök

Teljesítmény ismeretek

Mindig tájékozódjon az ügynök teljesítményéről a napi javítás érdekében. A LiveAgent csapatteljesítmény-adatai gyakorlati betekintést nyújthatnak az ügyfélszolgálatba. Ennek eredményeként eldöntheti, hogy szükség van-e további képzésre, vagy hogyan javíthatja az ügyfelek elégedettségét.

Performance insight in LiveAgent's help desk software

Szolgáltatás kezelés

Javított ügyfélélmény

Az ügyfélélmény javításának egyik módja az, ha a böngészés során eléri az ügyfeleket. Az ügyfélszolgálati szoftver lehetővé teszi, hogy az ügyfélszolgálati képviselők proaktív chat-meghívásokon keresztül lépjenek kapcsolatba. Ennek eredményeként ügynökei megakadályozhatják a magas visszafordulási arányt, javíthatják az ügyfélélményt, és végső soron növelhetik az ügyfelek lojalitását.

Egyedi munkafolyamatok

Feladat automatizálás

A kiváló ügyfélszolgálati élmény megteremtéséhez ügynökeinek gyorsnak és hatékonynak kell lenniük. Az ismétlődő feladatokkal való foglalkozás azonban sok idejüket felemésztheti. A feladatok automatizálása és az e-mail sablon üzenetek létrehozása a jegykezelő rendszeren keresztül lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy idejüket a rászoruló ügyfelekre fordítsák.

Task automation by LiveAgent's help desk software

Együttműködési eszközök

Könnyed csapatmunka

A help desk rendszer lehetővé teszi kollégái számára, hogy többféle módon működjenek együtt. Az ügyfélszolgálati csapat közvetlenül az ügyfélszolgálati jegyeken belül kommunikálhat, és nagyon gyorsan megoldja az ügyfelek problémáit. Sőt, az ügyfélszolgálati csapat a help desk jegyeken kívül is chatelhet. A hatékony csapatmunka professzionális szintre emeli ügyfélszolgálatát, ami elégedett ügyfeleket eredményez.

Medal

Kezdje el a LiveAgent használatát most!

Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 30 napos ingyenes próbaverzióval

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja

Mik az előnyei a helpdesk szoftvernek?

A help desk megoldás segítségével az ügyfélszolgálati képviselők kezelhetik az ügyfélszolgálati problémákat, gyorsabban kezelhetik a bejövő kéréseket, és jobb ügyfél-visszajelzéseket kaphatnak.

Szabaduljon meg az ügyfeleknek küldött késői válaszoktól

Egyenletes ügyfélszolgálatot biztosít minden csatornán gyorsabb válaszidővel. Használja az SLA-kat az ügyfelek e-mailjeinek fontossági sorrendbe állításához.

Szervezze meg csapatát együttműködési eszközökkel

Az ügyfélszolgálati csapatok együttműködő beérkező leveleket és más eszközöket használhatnak, hogy szorosan integrálva dolgozhassanak egymással.

Mérje meg a teljesítményt egyéni jelentésekkel

Az egyéni jelentések elemzésének köszönhetően fontos adatokhoz juthat, fejlesztésekre használhatja őket, és nagyszerű ügyfélszolgálatot nyújthat.

Univerzális megoldás

A LiveAgent alkalmazkodik az Ön üzleteihez

A LiveAgent mint help desk szoftver gyorsan alkalmazkodik a különböző üzleti modellek igényeihez. Fedezze fel, hogyan segítheti cégét az ügyfélszolgálatban.

Üzleti Megoldások

Start-upok & KKVk Vállalkozás Kormány Edu & civil szervezet ...és még sokan mások

Ipari Megoldások

E-kereskedelem és szolgáltatások Utazás és szállodák Marketing és Telco Szórakozás ...és még sok más

Gyakori okok, amelyek miatt a vállalatok az ügyfélszolgálati szoftverre váltanak

Tekintse meg azokat a legelőnyösebb okokat, amelyek miatt a vállalatok az ügyfélszolgálati szoftverre váltanak.

Vásárlói hűség

A márkahűség egyenlő a hűséges ügyfelek folyamatos áramlásával, akik hajlandóak támogatni az Ön vállalkozását. Szinte minden vásárló a kiváló ügyfélszolgálatot elengedhetetlen tényezőnek tartja kedvenc márkái iránti hűség kialakításában.

  • Növelje a márkahűséget nagyszerű ügyfélszolgálattal
  • Szerezzen ismételt értékesítéseket, és tartsa elégedetten ügyfeleit
Chart

96 %-a

az ügyfeleknek a jó szolgáltatást részesítik előnyben

A megfelelő help desk megoldások segítségével kiváló ügyfélszolgálattal elnyerheti ügyfelei többségének lojalitását.

Megnövekedett bevétel

Az ügyfelek nagy többsége hajlandó több pénzt költeni, ha gyors, megbízható és hatékony ügyfélszolgálatot kap kedvenc vállalkozásától. A jobb ügyfélélmény több bevételt jelent.

  • Szerezzen tiszteletet az ügyfelektől, és növelje bevételeit
  • Csökkentse az elhagyott kosarakat nagyszerű szolgáltatással
Chart

86 %-a

az ügyfeleknek fizet a jó szolgáltatásért

Szerezze meg ügyfelei tiszteletét, és növelje bevételeit a megfelelő help desk szoftverrel.

Gyors támogatás

Az ügyfelek közel fele gyors választ vár kérdéseire. A LiveAgent az egyik leggyorsabb élő csevegési widgetet kínálja a piacon, így páratlan sebességgel tud választ adni minden webhelylátogatónak.

  • Gyorsabb és hatékonyabb szolgáltatás nyújtása
  • Szárnyalja felül az ügyfelek elvárásait
Chart

46%-a

az ügyfeleknek gyors választ vár

Sok ügyfél elvárja, hogy a vállalat négy órán belül válaszoljon. Nyerje el a bizalmukat, és adjon rendkívül gyors válaszokat a LiveAgent segítségével.

Beszámolók

Szerezze be a LiveAgentet
és csatlakozzon a 7000 elégedett ügyfélhez

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

A legjobb ár-érték arány

Gondosan kiválasztottuk a funkciókat árterveinkben, így Ön kiválaszthatja a legolcsóbb, a legjobb ár-érték arányú csomagot. Csak azért fizessen, amit felhasznál anélkül, hogy megtörné a költségvetését.

7 vagy 30 napos ingyenes próbaverzió 
Ingyenes próbaverzió 7 napig ingyenes e-maillel, vagy 30 napig céges e-maillel
Hitelkártya nem szükséges
és még sok más
$15 hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

A legjobb help desk szoftver teljes útmutatója

Mindannyian tudjuk, hogy a kiváló ügyfélszolgálat biztosítása elengedhetetlen. A digitális átalakulás azonban kéz a kézben jár a vállalkozások gyors, hatékony és segítőkész támogatása iránti nagyobb igényekkel. A jó hír az, hogy még ezekben a hektikus időkben is egy megbízható help desk szoftverplatform lehetővé teszi, hogy a legjobb élményt teremtse ügyfelei számára. A kutatások azt mutatják, hogy a vásárlói élményt javítani próbáló cégek 84%-a bevételnövekedést tapasztal.

Tehát minden további nélkül beszéljük meg, hogyan használhatja fel egy sikeres vállalkozás működtetésére.

Hogyan működik a help desk szoftver?

Ha valaha is megkeresett egy céget, akkor valószínűleg már kapcsolatba lépett az ügyfélszolgálati szoftverrel.

De hogyan is működik pontosan?

Bár a színfalak mögött lezajló bonyolult folyamatok eltérőek lehetnek a különböző help desk szoftver szolgáltatóknál, lényegük ugyanaz marad.

Amikor egy ügyfél e-mailben, élő chaten, közösségi media üzenetben, vagy más kommunikációs csatornán keresztül kapcsolatba lép egy vállalkozással, egy ügyfélszolgálati jegy jön létre. A jegy gyakran tartalmaz olyan információkat, mint a csatorna, ahonnan az interakció jön, az ügyfél üzenete, az SLA, az ügyféladatok és mások, attól függően, hogy milyen szolgáltatást használ és hogyan konfigurálja azt.

A jegy létrehozása után a beérkező levelek közé kerül. Innentől egy ügynökhöz van rendelve, aki az ügyféllel folytatja a további kommunikációt, és megpróbálja legjobb tudása szerint megoldani a problémát.

Abban az esetben, ha az első ügyfélszolgálati képviselő nem tudja megoldani az adott problémát, a jegyet egy másik képviselőhöz, osztályhoz vagy szinthez lehet továbbítani, amely jobban fel van szerelve a bonyolultabb problémák kezelésére. Ezt a folyamatot eszkalációs útvonalnak nevezik.

A help desk szoftverrel kapcsolatos kihívások

Bár a help desk kezelőszoftver egy csodálatos eszköz, amely lehetővé teszi számos ügyfél támogatását szerte a világon, bizonyos kihívásokkal is jár. Nézzünk meg néhányat ezek közül, és beszéljük meg a lehetséges megoldásokat.

Alacsony első kapcsolatfelvételi felbontási arány

Bár egyszerű teljesítménymutatónak tűnhet, ez nem így van. A kapcsolattartó központokban az első kapcsolatfelvételi megoldás fontos mutatója az ügyfelek elégedettségének és annak, hogy az elvárásaik teljesülnek. Ezzel a kihívással találkozhat többek között az elégtelen ügynökképzés vagy az ügyfélszolgálati kérések túlnyomó száma miatt.

Megoldás: Készítse fel munkatársait a még összetettebb ügyfélproblémák kezelésére, a jelentések és adatok elemzésére a legjobb lépések meghatározásához, valamint egy hatékony eszkalációs eljárás kidolgozására.

Önkiszolgáló lehetőségek hiánya

Még a nagyszámú, megfelelően képzett ügynököt foglalkoztató kapcsolattartó központokat is túlterhelheti a beérkező megelőzhető kérdések száma.

Megoldás: Megbízható és informatív, tudásbázissal rendelkező önkiszolgáló portált fejleszteni, majd az ügyfelek felé irányítani. Győződjön meg arról, hogy postaládáját nem árasztják el olyan kérdések, amelyeket az ügyfelek könnyen megválaszolhatnak maguknak. A kutatások azt mutatják, hogy a válaszadók 91%-a használna egy tudásbázist, ha az elérhető lenne és az igényeikre szabott volna.

Nem megfelelő eszközök használata

Minden üzlet más. Ezért különböző funkciókat felölelő help desk szoftvermegoldásokra van szükségük.

Megoldás: Alaposan vizsgálja meg a használni kívánt szoftvert, és győződjön meg arról, hogy az mindent biztosít a vállalatának a sikerhez. Tanulmányozza át az összes elérhető jelentést és elemzést. Azt mondják, hogy a tudás hatalom, ezért ügyeljen arra, hogy megértse a help desk szoftverének minden csínját-bínját.

Elavult rendszerek

Tudta, hogy az ügynökök 42%-a nem tudja megoldani az ügyfelek megkereséseit elavult rendszerek miatt?

Megoldás: A javítások, frissítések és újítások terén mindig maradjon naprakész

Időigényes ismétlődő feladatok

Sok probléma származhat önmagában ebből a kihívásból. Ha az ügynökei órákat töltenek ismétlődő feladatok elvégzésével, kevésbé elkötelezettek és kevésbé termelékenyek, és nagyobb az esélye annak, hogy a kapcsolattartó központjában magas az ügynökcsere aránya.

Megoldás: Használjon mesterséges intelligenciát és automatizálási funkciókat. Ennek ellenére legyen óvatos a végrehajtásával. Nem akarja elveszíteni azt az „emberi érintést”, amely az ügyfélszolgálatot barátságos és kellemes élménnyé teszi.

A help desk szoftver típusai

Az ügyfélszolgálati alkalmazás megoldások különféle funkciókat foglalnak magukban, amelyek az ügyfelek széles körére vannak szabva.

Az alábbiakban felsoroljuk a helpdesk szoftvermegoldások leggyakoribb típusait.

  • Belső help desk szoftver – Lehetővé teszi a belső felhasználók számára a belső jegyek és problémák gyors és hatékony nyomon követését és megoldását.
  • Külső ügyfélszolgálati szoftver – A fizető ügyfelet a szállító ügyfélszolgálati csapatai támogatják.
  • Webes help desk szoftver – A felhő alapú help desk szoftverrel minden információ a gazdagép szerverein kerül tárolásra. Általában előfizetésen keresztül fizetik, és a fogadó általában technikai támogatást nyújt.
  • Helyszíni help desk szoftver – Minden hardver a helyszínen található, és az ügyfél felelős a zavartalan működésért.
  • Nyílt forráskódú szoftver – Ez egy olyan szoftvertípus, ahol bárki hozzáférhet és módosíthatja a kódját anélkül, hogy a gyártó engedélyére lenne szüksége. A nyílt forráskódú megoldások általában vagy ingyenesek, vagy adományokból finanszírozzák.
  • Zárt forráskódú – Ez a nyílt forráskódú modell ellentéte. Szellemi tulajdon védi, és nem hozzáférhető a nyilvánosság számára.

A help desk szoftver jellemzői

Amikor a legjobb helpdesk szoftvert keresi cége számára, számos népszerű funkcióval, opcióval és integrációval találkozhat, amelyeket különféle megoldások kínálnak. Mindazonáltal ez a 10 legfontosabb, amelyet először ellenőriznie kell bármely szolgáltatáslistáról.

  • Kapcsolatfelvételi csatornák – Ügyfelei így lépnek kapcsolatba Önnel. Ezek a kapcsolattartási pontok magukban foglalhatják az e-mailes támogatást, az élő csevegést, a telefonközpontot, a közösségi médiát, a közösségi fórumokat, stb.
  • Jegykezelés – Ez az alapvető rendszer, amely megszervezi az ügyfélszolgálati interakciókat, és jegyként rögzíti azokat. Nem csak ez, hanem további jegykövetést is lehetővé tesz, amely segíthet a szűk keresztmetszetek kivizsgálásában, feloldásában és megelőzésében.
  • Önkiszolgáló portál – Az önkiszolgáló portál lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy függetlenek legyenek. Tudta, hogy az ügyfelek 66%-a megpróbálja önállóan megoldani a problémáit, mielőtt az ügyfélszolgálathoz fordulna?
  • TudástárTudásbázis nélkül nem létezik hatékony kapcsolattartó központ. Ez a funkció lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy a hét minden napján, napi 24 órában megoldják problémáikat anélkül, hogy ügynökre lenne szükségük. Ezenkívül a belső tudástár kulcsfontosságú része az ügynökök napi tevékenységének, mivel minden ügyfélinformációt, jegykezelési előzményeket és még sok mást tárol.
  • Intuitív felhasználói felület – Még a legrobusztusabb és leggazdagabb súgószolgálati szoftver sem tesz jót, ha nehezen használható. Az intuitív felhasználói felület a kapcsolati központ zökkenőmentes működésének alapja.
  • Jelentéskészítés és elemzés – A jelentések és elemzések tanulmányozása mélyebb betekintést nyújt kapcsolati központja működésébe és az üzlet egészébe. Győződjön meg arról, hogy az ügyfélszolgálati eszköz elegendő információval tud szolgálni.
  • SLA kezelés – Az intelligens help desk megoldás lehetővé teszi, hogy egyszerre több szolgáltatási szintű megállapodást kezeljen és tartson fenn.
  • Automatizálás – A napi feladatok automatizálása elengedhetetlen, főleg a nagyméretű, sok ügyféllel rendelkező cégeknél.
  • Irányítópultok – Ez a funkció lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy a rendszerbe való bejelentkezéskor gyors áttekintést kapjanak a legfontosabb adatokról. A kapcsolattartók vezetői irányítópultokat is használnak a legfontosabb mutatók figyelésére.
  • Címkék – A jegyek és az ügyfelek interakcióinak címkézése elengedhetetlen, ha azt szeretné, hogy kapcsolattartó központja zökkenőmentesen és hatékonyan működjön. A címkék nemcsak az ügyfélszolgálati jegyek kategorizálását segítik elő, hanem lehetővé teszik az ügynökök számára, hogy gyorsan lekérjék az ügyféladatokat, és jobban eligazodjanak a nagy jegymennyiségek között.

Hogyan válasszuk ki a legjobb help desk szoftvert

Mindenekelőtt azt javasoljuk, hogy írjon egy listát az új online help desk szoftverrel szemben támasztott összes követelményről.

Ha nem tudja saját maga kielégíteni a kapcsolattartó központ minden igényét, beszéljen a munkatársaival. Betekintést kapnak a kapcsolattartó központ napi működésébe, így ők jelentik a legjobb információforrást, amikor kiválasztják azt a szoftvert, amellyel végül dolgozni fognak.

Annak érdekében, hogy Ön és munkatársai a legjobb üzleti szoftvert választhassák, az alábbiakban bemutatunk néhány stratégiát, amelyeket figyelembe kell venni a döntéshozatalban.

Támogatás

Bár senki sem szereti azt gondolni, hogy valami elromolhat, fontos szem előtt tartani, hogy a könnyen elérhető támogatás elengedhetetlen, ha azt szeretné, hogy minden zökkenőmentesen menjen. Senki sem szeret órákat vagy akár napokat várni az ügyfélszolgálati csapatok válaszára, ezért mindenképpen tájékozódjon a szállító ügyfélszolgálatának minőségéről, mielőtt bármilyen végső döntést hozna.

Fel/le méretezési képesség

A legtöbb cégtulajdonos cégének növekedése a prioritási listája élén áll. Ne felejtse el azonban, hogy a kapcsolattartó központjának is lépést kell tartania. Hasonlóképpen, az Ön által használt help desk szoftver is méretezhető felfelé vagy lefelé. Amikor kiválasztja a megvásárolni kívánt help desk szoftvermegoldást, mindig ellenőrizze, mennyire egyszerű a méretezés mindkét irányban.

Szoftver korlátozások

Nem számít, milyen csodálatos az Ön által használt szoftver, mindig vannak akadályok és korlátozások az út során. Szánjon időt arra, hogy tanulmányozza a megvásárolni kívánt szoftver képességeit, és döntse el, mely funkciók nélkül tud élni, és mely funkciók nélkül nem.

Együttműködési lehetőségek

Contact center környezetben a csapatmunka a legfontosabb. Egyszerre több probléma kezelése, chat támogatás hívás közben, és a közösségi média említése nem egy magányos farkas munka. Válasszon olyan help desk szoftvert, amely lehetővé teszi csapata zökkenőmentes együttműködését. Ez megkönnyíti a munkájukat, és javítja az általános üzleti termelékenységet.

Integrációk

Győződjön meg arról, hogy az ügyfélszolgálati szoftver képes kapcsolódni a különböző webhelyekhez és alkalmazásokhoz. Ez nemcsak elérhetőbbé teszi termékeit és szolgáltatásait, hanem kiváló egységes ügyfélélményt is biztosít az egész területen.

A help desk szoftverek 15 legjobb szolgáltatója

LiveAgent

LiveAgent helpdesk software homepage

A legjobb help desk szoftver kis- és középvállalkozások számára, amelyek a legjobb ügyfélszolgálatot szeretnék nyújtani ügyfeleik számára szerte a világon.

A LiveAgent egy help desk szoftvermegoldás több mint 150 integrációval és számos fejlett funkcióval. Több mint 40 000 ügyfél támaszkodik erre a szoftverre, hogy kiváló ügyfélszolgálatot tudjon nyújtani ügyfelei számára.

Főbb funkciók:

Előnyök:

  • Intuitív kezelőfelület
  • Megbízható és segítőkész ügyfélszolgálat
  • Omnichannel tapasztalat

Hátrányok:

  • Elavult felhasználói felület kialakítás
  • Nem lehet egyszerre két böngészőbe bejelentkezni egy fiókkal
  • A műszaki támogatás éjjel-nappal elérhető, de az EU-ban található

A LiveAgent ügyfelei

A szoftver legismertebb ügyfelei közé tartoznak az olyan iparági óriások, mint a Huawei, a Nascar, a BMW, a Slido és a Yamaha.

Árak

A LiveAgent teljesen ingyenesen használható. Ha azonban szeretné megtapasztalni a speciális funkciókat, három árképzési lehetőség közül választhat, köztük 15 USD, 29 USD és 49 USD havonta.

Ha szeretné kipróbálni, iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaverzióra, és ismerkedjen meg a rendszerrel.

Spiceworks

Spiceworks helpdesk software homepage

A legjobb help desk szoftver bármilyen méretű vállalkozás számára, amely komolyan veszi informatikai tevékenységét.

Ez a 2006-ban alapított felhő alapú help desk szoftver korántsem újdonság az ügyfélszolgálat területén.

Főbb funkciók:

  • Jegykezelés
  • Jelentéskészítés és elemzés
  • Irányítópult
  • Önkiszolgáló portál
  • Incidenskezelés

Előnyök:

  • Megfizethető
  • Speciális incidenskezelési lehetőségek
  • Számos konfigurációs lehetőség

Hátrányok:

  • Reklámok az alkalmazásban
  • Alkalmankénti késések
  • A részlegek közötti jegykezelési problémák

Árak

A Spiceworks szolgáltatást teljesen ingyenesen használhatja.

Részletes összehasonlítás

LiveAgent vs. Spiceworks összehasonlítás

Help Scout

Help Scout helpdesk software homepage

A legjobb help desk szoftver kis- és nagyvállalatok számára, amelyek csodálatos ügyfélszolgálatra törekszenek.

A Help Scoutban több mint 12 000 vállalat bízik meg minden iparágban. Számos integrációjának köszönhetően ügyfelei soha nem hagyják ki a lehetőséget, hogy kapcsolatba léphessenek vállalkozásával.

Főbb funkciók:

  • Jegykezelés
  • Harmadik féltől származó integrációk
  • SLA-k
  • Önkiszolgáló portál
  • Többcsatornás kommunikáció

Előnyök:

  • Megbízható ügyfélszolgálat
  • Könnyen beállítható és használható
  • Nagyon válaszadó

Hátrányok:

  • Nem megfelelő a jelentés testreszabása
  • A munkafolyamat automatizálását nehéz beállítani
  • A felhasználói felület kissé régimódi

A Help Scout ügyfelei

A Help Scoutot használó cégek közül néhány az OkCupid, a Trello és a Honey.

Árak

A Help Scout háromszintű előfizetést kínál szoftvereihez, amely felhasználónként havi 20, 35 és 60 dolláros éves számlázást tartalmaz.

Ha szeretné kipróbálni a Help Scout szolgáltatásait, mielőtt elkötelezi magát egy fizetős csomag mellett, regisztrálhat egy 15 napos ingyenes próbaidőszakra.

Részletes összehasonlítás

LiveAgent vs.Help Scout összehasonlítás

Zoho Desk

Zoho Desk helpdesk software homepage

A legjobb help desk szoftver közepes és nagyvállalatok számára, nagy mennyiségű napi ügyfélkapcsolattal.

Világszerte több mint 50 000 vállalat használja a Zoho Desk help desk platformját napi kapcsolattartói tevékenységeihez.

Főbb funkciók:

  • Jegykezelés
  • Ügyfélkapcsolat-kezelő eszköz (CRM)
  • Ügyfélpanasz nyomon követése
  • Harmadik féltől származó integrációk
  • SLA-k

Előnyök:

  • Könnyen testreszabható
  • Remek felhasználói portál
  • Egyszerű SLA-kezelés

Hátrányok:

  • Hiányzik a figyelmeztetés, amikor jegyeket adnak át az osztályok között
  • A felület időnként lassú lehet
  • A méretezés bonyolult lehet

a Zoho Desks ügyfelei

A Zoho Desk ügyfélkörébe olyan cégek tartoznak, mint a Daimler, a Land Rover és az Essilor.

Árak

Használhatja a Zoho Desk ingyenes verzióját annak alapvető funkcióival. Ha azonban teljes mértékben ki szeretné használni az üzleti szoftverben rejlő lehetőségeket, választhat a havi 14, 23 vagy 40 eurós árazási tervek közül ügynökönként.

Először is kipróbálhatja, ha regisztrál egy 15 napos ingyenes próbaverzióra.

Részletes összehasonlítás

LiveAgent vs. Zoho Desk összehasonlítás

Jira Szolgáltatás Kezelés

Jira helpdesk software homepage

A legjobb help desk szoftver nagyobb informatikai, fejlesztési, üzemeltetési és egyéb vállalkozások számára, amelyek a legjobb támogatást kívánják nyújtani.

Az Atlassian Jira Service Management lehetővé teszi a fejlesztők, az IT Ops és más részlegek zökkenőmentes együttműködését.

Főbb funkciók:

  • Jegykezelés
  • Incidenskezelés
  • Együttműködési eszközök
  • Valós idejű jelentéskészítés
  • Munkafolyamat-kezelés

Előnyök:

  • Könnyen integrálható számos ITSM felügyeleti eszközzel
  • Rugalmasság
  • Remek nyomkövetési képességek

Hátrányok:

  • A változtatások áttelepítése nehéz lehet
  • Bonyolult felhasználói felület
  • Meredek tanulási görbe

A Jira Service Management ügyfelei

A Jira Service Managementet széles körben használják olyan vállalkozásokban, mint a Toast, a Lucid Motors és a Solarisbank.

Árak

Alapvető szolgáltatások A Jira Service Management IT help desk szoftverajánlatok ingyenesen elérhetők. A fejlettebb opciók eléréséhez használhatja a Standard 20 USD vagy a Prémium 40 USD per ügynök havi előfizetéseit, amelyeket évente számlázunk. Vállalati tervet is kínálnak a több mint 201 ügynökkel rendelkező vállalatok számára. Évente 128 000 dollárba kerül.

Ha szeretné kipróbálni, mielőtt fizetős csomagra kötelezné el magát, regisztrálhat egy 7 napos ingyenes próbaidőszakra.

Részletes összehasonlítás

A LiveAgent vs. Jira Service Management összehasonlítása

Freshservice

Freshservice helpdesk software homepage

A legjobb help desk szoftver pénzügyi szolgáltatásokkal, oktatással és kormányzati szervezetekkel foglalkozó cégek számára.

A Freshservice egy szolgáltatási szoftver, amely közelebb hozza ügyfeleikhez az intelligens automatizálást, és segít nekik kiváló ügyfélszolgálatot nyújtani.

Főbb funkciók:

  • Jegy automatizálás
  • Incidenskezelés
  • Együttműködési eszközök
  • Problémakövetés
  • Több csatornás támogatás

Előnyök:

  • Felhasználóbarát felület
  • A munkafolyamatok könnyen konfigurálhatók
  • Könnyen telepíthető és testreszabható

Hátrányok:

  • Hiányos jelentések
  • A kezdeti konfiguráció kissé ijesztő lehet
  • Hiányos műszerfal

A Freshservice ügyfelei

A Freshservice szolgáltatást használó cégek között megtalálható a VICE Media, a TaylorMade Golf és a Chargebee.

Árak

A Freshservice funkcióinak eléréséhez ügynökönként 15, 40, 75 vagy 95 dolláros éves előfizetésre kell számítania.

Mielőtt döntene vállalkozása számára a legjobb csomag mellett, kipróbálhatja a Freshservice-t, és regisztrálhat a 21 napos ingyenes csomagjára.

Freshdesk

Freshdesk helpdesk software homepage

A legjobb help desk szoftver minden olyan vállalkozás számára, amely hosszú távú kapcsolatot kíván kialakítani ügyfeleikkel.

A világszerte több mint 50 000 ügyféllel rendelkező Freshdesk egyetlen ügyfélközpontú vállalkozásnak sem fog csalódást okozni.

Főbb funkciók:

  • Jegykezelés
  • Élő chat eszköz
  • Call center menedzsment
  • Együttműködési eszközök
  • Irányítópult

Előnyök:

  • Jól megtervezett felhasználói felület
  • Automatizálási lehetőségek
  • Megbízható élő chat funkció

Hátrányok:

  • A csapatok közötti váltás során a jegyek elveszhetnek
  • Korlátozott szerkesztő eszközök
  • Hiányos jelentések

A Freshdesk ügyfelei

A Freshdesk hűséges ügyfelei közé tartozik a Decathlon, az Aramex és a Bridgestone.

Árak

Ha legfeljebb 10 ügynöke van, akkor ingyenesen használhatja ezt a támogatási szoftvert. Választhat azonban ügynökönként havi 15, 49 vagy 79 eurós előfizetési csomagot is, amelyet évente számláznak.

Ha először szeretné kipróbálni, használhatja a 21 napos ingyenes próbaverziójukat.

Részletes összehasonlítás

LiveAgent vs. Freshdesk összehasonlítás

Zendesk

Zendesk helpdesk software homepage

A legjobb help desk szoftver olyan növekvő vállalatok számára, amelyek csodálatos ügyfélszolgálatra törekszenek.

Több mint 160 000 cég bízik a Zendeskben az ügyletek megkötésében és ügyfeleik gondozásában.

Főbb funkciók:

  • Jegykezelés
  • Többcsatornás kommunikáció
  • CRM
  • Irányítópult
  • Jelentés

Előnyök:

  • 100+ integráció
  • A jegyek könnyen nyomon követhetők
  • Nagyszerű üzemidő

Hátrányok:

  • Nehéz kommunikálni az ügyfélszolgálattal
  • Az irányítópultokat nehéz létrehozni
  • Nem elegendő elemző eszköz

Zendesk ügyfelei

A Zendesk elégedett ügyfelei között megtalálható a Polaris, a Modsy és a BoxyCharm.

Árak

Árazási tervük ügynökönként havi 19 eurótól kezdődik, és 49 eurós és 99 eurós opciókkal folytatódik. Mindegyiket évente számlázzák.

Vásárlás előtt feliratkozhat egy 30 napos ingyenes próbaverzióra, és megismerkedhet ezzel az ügyfélszolgálati platformmal.

Részletes összehasonlítás

LiveAgent vs. Zendesk összehasonlítás

Gorgias

Gorgias helpdesk software homepage

A legjobb help desk szoftver bármilyen méretű vállalat számára az e-kereskedelemben és sok más területen.

A Gorgias több mint 9000 vállalatnak segít növelni bevételeit, és nagyszerű vásárlói élményt nyújtani kifejezetten a Shopify számára készült alkalmazásukkal.

Főbb funkciók:

  • Jegykezelés
  • Harmadik féltől származó integrációk
  • Ügyfél adatbázis
  • Tevékenység irányítópult
  • Többcsatornás kommunikáció

Előnyök:

  • A közösségi média integrációi
  • Könnyen kezelhető
  • A felhasználói felület könnyen konfigurálható

Hátrányok:

  • Nehéz testreszabni
  • Az ügyfélszolgálatot néha nehéz elérni
  • Hiányzik a beépített spam ellenőrzés

A Gorgias ügyfelei

A Gorgiákra támaszkodó márkák közé tartozik a Steve Madden, a Bokksu és a Marine Layer.

Árak

Elkezdheti használni a Gorgias szoftverét, ha előfizet az alábbi előfizetések egyikére: 50 USD, 300 USD vagy 750 USD havonta. Ha egyéni árazási tervet szeretne kapni, forduljon a Gorgias csapatához.

Mielőtt elkötelezné magát egy fizetős verzió mellett, kipróbálhatja a Gorgiast, ha regisztrál egy ingyenes próbaverzióra.

Részletes összehasonlítás

LiveAgent vs. Gorgias összehasonlítás

Salesforce Service Cloud

Salesforce helpdesk software homepage

A legjobb help desk szoftver bármilyen méretű vállalkozás számára, különböző területeken.

A Salesforce Service Cloud lehetővé teszi, hogy holisztikus ügyfélszolgálatot nyújtson mesterséges intelligencia használatával és a népszerű támogatási csatornák integrálásával.

Főbb funkciók:

  • Jegykezelés
  • AI
  • Önkiszolgáló portál
  • Együttműködési eszközök
  • Többcsatornás kommunikáció

Előnyök:

  • Automatizálási lehetőségek
  • Könnyen beállítható és használható
  • Számos testreszabási lehetőség

Hátrányok:

  • A platform időnként lassú lehet
  • Alkalmankénti leállások
  • Tárolási korlátozások

A Salesforce Service Cloud ügyfelei

A Salesforce Service Cloud ügyfelei között megtalálható az IBM, a Mercedes-Benz és az NBCUniversal.

Árak

A Salesforce Service Cloud négy árazási lehetőséget kínál, köztük 25 USD, 75 USD, 150 USD és 300 USD felhasználónként havonta, évente számlázva.

Ha először szeretné kipróbálni, regisztrálhat a 14 napos ingyenes próbaverziójukra.

SysAid

SysAid helpdesk software homepage

A legjobb help desk szoftver bármilyen méretű vállalat számára, minden iparágban.

A SysAid számos automatizálási lehetőségének köszönhetően ügyfeleik minden jegyet és ügyfél-interakciót a megérdemelt figyelemmel kezelhetnek.

Főbb funkciók:

  • Jegykezelés
  • Automatizálás
  • Önkiszolgáló portál
  • Munkafolyamat-konfiguráció
  • Jelentéskészítés és elemzés

Előnyök:

  • Automatizálási lehetőségek
  • Rugalmas kialakítás
  • Testreszabási lehetőségek

Hátrányok:

  • Alapvető HTML ismereteket igényel
  • Hiányos csevegőkonzol
  • Meredek tanulási görbe

A SysAid ügyfelei

A SysAidben olyan jól ismert cégek bíznak meg, mint a The Guardian, a Bacardi és a Fuji Xerox.

Árak

Ha többet szeretne megtudni a SysAid árairól, vegye fel a kapcsolatot csapatával, hogy elkészítsék az Ön igényeinek megfelelő tervet.

Ha kötöttségek nélkül szeretné kipróbálni, feliratkozhat egy 30 napos ingyenes próbaverzióra.

Részletes összehasonlítás

LiveAgent vs. SysAid összehasonlítás

Hiver

Hiver helpdesk software homepage

A legjobb ügyfélszolgálati szoftver azoknak a vállalkozásoknak, amelyek a Gmailt vagy a Google Apps szolgáltatást használják ügyfélszolgálatukra.

A Hiver egy kivételes szolgáltatási asztali platform a Google Workspace számára. Segítségével több mint 1500 vállalat zökkenőmentesen működtetheti kapcsolattartó központjait a Gmail belsejéből.

Főbb jellemzők:

  • Jegykezelés
  • Munkafolyamat-kezelés
  • Önkiszolgáló portál
  • Teljesítmény adatok
  • Együttműködési eszközök

Előnyök:

  • Sima integráció a G Suite szolgáltatással
  • Egy kényelmes megosztott postafiók
  • Könnyen kezelhető

Hátrányok:

  • Az elemző eszköz nem mindig pontos
  • Az értesítések időnként késhetnek
  • A jegyek szűrése bonyolult lehet

A Hiver ügyfelei

A Hiverben számos vállalkozás, például a Course Hero, az Upwork és az AppsFlyer megbízik.

Árak

A Hiver szolgáltatásait és funkcióit felhasználónként havi 15, 39 vagy 59 dollárért kezdheti el használni.

A Hiver lehetőséget kínál arra is, hogy ingyenesen próbálja ki a help desk szoftverét, ha feliratkozik egy 7 napos ingyenes próbaverzióra.

Részletes összehasonlítás

LiveAgent vs. Hiver összehasonlítás

Front

Front helpdesk software homepage

A legjobb help desk szoftver minden olyan vállalkozás számára, amely nagyobb működési hatékonyságra vágyik.

A Frontot több mint 7500 vállalat használja az összes iparágban, köszönhetően a csodálatos együttműködési eszközöknek és a munkafolyamat-optimalizálási lehetőségeknek.

Főbb funkciók:

  • Jegykezelés
  • Tevékenység-irányítópult
  • Önkiszolgáló portál
  • Jelentéskészítés és elemzés
  • Együttműködési eszközök

Előnyök:

  • Belső üzenetek az e-mailekben
  • Kiváló együttműködési csevegőeszközök
  • Speciális keresési funkciók

Hátrányok:

  • Korlátozott nyelvi lehetőségek
  • Az értesítések időnként késhetnek
  • A felhasználói felület késhet

A Front ügyfelei

Különböző cégek nagy hatású csapatai használják a Frontot, beleértve az Instructure-t, a Culture Amp-et és a Morningside-ot.

Árak

Választhat a Front három árazási lehetősége közül, beleértve a 19 USD, a 49 USD vagy a 99 USD személyenként havonta.

Lehetőség van arra is, hogy regisztráljon egy 7 napos ingyenes próbaverzióra, hogy kipróbálhassa a vásárlás előtt.

Részletes összehasonlítás

LiveAgent vs. Front összehasonlítás

HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub software homepage

A legjobb ügyfélszolgálati szoftver minden iparágban működő vállalatok számára, amelyek elhatározták, hogy a legjobb ügyfélélményt nyújtják.

A HubSpot Service Hub több mint 120 országban működik, és több mint 100 000 elégedett ügyfelet szolgál ki.

Főbb funkciók:

  • Interakciókövetés
  • Többcsatornás kommunikáció
  • Önkiszolgáló portál
  • Testreszabható jelentések
  • Együttműködési eszközök

Előnyök:

  • Robusztus jelentési lehetőségek
  • Könnyen beállítható és használható
  • Testreszabható tudásbázis

Hátrányok:

  • Korlátozott jegykezelő lehetőségek
  • A drágább oldalon van
  • Az ingyenes csomag nem fér hozzá a műszaki támogatáshoz

A HubSpot Service Hub ügyfelei

A HubSpot Service Hub help desk platformja nagy ügyfélkörrel büszkélkedhet, beleértve a SoundCloudot, a GoFundMe-t és a ResellerRatings-t.

Árak

A HubSpot Service Hub egyes eszközei ingyenesen elérhetők. Azonban, hogy teljes mértékben megtapasztalhassa a szoftverben rejlő lehetőségeket, három díjszabás közül választhat, amelyek havi 41, 414 vagy 1104 eurót tartalmaznak.

Ezen lehetőségek mellett ingyenes próbaidőszakra is feliratkozhat, hogy eldöntse, ez a megfelelő technológiai befektetés az Ön számára.

Részletes összehasonlítás

LiveAgent vs. HubSpot Service Hub összehasonlítás

TeamSupport

TeamSupport helpdesk software homepage

A legjobb help desk szoftver kisebb volumenű, de nagyobb bonyolultságú jegyeket kezelő cégek számára.

Ez a B2B-központú help desk szoftver opció segít ügyfelei számára a lehető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtani.

Főbb funkciók:

  • Jegykezelés
  • SLA-k
  • Tudástár
  • Teljesítmény adatok
  • Testreszabható márkajelzés

Előnyök:

  • Intuitív felhasználói felület
  • Mező testreszabása
  • Könnyen beállítható

Hátrányok:

  • Nem intuitív jelentéskészítési funkció
  • Néha késés is lehet
  • Nagy adatkészletek tömeges kezelése nehéz

A TeamSupport ügyfelei

A TeamSupport szolgáltatási platformját használó cégek között megtalálható a Comcast, a Teladoc Health és a Fujifilm.

Árak

A szoftver használatának megkezdéséhez dönthet úgy, hogy a következő előfizetési csomagok valamelyikét választja: 49 USD, 69 USD vagy 119 USD ügynökönként havonta.

Részletes összehasonlítás

LiveAgent vs. TeamSupport összehasonlítás

Melyik a legjobb help desk szoftver?

Abban egyetértünk, hogy számos lehetőség közül választhatunk, de ne aggódjon, kiválasztottuk az 5 legjobbat, hogy összehasonlítsa.

  • LiveAgent – A Capterrán 4.7-es értékeléssel ez a legjobb megoldás mindazok számára, akik megfizethető és számos szolgáltatással rendelkező help desk megoldást keresnek. Egy másik ok, amiért a LiveAgent a legjobb ügyfélszolgálati szoftver vállalkozása számára, az az, hogy segít növelni a konverziókat, növelni az eladásokat, és a legjobb holisztikus ügyfélélményt teremteni, függetlenül attól, hogy milyen iparágban dolgozik.
  • TeamSupport – Ha összetett és ügyfélközpontú szolgáltatásokat próbál nyújtani, a TeamSupport lehet a megfelelő megoldás az Ön számára. A Capterra 4,5-ös besorolásával biztos lehet benne, hogy ez a help desk szoftver opció nem fog csalódást okozni.
  • Salesforce Service Cloud – A mesterséges intelligencia és az automatizálás bevonása az ügyfélszolgálati műveletekbe még soha nem volt ilyen egyszerű. A Salesforce Service Cloud 4,5-ös besorolással büszkélkedhet a Capterra-n, így tudja, hogy a legjobb minőségű szoftverekbe fektet be.
  • Zendesk – A több mint 160 000 vállalkozásból álló ügyfélkörrel és a 4,4-es Capterra-besorolással a Zendesk elképesztő lehetőség minden olyan vállalat számára, amely elkötelezettséggel és kiváló ügyfélszolgálattal próbál kapcsolatokat építeni ügyfeleikkel.
  • Jira Service Management – A Capterra 4,4-es besorolásával büszkélkedő Jira Service Management könnyűvé teszi az agilis módszertan bevezetését a vállalatnál.

Az 5 legjobb help desk szoftver összehasonlítása

Help Desk szoftver LiveAgent Zendesk Jira Service Management TeamSupport Salesforce Service Cloud
Capterra értékelés
Általános szoftverértékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóktól.
4.7
(kb. 1000 vélemény)
4.4
(kb. 2000+ vélemény)
4.4
(kb. 300+ vélemény)
4.5
(kb. 800 vélemény)
4.4
(kb. 500 vélemény)
Web-based
Ingyenes verzió
A LiveAgent ingyenes verziót kínál.
A Zendesk nem kínál ingyenes verziót.
A Jira Service Management ingyenes verziót kínál.
A TeamSupport nem kínál ingyenes verziót.
A Salesforce Service Cloud nem kínál ingyenes verziót.
Ingyenes próbaverzió
A LiveAgent ingyenes próbaverziót kínál.
A Zendesk ingyenes próbaverziót kínál.
A Jira Service Management ingyenes próbaverziót kínál.
A TeamSupport nem kínál ingyenes próbaverziót.
A Salesforce Service Cloud ingyenes próbaverziót kínál.
Kezdő ár
$15/agent/month A LiveAgent help desk szoftver ára 15 USD/ügynök/hónaptól kezdődik.
$19/ügynök/hó A Zendesk ügyfélszolgálati szoftverek ára 19 USD/ügynök/hónaptól indul.
$20/agent/month A Jira Service Management ügyfélszolgálati szoftvereinek ára 20 USD/ügynök/hónaptól indul.
$49/agent/month A TeamSupport help desk szoftver ára 49 USD/ügynök/hónaptól kezdődik.
$25/agent/month A Salesforce Service Cloud ügyfélszolgálati szoftver ára 25 USD/ügynök/hónaptól indul.

Kerülendő hibák a help desk szoftver vásárlásakor

  • A személyzet elégtelen képzése – Befektethet a legjobb és legmegbízhatóbb funkciókban gazdag help desk szoftverbe, de ha csapata nem tudja kihasználni a benne rejlő lehetőségeket, az nem tesz jót. Győződjön meg arról, hogy az ügyfélszolgálati munkatársak és más alkalmazottak megfelelő képzésben részesülnek, és képesek kommunikálni a szoftverrel. Ezt megteheti engedéllyel rendelkező edző felvételével, szemináriumok tartásával, vagy akár a rendelkezésre álló dokumentáció tanulmányozásával és megbeszélésével.
  • Nincsenek szükséges funkciók – Ne siessen a megvásárolni kívánt szoftver kiválasztásával. Tanulmányozza az általa kínált funkciókat. Mindent biztosít, amire szüksége van? Vannak olyan korlátozások, amelyek megszakítják az üzletet? Tegyen fel kérdéseket, és legyen kritikus, mielőtt vásárol. Nem szeretné, ha a végén rájönne, hogy az ügyfélszolgálati szoftvermegoldás nem rendelkezik elegendő funkcióval a sikerhez.
  • Nem használja ki teljes mértékben a próbaidőt – Ha a szolgáltató próbaidőszakot kínál, használja azt ki maximálisan. Próbáljon ki mindent, amit csak tud, tanulmányozza át a szoftvert, kövessen el hibákat és tanuljon belőlük. Erről szól az ingyenes próbaidőszak. Ügyeljen arra, hogy vegye figyelembe az összes funkciót és hatékony szolgáltatást, valamint azokat a furcsaságokat, amelyekkel a szoftver elkerülhetetlenül jár.
  • Kedvezmények – Legyünk őszinték, mindannyian szeretjük, ha jó árat tudunk alkudni. Egy olyan terméknél azonban, amely ennyire beleivódott a napi contact center tevékenységeibe, óvatosnak kell lennie, és oda kell figyelnie, hogy mi az, amiért érdemes magasabb árat fizetni.
  • Nem néz a jövőbe – Egy sikeres kapcsolattartó központ működtetése maraton, nem sprint. Nézzen a jövőbe. Döntse el az online help desk szoftvert, amely nem csak most szolgálja majd Önt, de a későbbi bővítési tervei alapján a jövőben is értékes részévé válik vállalkozásának.

Mit kell kérdezni egy bemutató híváson a help desk szoftverről és a cégről

A demó hívások során feltett leggyakoribb kérdések a help desk szoftverrel kapcsolatban a következők:

  • Miért jobb az Ön megoldása, mint a versenytársaié?
  • Mi a különbség közted és mások között?
  • Hogyan működik a számlázása?
  • Hány ügynököt rendelhetek egy osztályhoz?
  • Létrehozhatok egyéni ügynöki szerepkört?
  • Van lehetőség arra, hogy ügynököt vegyen igénybe egy másik tervben?
  • Hogyan kerülhetem el a könnyű jegyek sorrenden kívüli kivételét?
  • Hol láthatom az ügynöki statisztikákat?
  • Van-e korlátozás a csatlakoztatott e-mail fiókok számára?
  • Összevonhatok egy jegyet?
  • Megoszthatom a jegyet?
  • Lehet-e elhalasztani a jegyet?
  • Mennyi ideig tárolják az adatokat?

Help desk szoftver implementálása

A LiveAgent help desk szoftverének implementálása általában meglehetősen gyorsan elvégezhető.

Itt vannak azok a lépések, amelyeket meg kell tennie, hogy mindent üzembe helyezzen és működjön.

  • Határozza meg az összes használni kívánt kommunikációs csatornát
  • Vázolja fel, mely osztályokra, állapotokra és jegyfolyamokra lesz szüksége
  • Foglaljon bemutató hívást vagy konzultációt a helpdesk szoftverszolgáltatójával, hogy megértse, hogyan illeszkedik az eszköz az Ön használati esetéhez
  • Adjon hozzá teszt ügynököket
  • Csatornák beállítása: e-mailek összekapcsolása, csevegőgombok létrehozása, VoIP-számok csatlakoztatása stb.
  • Ügyfélportál létrehozása
  • Automatizálás beállítása a jegyek kategorizálásához és továbbításhoz

Következtetés

A legjobb all-in-one help desk szoftver

Bár az egyes vállalkozások számára a legjobb, mindenre kiterjedő ügyfélszolgálati szoftver meghatározása kissé körülményes, a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverre támaszkodhat leginkább. Nemcsak rengeteg alapvető és haladó funkciót kínál, hanem több mint 150 integrációt is tartalmaz, így tudja, hogy egységes élményt teremthet ügyfelei számára, és növelheti az ügyfelek megtartását.

A legjobb help desk szoftver beépített jegykezeléssel, élő chattel és call centerrel

A LiveAgent egyértelmű győztes ebben a kategóriában. Valóban többcsatornás élményt kínál beépített jegykezelő szoftverével, a piac leggyorsabb chat widgetjével és kivételes call center megoldásával.

A legjobb funkciókban gazdag help desk szoftver

A különböző vállalkozások eltérő követelményeket támasztanak. Azonban a LiveAgent online help desk szoftver a legjobb szolgáltatásainak mennyisége és minősége alapján. Segít növelni az ügynöki termelékenységet, miközben az ügyfelet az üzleti tevékenységének középpontjában tartja.

A legjobb ár-érték arányú help desk szoftver

Itt ismét a LiveAgent ragyog. Ingyenes opciójával valóban mindenki számára elérhető, függetlenül attól, hogy kis startupot vagy multinacionális céget működtet. Igényei szerint akár felfelé vagy lefelé is méretezhet, így biztos lehet benne, hogy mindig pontosan azt kapja, amire szüksége van.

A legmagasabb értékelésű help desk szoftver

A LiveAgent folyamatosan magas értékelésekkel büszkélkedhet olyan webhelyeken, mint a Capterra, a TrustRadius és a G2. A közösség megfizethető áron élvezheti a szolgáltatások és integrációk széles skáláját.

A legkönnyebben beállítható, használható és integrálható help desk szoftver

Ha olyan help desk-szoftvert keres, amely könnyen beállítható, a LiveAgent az Ön választása. Nem kell aggódnia az informatikai részleg bevonása miatt, és nem kell tudnia, hogyan kell kódolni. Ez a help desk megoldás mindenki számára könnyen elérhető, beleértve azokat is, akik nem tartják magukat különösebben műszakilag hozzáértőnek.

Kapcsolódó cikkek ehhezHelp desk szoftver
Az üzleti kapcsolatok kezeléséhez az ügyfélkapcsolati szoftvert elemzésre és információk kezelésére tervezték. A CRM a LiveAgent egyik eszköze.

CRM szoftver

Fedezze fel a LiveAgent CRM szoftverét, amely megkönnyíti az üzleti kapcsolatok kezelését, az ügyfélinformációk rendszerezését és a növekedési lehetőségek nyomon követését. Próbálja ki ingyenesen, és csatlakozzon a legjobbakhoz az ügyféltámogatásban!

A LiveAgent nagyon sok integrációt támogat, amik könnyebbé teszik az ön munkáját. Használjon annyi applikációt, amennyire szüksége van, és intézzen mindent a LiveAgent irányítópultjáról!

Integráció

Integrálja weboldalát más alkalmazásokkal a LiveAgent segítségével, és bővítse üzleti lehetőségeit! Fedezze fel a számos integrációt, mint e-mail marketing, CRM, számlázáskezelés és még sok más. Próbálja ki ingyenesen, kötöttségek nélkül, és csatlakozzon a boldog ügyfelek közösségéhez!

A vásárlói kapcsolat menedzsment arra való, hogy stratégiákat készítsen arról, hogyan kell azt a szolgáltatást növelni, amely a vásárlónak van biztosítva.

CRM

A vásárlói kapcsolat menedzsment arra való, hogy stratégiákat készítsen arról, hogyan kell azt a szolgáltatást növelni, amely a vásárlónak van biztosítva.

A LiveAgent kiválóan egyesíti a live chat-et, jegykezelést és automatizációt. Fejlessze marketing szolgáltatását a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverével.

Jobbítaná marketinges hírnevét?

A LiveAgent kiválóan egyesíti a live chat-et, jegykezelést és automatizációt. Fejlessze marketing szolgáltatását a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverével.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x