Az élő chat szoftver lehetővé teszi az induló és kisvállalkozások számára, hogy hatékony, azonnali ügyfélszolgálatot nyújtsanak, csökkentve az ügyfélmegszerzési költségeket és növelve az ügyfélértéket.
Bármilyen méretű vállalkozás elvárása, hogy az ügyfelek igényeinek azonnal megfeleljenek, bizonyos esetekben még azelőtt, hogy az ügyfelek átgondolnák kérésüket.
A hosszú várakozási idő, akár egy hagyományos üzlet sorában, akár a csomagok kézbesítésénél, majd az azonnali támogatás hiánya, sok vásárló számára gyakran kellemetlenséget okoz, és panaszokhoz vezet.
Induló vállalkozásként vagy kisvállalkozásként az üzleti terv nagy valószínűséggel arra irányul, hogy a legjobb vevői élményt nyújtsa és versenyelőnyre tegyen szert.
A kiváló online ügyfélszolgálat nyújtásának fontossága már nem a vállalat mellékes érdeke, hanem a siker elsődleges motivációja.
A magas ügyfél-elégedettségi pontszám elérésének kulcsa a hatékony kommunikáció, amelyhez az élő chat ideális digitális megoldás.
Az élő chat szoftver azonban több lehet egy egyszerű csevegőeszköznél.
Szeretne többet megtudni?
Merüljünk be.
Bármilyen méretű is legyen a cég, a weboldal a márka online képviseletét jelenti. Végül is az ügyfelek többsége ide megy, amikor a vállalat termékeivel és szolgáltatásaival találkozik – ezért egy olyan eszköz beszerzése, amelynek segítségével a fogyasztók böngészés közben kényelmesen igénybe vehetik a szolgáltató képviselőit, jelentős eszköz.
Az élő chat megváltoztatja a kommunikációt a telefon felvétele vagy az e-mail írása fárasztó folyamatából az azonnali üzenetküldő platformra. Ennélfogva az ügyfelek legkevesebb erőfeszítését igényli, hogy egyetlen gombnyomással megkapják a választ a kérdéseikre.
Az, hogy a kis chat gomb hogyan jelenik meg a webhelyen, a felhasználó preferenciáin alapul. Általában a legtöbb forgalmat generáló oldalakba van beágyazva. A fizetési oldal nagyszerű lehetőség, mivel itt fordul elő gyakran a visszafordulási arány.
A gomb tervezési lehetőségei széleskörűek – az animációtol a típusig és a stílusig. Az összes előre megtervezett sablon személyre szabott testreszabáshoz érhető el a galériában. Ha nem találja az Önnek megfelelő stílust, létrehozhat egy egyedi stílust egy kép feltöltésével vagy HTML-kód megírásával.
Egyes vállalatok az automatizálás érdekében elhagyják kommunikációs platformjaik emberi elemét. Annak ellenére, hogy az élő csevegés sokféle automatizálást támogat, biztos lehet benne, hogy ezen a másik vonalon tényleges emberi ügynök van. És nem ettől válik személyesebbé az egész élmény?
Ezen a ponton valószínűleg ez jár a fejében: “Ez rendben van, de miért van szükségem erre?”.
Nos, olvasson tovább, hogy megtudja!
A kényelem és a könnyű használat két összetevő, amelyek bejelölik a jelölőnégyzeteket az ügyfelek elképzeléseihez egy megbízható vállalatról.
Nem sok vásárló tartaná érdeklődését egy termék vásárlása vagy szolgáltatás beszerzése iránt, ha a gyenge ügyfélszolgálat megzavarná vásárlási élményüket. Nem beszélve a negatív visszajelzések valószínűségéről, amelyek rontják a vállalat hírnevét.
A telefonos és e-mailes támogatás nem elavult kommunikációs csatorna. Épp ellenkezőleg. A számok azonban azt mutatják, hogy az ügyfelek 79% -a inkább csetel az ügynökkel, mert az közvetlenebb más csatornákhoz képest.
A stratégiai költségvetés-tervezés kulcsfontosságú minden vállalkozás számára, de ez megduplázódik a kisvállalkozások és az induló vállalkozások számára. Az élő csevegés az ügyfélszolgálatban az egyik legjobb megtérülés (ROI), mivel lényegesen olcsóbb és kevesebb költséget eredményez.
Még alacsony költségvetés mellett is beszerezhet egy korlátozott, de mégis rendkívül hatékony csevegőeszközt ingyenesen. Az ügyfélszolgálat üzemeltetői képesek lesznek valós időben több beszélgetést koordinálni, értékes időt és erőforrásokat megtakarítva a vállalat számára. Ez lehetővé teszi, hogy a fenntartható értékesítési és marketingstratégia optimalizálására és kidolgozására fókuszáljon.
Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.
Kevin Stirtz – Author of More Loyal Customers
Az a vállalkozás, amely az ügyfeleket helyezi előtérbe, olyan vállalkozás, amely felismeri, hogy az ügyfelek mennyire értékesek.
A kapcsolati marketing elismeri, hogy a tartós kapcsolat kiépítése az ügyfelekkel olcsóbb és több bevételt hoz. Viszont az induló vállalatok számára a kritikusabb tényező a potenciális ügyfelek bevonzása és átalakítása rendszeres, fizető ügyfelekké.
Bár az induló vállalkozások és a kisvállalkozások gyakran összemosódnak, céljaik nem ugyanazok.
Az élő chat az ügyfelek útjának három külön szakaszában használható fel, amely felhatalmazza mind az induló, mind pedig a kis- és középvállalkozásokat támogató csapatokat, és kiszolgálja sajátos céljaikat:
A komplex ügyfélszolgálati szoftver részeként az élő chat felhasználóbarát szolgáltatásai révén jelentős előnyökkel jár.
Univerzális postafiók: Az ügyfélszolgálat elsődleges célja, hogy pozitív ügyfélszolgálati élményt nyújtson, az ügyfél és a márka minden egyes interakciójával.
Az univerzális postafiók lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy bármely csatornáról beérkező beszélgetéseket megtekinthessék és megválaszolják. A beépített CRM rögzíti és tárolja az összes ügyféladatot a jobb szervezés érdekében, és képességei tovább növelhetők, ha további CRM szoftverekkel integrálják
Proaktív csevegési meghívások: Akár önmagában használják, akár más funkciókkal kombinálva, figyelemre méltó megtérülést eredményezhetnek. Amikor egy látogató a webhelyére érkezik, beállíthat egy időszabályt a felugró meghíváshoz, vagy elhelyezheti azt egy adott oldalon. Olyan ez, mintha besétálna egy boltba, és egy mosolygó alkalmazott várná segítség nyújtásra készen.
Akár több csevegési meghívót is létrehozhat, és különféle ügyfeleket célozhat meg.
Ha multinacionális vállalkozást vezet, akkor a widgetett úgy alakíthatja, hogy az Ön által preferált nyelven jelenjen meg. A csevegés gombhoz hasonlóan a proaktív csevegési meghívó tervezése, üzenete és stílusa testreszabható, és az összes sablon megtalálható a galériában.
Valós idejű gépelési nézet: Az ügynökök proaktivitását értékelik az ügyfelek. A csevegés során az ügynökök valós időben láthatják, hogy az ügyfelek mit írnak be a csevegőablakukba, és felkészülhetnek minden kérés megoldására, még mielőtt elküldenék azt a Küldés gombbal.
Chat szétosztása: javíthatja ügynökeinek hatékonyságát és biztosíthatja, hogy a megfelelő ügynökök csevegjenek a kiválasztott ügyfelekkel. Válasszon három előre meghatározott útválasztási lehetőséget – véletlenszerű hozzárendelés, csengés mindenkinek, maximális kihasználtság. Ha a munkaterhelés túlságosan leterhelővé válik, beállíthatja a maximális várólistát, hogy ügynökei fellélegezhessenek.
Csevegés előtti és offline űrlap: Induló vagy kisvállalkozásként az egyik fő cél az ügyfelek névjegyzékének összeállítása és több lead létrehozása.
A beállításokban aktiválhatja a csevegés előtti űrlap funkciót, hogy a csevegés kezdetekor automatikusan kérje az ügyféltől a kapcsolattartási adatokat.
Az offline űrlap biztosítja, hogy az ügyfelek akár munkaidőn kívül is kapcsolatba léphessenek az Ön ügyfélszolgálatával, így a támogatás 24/7.
Csevegés utáni felmérés: A látogatók véleménye és visszajelzése elengedhetetlen az induló vállalkozások és a kisvállalkozások számára, mivel segít a márka felépítésében, és lehetőséget ad arra, hogy elmélkedjen a taktikán és a stratégián. Engedje meg, hogy vásárlói visszajelzést adjanak egy csevegésről, a termék felülvizsgálatáról vagy az ügynök hatékonyságáról.
A pozitív vásárlói véleményeket ezután társadalmi bizonyítékként lehet felhasználni, és a weboldalon közzétehetik referálásként. Alternatív megoldásként az összegyűjtött adatok felhasználhatók tartalomkészítéshez, a GYIK részben vagy egy blogban. Feltárhatja a nem bejelentett navigációs webhelyekkel kapcsolatos problémákat is, amelyek segítenek a webhely optimalizálásában. Használhatja ezt a funkciót a hűség és a bizalom növelésére is.
Ha egy ügyfél kéri, elküldheti a csevegési előzményeket.
Chat áttekintése: A chat áttekintése lehetővé teszi, hogy megfigyelje és összegyűjtse a látogató tartózkodási helyére, URL-jére vagy a webhely böngészésével töltött időre vonatkozó információkat, hogy további marketingstratégiában felhasználja őket.
Beágyazott csevegéskövetés: Ha bizonyítékot szeretne látni az új ügyfelek megszerzésére irányuló erőfeszítéseiről, kövesse nyomon az élő csevegés konverzióit a Google Analytics szolgáltatásban.
Ha többet szeretne megtudni, lépjen át az élő chat funkciók oldalra, vagy fedezze fel támogatási portálunkat.
Az ügynököknek arra kell összpontosítaniuk, hogyan kell kezelni a különböző beszélgetési pontokat, és be kell tartani az online illemtan szabályait.
Az online kommunikáció bizonyos fokú rugalmasságot és kreativitást tesz lehetővé. Ez különösen nyilvánvaló, ha sablon válaszokra és előre definiált válaszokra van szükség.
Ezek a rövid szövegek egy nagyobb forgatókönyv részét képezik, de az egyes helyzetekhez és beszélgetésekhez igazíthatóak. Csökkenti az egyes válaszok kézi beírásának szükségességét, különösen a gyakran feltett kérdésekre.
Az ügynökök több olyan választ is kifejleszthetnek, amelyek tárolhatók, megoszthatók és sablonként használhatóak az osztályok között. Ezért nem számít, melyik részleggel vagy csapattaggal fog beszélgetni az ügyfél, a megfelelő hangnem és nyelv mindenütt következetes lesz.
Az élő chat nem hagyományos módja képzési célokra szolgál. A csevegőszoftvert elsősorban a külső ügyfelekkel való kommunikációra használják, de kommunikációs eszközként is alkalmazhatják a belső ügyfelek – az alkalmazottak számára.
Új alkalmazottak keresése félelmetes feladat lehet. De ez mindkét irányba igaz. A potenciális pályázóknak lesz néhány olyan kérdésük, amelyeket az egyszerű munkaköri leírás nem tud lefedni. A cégtulajdonosok és a toborzási csoportok az élő chat segítségével megkönnyíthetik a beszállási folyamatot.
Az élő chat kiváló eszköz a részlegek közötti kommunikációban és az elkötelezettségben. Ezért fontos lehet a személyzet képzésében is. Minden osztálynak lehet egy vagy több belső chat csoportja, amelyek gyors támogatást nyújtanak az egyéneknek vagy a csapatoknak.
Amikor regisztrál, és hozzáférést kap a fiókjához, az élő chat widgetet integrálhatja a webhelyére egy rövid HTML-kód egyszerű másolásával és beillesztésével – nincs szükség további szoftverek letöltésére. Ha integrálni szeretne harmadik féltől származó szoftvereket vagy alkalmazásokat, azokat is teljes mértékben támogatjuk.
Számos megkeresés beérkezése mindenféle platformról jelentős biztonsági aggodalomra adhat okot. Aki erős online jelenlétet szeretne kialakítani, annak meg kell tennie a szükséges lépéseket saját és ügyfelei védelme érdekében.
További információkért tekintse meg a biztonsági funkciók oldalt, vagy többet megtudhat a LiveAgent Biztonsági adatvédelmi irányelveinek elolvasásával.
Még mindig nem biztos abban, hogy az élő chat a megfelelő eszköz a vállalata számára?
Indítson el egy ingyenes 30 napos próbaverziót, bankkártya használata nélkül, és csatlakozzon 35 000 üzleti vállalkozáshoz, akik már használják a LiveAgentet!
Ha meg szeretné nézni az összes megfizethető tervünket, amelyek további funkciókat kínálnak, tekintse meg az árképzési oldalunkat.
Ha többet szeretne megtudni, keresse fel tudásbázisunkat további információkért.
Business Solution for Startups and SMBs
Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.
Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?
Fedezze fel a LiveAgent ingyenes élő chat szoftverét, amely növeli ügyfél-elégedettségét és ügynökei hatékonyságát. Próbálja ki ma, és élvezze a leggyorsabb, teljesen testreszabható chat widgetet a piacon! Csatlakozzon a vezető márkákhoz, és egyszerűen integrálja weboldalára ezt a magyar nyelvű megoldást. Kattintson most, és fokozza ügyfélszolgálatát!
Élő chat utazási és szállásipar számára
Utazzon magasan és messze az ügyfelek sikerének szárnyán, és soha ne hagyja ki a lehetőséget, hogy a LiveAgent chat szoftverével megszerezze leendő ügyfeleit.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team