Csatlakozzon a LiveAgent széleskörű nagyvállalati ügyfélköréhez és válassza 2020 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt help desk szoftverét a KKV szektorban. Maradjon közel vásárlóihoz, és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.
Tisztában vagyunk vele, hogy egy komplex rendszer bevezetése mint a LiveAgent, különleges eljárásmódot és szabályokat követel a legtöbb nagyvállalat esetében. Szoftverünkkel hozzáadhat és eltávolíthat ügynököket a szükséges támogatási szint, szezonalitás vagy belső struktúra váltás következtében. Tüntesse ki legjobb ügynökeit a megfelelő időben, és hagyjon időt pihenésre munkatársainak, mikor kevesebb a beérkező kérés.
A LiveAgent külön oldalon működik, és egy univerzális bejövő fiókba csoportosítja több forrásból a nagyvállalati adatokat. Legyen az weboldal, közösségi média, vásárlói oldal, email, vagy call center, a LiveAgent könnyedén telepíti bármelyik csatornát, specifikus cég részlegbe. Olyan előremutató funkciók közül is választhat, mint például a sablon üzenetek, amivel időt nyerhet magának.
A nagyvállalatok belső szabályzataikat és folyamataikat szem előtt tartva, gyakran különleges igényeket fogalmaznak meg az alkalmazásokkal és testreszabásokkal kapcsolatban. Ezt figyelembe véve fejlesztettük ki ügyfélszolgálati szoftverünket, ezzel olyan testreszabható megoldást kínálva, ami támogatja munkafolyamatait, nem pedig hátráltatja. Ezenfelül, a nagy méretű vállalkozások gyakran növelik a beruházásuk megtérülését a LiveAgent valós idejű gépelési nézet funkciójával, ami lehetővé teszi a gyorsabb válaszadást.
Korszerűsítse a kommunikációt az azonnali üzenetküldő szolgáltatással, amely az élő chat szoftver. Engedélyezze a támogatási ügynökök számára, hogy proaktív csevegési meghívásokkal több eszközön is elérhessék az ügyfeleket. Az üzleti ügyleteket már nem helyi szinten kötik. Legyen globális, alkalmazkodjon a moduljaihoz, és fogadja a nemzetközi ügyfeleket a kívánt nyelven.
Concierge migráció szolgáltatást kínálunk a legtöbb népszerű ügyfélszolgálati rendszerből.
Give your customers the freedom to contact you on any channel they like– whether it’s live chat, email, the phone, or social media.
Use analytics to keep track of your performance, identify recurring problems, and create actionable insights and improvement plans.
Provide faster customer support through live chat, interactive voice response technology (IVR), and unique CRM insights.
Az erőforrások megfelelő elosztása és irányítása minden vállalkozás fenntartható működéséhez szükséges. A LiveAgent lehetővé teszi, hogy ügynököket adjon hozzá és vegyen el, aktuális igényei alapján, szezontól vagy időszaktól függően. Ne korlátozza vállalkozását szigorú szabályokkal. A LiveAgent lehetőséget ad, hogy eldöntse hova fektesse be idejét és pénzét. Az ügyfélszolgálat bevezetése gyorsan befektetési megtérülési növekedést hoz a nagyvállalatoknak, a magasabb vásárlói elégedettségnek és hűségnek köszönhetően.
A gyakran ismétlődő feladatok gyakran válnak unalmassá, valamint idő és erőforrás igényessé. Ügynökeinek az emberi kapcsolatokkal kellene törődniük, és azokban támogatást nyújtani. Ezek a kicsi, de hihetetlenül fontos munkák elvégezhetők nagyszerű automatizációs alkalmazásokkal, például sablon üzenetek, idő szabályok, előre megadott válaszok, vagy SLA-k. Tegye egyszerűbbé hétköznapjait a megfelelő ügyfélszolgálati szoftver segítségével nagyvállalatok számára.
Az ügyfelek azonnali és problémamentes megoldást várnak kéréseikre, attól függetlenül, hogy milyen csatornán keresztül léptek kapcsolatba cégével. Ha minden digitális felületen problémamentes élményt tud nyújtani vásárlóinak, az pozitív hatást eredményez márkája megítélésében és vállalkozásának sikerében. Engedje, hogy szoftverünkkel egyesítsük minden kapcsolati pontját egy, univerzális bejövő fiókba, és koncentráljon a fontos dolgokra. Kezdje a beszélgetést élő chat-en, kövesse nyomon email-ben, és zárja le a kérést egy telefonhívással, mindezt egy helyen.
A LiveAgent ingyenes csomagja ingyenes tudásbázist kínál más alkalmazásokkal együtt. Előfizetésünkkel pedig még többet kaphat, kedvező áron.
Ügyfélszolgálati szoftver ügynökségeknek
Csökkentse operatív terheit, növelje ügyfélelégedettségét és hatékonyságát a LiveAgent #1 ügyfélszolgálati szoftverrel! 30 napos ingyenes próba.
Ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftvert keres?
Fedezze fel a LiveAgent ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftverét, amely ideális választás vállalkozásának. Érje el a legfontosabb ügyfélszolgálati funkciókat, emelje hatékonyságát, és tartsa közel vásárlóit. Próbálja ki a gyors élő chatet, jegykezelő rendszert, call centert és tudásbázist, mindezt költségek nélkül!
Alternatívát keres a LiveCall helyett?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LiveCall alternatíva: 175+ funkció, 24/7 ügyfélszolgálat, megfizethető árak. Próbálja ki ingyen!
Alternatívát keres a LeadDesk helyett?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LeadDesk alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, ingyenes próba!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.