Az élő chat eszközök segítenek oktatási és civil szervezeteknek az ügyfélszolgálat korszerűsítésében és erősebb kapcsolatok kialakításában. Az élő chat gyors, hatékony kommunikációt biztosít, növelve az ügyfélelégedettséget és támogatást.
A személyes kapcsolatok kialakítása az oktatási és civil szervezetek egyik alappillére. A hallgatók, adományozók vagy érdekeltek érdeklődésére, hírnevére és támogatására támaszkodik.
A digitális kommunikáció új lehetőségeket nyitott meg a hallgatók bevonásának, tervezésének és adománygyűjtési stratégiájának.
Az élő chat ideális eszköz minden olyan intézmény számára, amely korszerűsíteni kívánja ügyfélszolgálatát és tartós kapcsolatokat kíván kialakítani.
Abban az esetben, ha kíváncsi rá, hogy mi is az az élő csevegés, három alapvető elemre bonthatjuk, amelyek egy teljes kommunikációs csatornát alkotnak.
Az élő csevegőszoftver egy összetett, többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver része, amely magában foglalja a jegykezelést, a call centert, a közösségi média hálózatokat, a tudásbázist, az ügyfélportált és még sok minden mást.
Az élő csevegőszoftver számos funkciót kínál az ügyfélszolgálat számára, amelyek előnyben részesítik őket más kommunikációs csatornákkal szemben az online megkeresések kezelésekor.
Az élő csevegő eszköz egy böngészőalapú üzenetküldő ablak, amely akkor aktiválódik, amikor rákattint egy csevegőmodulra, más néven csevegés gombra. Ez egy teljesen testreszabható és felhasználóbarát szolgáltatás, amelyet egyszerűen integrálhat a webhelyére.
Minden gomb előre megtervezett stíluspozíciója, animációja és így tovább megtalálhatók a csevegés gombok galériájában vagy teljesen a semmiből hozhatók létre saját kódjának beillesztésével.
A csevegés gombot beágyazhatja a megcélzott oldalakra, például Regisztráció, GYIK vagy Adományok, és láthatja a pozitív eredményeket.
Az élő chat támogatás olyan szolgáltatás, amelyet a szervezet külsőleg a nyilvánosság számára vagy belsőleg nyújt az alkalmazottainak. Ez a leggyorsabb módja annak, hogy megválaszoljuk az online webhely látogatóinak kérdéseit, akiknek erre szükségük van, mivel az egyes munkameneteket valós időben, egy chat-robot helyett egy emberi csevegési operatív munkatárssal végzik.
Provide fast learning support
LiveAgent live chat widget is ideal for providing quick advice to everyone who needs it. Start your free 14-day trial and set up your chat in no time.
Legyünk őszinték; sem a telefon, sem az e-mail nem fog egyhamar elavulni. Valójában továbbra is számos ügyfél számára előnyös csatornát jelentenek. Ennek számos oka van, de vitathatatlan, hogy az élő csevegés népszerűsége egyre növekszik, mióta az internet kommunikációs szokássá vált.
Az y generáció különösen magáévá tette az élő chat szoftvert. Több, mint 63%-a az y generációnak azt szeretné, hogy az alapvető ügyfélszolgálati kérdéseire élő csevegéssel válaszoljanak.
Amint a modern csevegőszoftver kifinomultabbá válik, nyilvánvalóbbá válnak annak előnyei a telefonhoz vagy az e-mailhez képest.
Tehát, mik ezek az előnyök?
Vessünk egy pillantást az első háromra.
Az eredmény? Alacsonyabb működési költségek és megnövekedett megtérülés, mivel nem kell hatalmas csapatokat alkalmaznia a kommunikációs csatornák kezeléséhez. Nagy előny mind az EDU, mind a civil szervezetek intézményei számára, mivel ezek gyakran szűkös költségvetéssel működnek.
Abban az esetben, ha a csevegés iránti kérelmek kezelhetetlenné válnak, az adminisztrátorok mindig beállíthatják, hogy egy adott ügynök egyidejűleg hány csevegést folytasson, vagy a maximális várólista hosszát.
Mindez az élő csevegéssel lehetséges, mivel minden kommunikáció a számítógép kényelméből történik, miközben a potenciális ügyfelek vagy törzsvendégek böngésznek az Ön webhelyén.
Nem is kell számítógép hozzá. Az élő csevegés mobilokra és más ilyen eszközökre van optimalizálva, így csapata bárhonnan válaszolhat bármely platformra.
Go beyond merely communicating to ‘connecting’ with people.
Jerry Bruckner - author of The Success Formula For Personal Growth
Az oktatási és a nonprofit vállalkozások az elmúlt években jelentős változásokat tapasztaltak marketing és szolgáltatási stratégiáikban. A fő mozgatórugó a technológia. Amint könnyebbé vált a globális kapcsolattartás, nőtt az érdeklődés a nemzetközi hallgatók vagy szervezetek részéről.
A hatékony kommunikáció kulcsfontosságú a hűség kiépítésében.
Létfontosságú megőrizni az egyéni vagy üzleti adományozók vagy hallgatók adatait és profiljait a következő adománygyűjtési, stakeholder vagy beiratkozási stratégia részeként.
Minden csevegési munkamenet jegyekké konvertálódik, és egy univerzális, megosztott postaládába kerül lementésre. A chat ügynökök a beépített CRM-nek köszönhetően gyűjthetik és tárolhatják a beszélgetések adatait. Bármely ügynök képes reagálni, mivel minden szükséges információ készen áll és bármikor rendelkezésre áll.
Az egyik legfontosabb és többcélú szolgáltatás, a proaktív csevegési meghívás, egy időzített felugró üzenet, amely testreszabott meghívásként vagy bevezetésként jelenik meg a webhelyen.
Az élő csevegés látogatóinak jelenlegi URL-jének figyelemmel kísérésével elérheti és segítő kezet nyújthat ügyfeleinek. Az ügynökök létrehozhatnak egy vagy több meghívót, vagy teljesen kikapcsolhatják őket, ha az összes ügynök más csevegésben vesz részt.
Opcionális, de hasznos szolgáltatás az ügynökök számára, akik inkább egy lépéssel előbbre akarnak lenni az ügyfeleknél. A csevegés során az ügynök megfigyelheti, hogy mit ír az ügyfél, és előkészítheti a választ, mielőtt az ügyfél a kérdését elküldené.
A sablon válaszok a leggyakoribb kérdésekre lementett és előre definiált rövid szöveges válaszok segítségével egyszerűsítik a munkafolyamatot.
A chat szétosztása elengedhetetlen, ha a csevegésnek el kell érnie az érintett osztályt vagy a kampányprojekt csapatát. Az ügynökök vagy a csevegési adminisztrátorok három előre meghatározott szétosztási lehetőség közül választhatnak a gyors és pontos kommunikáció érdekében:
A címkék manuálisan vagy automatikusan hozzáadhatók bizonyos szavakhoz vagy kifejezésekhez, így egyéni munkafolyamatot hozhat létre az egyes ügynökök számára.
Lehetővé teszi az ügyfelek részéről történő visszajelzést, valamint az ügynök hatékonyságának rangsorolását vagy az általános elégedettséget a csevegéssel.
A megfigyelés eredménye alapján az élő csevegés lehetővé teszi, hogy személyre szabott üdvözleteket vagy üdvözlő üzeneteket küldjön az ügyfél által preferált nyelven, a nyelvhez alkalmazkodó widgetek segítségével.
Annak érdekében, hogy még személyesebb kapcsolatot biztosítson ügyfélszolgálatának, használja a videót és a csevegést egyszerre. Állítsa be ugyanúgy, mint a csevegés gombot, azáltal, hogy az élő csevegés videó gombját elhelyezi webhelye adott oldalain.
Ha meg szeretné tekinteni az összes megfizethető díjcsomagunkat, amelyek további funkciókat kínálnak, lépjen át árképzési oldalunkra.
A chat beszélgetések a helyzettől függően változnak, de az online kommunikáció során néhány protokollt és szabályt be kell tartani.
IEgyénileg vagy csoportosan bármely csevegési munkatársnak teljes körű ügyfélszolgálati ismeretekkel kell rendelkeznie, kezdve a technikai készségektől, például a számítógépes műveltségtől, a nyelvtani jártasságtól vagy a gépelési sebességtől a puha készségekig, mint az empátia és a türelem. Mindezek teljes online csevegési etikettet alkotnak.
Az élő chat beszélgetések gyors információcserét jelentenek, ezért az ügynököknek szakértőknek kell lenniük a témában. A tudásbázis megvalósítása és fenntartása nagyszerű információforrás lehet az ügynökök és az ügyfelek számára, akik az önkiszolgálót részesítik előnyben a hagyományos támogatás helyett.
Egy üzleti vállalkozás vagy intézmény számára egyre jellemzőbb, hogy kiszervezik ügyfélszolgálati csapataikat.
Az elsődleges motivátorok az időgazdálkodás, a költségvetési problémák és a munkaterhelés elosztása. A legtöbb oktatási és civil szervezet nem alkalmaz hatalmas támogató csapatokat, és nem dolgozik éjjel-nappal, ezért támogatási órájuk korlátozott. Szerencsére speciális központok éppen ezért léteznek.
Tudjon meg többet a LiveAgent-fiók kiszervezésének előnyeiről itt.
Az élő csevegés gomb integrálása a webhelyére ugyanolyan egyszerű, mint a 2 + 2 = 4 megtanulása. Amikor regisztrál és bejelentkezést kap a LiveAgent-fiókjába, mindössze annyit kell tennie, hogy egyszerűen kimásol és beilleszt egy rövid HTML-kódot.
Tudja mi nagyszerű még? Nincs szükség további szoftverek letöltésére! Ha azonban harmadik féltől származó szoftverekkel, alkalmazásokkal vagy beépülő modulokkal kíván integrálni az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében, akkor ezt a Native vagy a Zapier integrációk teljes mértékben támogatják.
Védje tanulói és adományozói adatait. A LiveAgent kombinált biztonsági funkciói mellett megnyugodhat, tudván, hogy minden adatuk biztonságban van.
Íme néhány, a LiveAgent által kínált biztonsági funkció:
A mondás szerint: “A tudás hatalom.” Ezt szem előtt tartva, tudásbázisunkat folyamatosan frissítjük új információkkal. Ezen kívül arra is ösztönözzük előfizetőinket, hogy járuljanak hozzá vagy építsenek közösséget ügyfélportálunkon keresztül.
Still not convinced?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?
Fedezze fel a LiveAgent ingyenes élő chat szoftverét, amely növeli ügyfél-elégedettségét és ügynökei hatékonyságát. Próbálja ki ma, és élvezze a leggyorsabb, teljesen testreszabható chat widgetet a piacon! Csatlakozzon a vezető márkákhoz, és egyszerűen integrálja weboldalára ezt a magyar nyelvű megoldást. Kattintson most, és fokozza ügyfélszolgálatát!
Funkciókban gazdag, villámgyors élő chat a WordPress-hez
Fedezze fel a LiveAgent élő chat pluginját a WordPress-hez, amely azonnali ügyfélszolgálatot nyújt és növeli a vásárlói elégedettséget. Tapasztalja meg a leggyorsabb chat widget előnyeit, proaktív ravaszokkal és okos chat kibocsájtással. Most 14 napos ingyenes próbaverzió is elérhető bankkártya nélkül!
Alternatívákat keres élő csevegésre?
A legjobb élő chat alternatívák meghatározott funkciókat tartalmaznak, amelyek elősegítik a sikert. Tudja meg, mik ők még ma!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team