Az ügyfélélmény szoftverek elengedhetetlenek a vállalkozások sikeréhez, mivel javítják az ügyfelek elégedettségét élő csevegéssel, tudásbázisokkal és jegykezeléssel. A megfelelő szoftver kiválasztásában a biztonság, az árképzés és a testreszabhatóság kulcsfontosságú.
Az internet nyújtotta minden kényelem és elérhetőség mellett úgy tűnik, hogy az ügyfélszolgálat háttérbe szorult. Gyakran mi, felhasználók csak egyszerű választ akarunk találni a problémánkra, vagy beszélni akarunk egy valódi személlyel. Sajnos sok vállalkozás nem tudja, hogyan kell ezt a gyakorlatban megtenni, és ügyfeleik (vagy potenciális ügyfeleik) szenvednek emiatt.
Szerencsére egy egész iparág jelent meg, hogy segítsen; ügyfélélményi platformok. Itt röviden megvitatjuk, hogy ez mit jelent, és végigmegyünk a 2024-es legjobb ügyfélélmény-szoftver listáján.
Mielőtt megértenénk az ügyfélélmény szoftverét, meg kell határoznunk az ügyfélélményt. Az ügyfélélmény azoknak a tapasztalatoknak az összege, amelyeket ügyfelei a cégével vagy márkájával való interakció során tapasztalnak. A sikeres vállalkozások hangsúlyozzák az ügyfélélmény fontosságát, mert szinte minden ügyfél személyes kapcsolatot vár el azokkal a márkákkal, amelyekkel kapcsolatba kerül.
Az ügyfélélmény szoftver azokra a SaaS-platformokra utal, amelyek segítségével az ügyfelek ugyanazt az ügyfélszolgálati élményt találhatják meg online, mint amit az üzletekben várnak. Így annak ellenére, hogy fizikailag nem járnak oda egy munkatárshoz, különféle eszközök segítségével mégis megtalálhatják a szükséges segítséget.
A legjobb ügyfélélményt biztosító programok segítségével a látogatók a következő módokon találhatnak segítséget:
Támogatási jegyek: ez lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kérdéseket nyújtsanak be az ügyfélszolgálatnak. Az alkalmazottak manuálisan vagy beállíthatják a jegyek automatikus hozzárendelését, és nyomon követhetik előrehaladásukat.
Élő chat: azonnali hozzáférést kínál egy ügynökhöz (vagy alkalmazotthoz), általában egy webhelybe ágyazott csevegőmodulon keresztül.
Call center: egyszerűsítse az összes hívást, a vezetékes telefonoktól a VOIP-ig.
Közösségi média üzenetküldés: az összes közösségi platformról küldött üzenetek vezérlése egy helyről.
Tudásbázis: bőséges információt biztosít az üzletéről, folyamatairól és termékeiről. Sőt, ez egy nagyszerű hely az oktatóanyagok számára.
Ügyfélportál: lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy további funkciókhoz jelentkezzenek be, beleértve a kapcsolatfelvétel és a lekérdezések nyomon követésének további módjait.
Az ügyfélélmény-programok lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy kiválaszthassák a munkafolyamatukhoz illeszkedő legjobb eszközöket és támogassák egyedi közönségüket. Ezenkívül viszonylag egyszerűen integrálhatók és tudásbázist tartalmaznak, amely az új felhasználókat végigvezeti a beállítási folyamaton.
Felhőalapú platformként léteznek, így nincs szükség további hardver vásárlására. Egyes platformok kínálnak asztali és mobil klienseket, de elérhetők a böngészőben található webhelyen keresztül is.
Hozzá kell férnie a mérőeszközökhöz is. Ezek elemzések lehetnek annak nyomon követésére, hogy az ügyfelek hogyan lépnek kapcsolatba az Ön digitális eszközeivel, vagy olyan eszközökkel, amelyek segítenek mérni az egyes ügynökök teljesítményét. Végső soron ez határozza meg a megtérülést, és méri, hogy mely eszközök teljesítenek a legjobban.
Azok a márkák sikeresek, amelyek megkülönböztetik magukat. A vállalkozások ezt könnyen megtehetik, ha egyszerű hozzáférést biztosítanak egy tényleges személyhez olyan időszakban, amikor a webhelyek nagymértékben támaszkodnak tudásbázisokra, súgócikkekre és fórumokra.
Egyszerű: az ügyfelek elégedettsége és sikere akkor érhető el, ha az ügyfelek elégedettek. Ha a leendő vásárlók nem találnak segítséget a termék megvásárlásakor vagy használatakor, valószínűleg nem fognak vásárolni. De ha megadja nekik a szükséges segítséget, és pozitív ügyfélélményt senki más nem fog, akkor nagyobb valószínűséggel válnak hűséges vásárlókká.
Az ügyfélélmény-platformok azonban nem állnak meg itt. Ahogy korábban említettük, gyakran további betekintést nyújtanak az ügyfelek viselkedésébe. Meghatározhatja például, hogy marketingtevékenységének mely részei működnek, melyek zavarják meg az ügyfeleket, és mely területek teljesíthetnek alul.
Ezek a betekintések értékesek a hűséges ügyfelek megtalálásához. Az ügyfelek értékelik, ha meghallják őket, és felmelegednek a weben történő digitális interakciók iránt. A Digital CX az ügyfelekkel való interakció középpontjában áll. Így biztosítunk kiváló vásárlói élményt.
Természetesen nem minden ügyfél gondolkodik egyformán, vagy nem osztja pontosan az igényeket. Ezért létrehozhat ügyfélszegmenseket, hogy elérje az ügyfeleket demográfiai és viselkedési minták alapján. Ezek a szegmensek lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy személyre szabottabb élménnyel érjék el az egyes ügyfeleket.
Az ügyfélélmény szoftver az alkalmazottak elkötelezettségét is javíthatja. A központosított munkafolyamat ésszerűsíti az alkalmazottak azon képességét, hogy kapcsolatba lépjenek az ügyfelekkel és együttműködjenek. Segíti a fájlok hatékonyabb megosztását és szerkesztését is.
Ha az ügyfelek elvárásai teljesülnek és túllépnek azon, ez segít javítani az iparág általános megítélését. Az olyan iparágakban működő vállalkozások, amelyek általában nem tekinthetők műszakilag hozzáértőnek, megmutathatják, hogy készek és hajlandóak a digitális platformok legjobb kihasználására.
A webhelyek, a közösségi média és a mobilalkalmazások korában soha nem volt még fontosabb az, hogy az ügyfelekkel folytatott kommunikációt sok digitális csatornára lehessen skálázni. Végül is nagyon fontos, hogy az ügyfelekkel bárhol találkozzon, nem feltétlenül ott, ahol szeretné.
A beépülő modulok segíthetnek a támogatás megkönnyítésében is, amikor szüksége van rá. Például a választott ügyfélélmény programtól függően a támogatási ügynökök bejelentkezhetnek a beépülő modulon keresztül, és elvégezhetik a szükséges módosításokat a webhelyen.
Hasonló bővítmények léteznek az e-kereskedelmi platformokhoz, köztük a Shopify-hoz és a Bigcommerce-hez (többek között), amelyek olyan új funkciókat kínálnak, amelyek kifejezetten az online kereskedőket támogatják.
Szükség lehet egy dedikált weboldalra a tudásbázisokhoz, ügyfélportálokhoz, és támogatási jegyekhez. Ezek a weboldalak a kiválasztott ügyfélélmény platformhoz integrálható szkripteket is tartalmaznak.
A webhelytulajdonosok ezután bejelentkezhetnek az ügyfélélmény-kezelő szoftver által biztosított irányítópultra, hogy megtekintsék az ügyfelek problémáit és elkötelezettségeit. A webhelyen láthatják, hogy mikor küldték el a megkereséseket, és gyakran azt is, hogy honnan érkeztek. A kérdéseket a csapat legrelevánsabb tagjához is irányíthatják.
Ezen túlmenően ez az információ felhasználható annak meghatározására, hogy a webhelyükről, a közösségi médiában való jelenlétükről, vagy az ügyfelek elköteleződésének egyéb vonatkozásairól melyik része hiányzik. Például, ha az ügyfelek ugyanazokat a kérdéseket teszik fel ugyanazokról a termékekről, akkor a leírásoknak pontosabbnak kell lenniük.
Ezek a felhő alapú platformok minden eddiginél egyszerűbbé teszik az ügyfélélmény-kezelést. És ami a legjobb, mindezt egy vagy több helyről is megtehetik! Az élményplatformokhoz általában webhelyeken és mobilalkalmazásokon keresztül lehet hozzáférni. Ezek azonban asztali alkalmazásokon keresztül is működhetnek.
Egyes platformok a webhelyen kívül is működnek. Például a közösségi média csatornák integrációja az ügyfélélmény-programok gyakori összetevője. Így ha egy új követő egy terméket vagy akciót talál egy régi bejegyzésben, üzenetet küldhet Önnek, hogy megtudja, elérhető-e még.
Az ügyfelek elérésére szolgáló modern csatornák mindegyikénél elengedhetetlen, hogy fontolóra vegyük azokat az irányítópultokat, amelyek mindezt egy helyre teszik. Ahelyett, hogy megpróbálna aktívan lépést tartani az összes közösségi csatornájával, integrálja azokat egy ügyfélélmény-platformba, és egy helyről irányítsa az összes digitális csatornáját.
Riasztásokat kaphat üzleti vagy személyes e-mail címén keresztül is. Ettől eltekintve nem valószínű, hogy mindig nyitva lesz az irányítópultja, de elég jó esély van rá, hogy az e-mailjeit is magával hozza, ha kéznél van a telefon. Ha e-mail marketing szolgáltatásokat kínál, nézze meg, hasznos lenne-e ezt integrálni a CES megvalósításába. Platformunk kompatibilis a vezető e-mail marketing platformokkal, beleértve a MailChimpet is.
Mindegyik platform különféle eszközöket és erőforrásokat kínál. Természetesen ezek különböznek a szolgáltatók között, de ez a néhány leggyakoribb.
Ezen összetevők némelyikének kezdeti beállítása és képzése időbe telhet. Ez a folyamat frusztrálónak tűnhet, de hosszú távon időt takarít meg.
Egyes ügyfélproblémák megoldása hosszabb ideig tart. A jegykezelő szoftver lehetővé teszi a támogató ügynökök számára, hogy nyomon kövessék azokat a problémákat, amelyeket számos okból nem lehet azonnal megoldani. Emlékeztetőként is szolgálnak annak biztosítására, hogy a támogatási kérelmek ne merüljenek feledésbe.
A jegyek bezárásuk után archiválhatók későbbi felhasználás céljából, gyakran népszerű képzési eszközként szolgálva az új alkalmazottak számára. Megmutathatják, hogyan lehet a legjobban reagálni bizonyos ügyfelekre, és elemezhetik, mely megoldások működnek a legjobban.
Az élő csevegő szoftver lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy a webhely bármely oldaláról valós időben kommunikáljanak a támogatási ügynökkel. Az élő csevegések jellemzően widgetként jelennek meg, amely szépen lebeg a weboldal sarkában.
Ha minden ügynök jelenleg elfoglalt, ezek a “csevegési buborékok” egy sorszámot is megjelenítenek, ami hasonló a tartásban való várakozáshoz, bosszantó zene nélkül.
Az élő csevegés beépíthető webhelyekbe, mobilalkalmazásokba és termékkatalógusokba. A felület általában testreszabható, hogy illeszkedjen a márkához. Ez a funkció azonban nem mindig lesz elérhető, vagy bizonyos csomagok tartalmazhatják.
Az élő csevegés saját hasznos funkciókat is tartalmazhat. Egyes megvalósítások például lehetővé teszik az ügynökök számára, hogy megtekintsék az ügyfél válaszait gépelés közben, ami lehetővé teszi az ügynök számára, hogy az üzenet elküldése előtt mérlegelje és előre jelezze igényeiket.
Ennek ellenére az élő csevegés nem mindig ad azonnali választ az ügyfeleknek, így az ügynökök részletesen mérlegelhetik lehetőségeikat, mielőtt továbblépnének. Még jobb, ha az ügyfél válaszideje további időt biztosít a gondolkodásra.
Képzelje el, mekkora ereje van egy teljes értékű call centernek hardverköltségek nélkül. Ezt kínálják a call center programokat kínáló ügyfélélmény-platformok. Integrálhatók az irodájában már beállított számítógépekkel, és funkciókban gazdag felhasználói felületet kínálnak.
A csatornák egy helyen történő kombinálásával a call center szoftver lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy javítsák az ügyfélkapcsolatokat, miközben csökkentik az elhagyottságot. Ezenkívül integrálható a platform többi részével, hogy zökkenőmentes ügyfélszolgálatot biztosítson.
Manapság az ügyfelek nem csak a közösségi médiát használják kedvenc márkáik követésére; arra is használják, hogy kapcsolatba lépjenek velük. Sajnos az értesítések gyorsan felhalmozódhatnak, ha egyszerre több különböző közösségi csatornáról érkeznek.
Az ügyfélélmény szoftver segítségével minden értesítést jeggyé alakíthat. Ahogy már megbeszéltük, a jegyek egyetlen helyről nyomon követhetők és hozzárendelhetők.
Egyes platformok azt is lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy ütemezzék a közösségi média bejegyzéseit. Ezek integrálhatók a legnagyobb platformokkal, és lehetővé teszik a fejlett ütemezést több webhelyen egy helyről.
Ahogy a digitális csatornák továbbra is racionalizálják az információáramlást, az ügyfelek elvárásai megváltoztak. Ha néhány probléma nem oldódik meg azonnal, frissítéseket szeretnének kapni az elért eredményekről. Az ügyfélportálok ezt valós időben mutatják.
További információkat is kínálnak a fiókot létrehozó meglévő ügyfeleknek. Általában új támogatási jegyeket hozhatnak létre, tudásbázisban kereshetnek, és megtekinthetik a korábbi támogatási jegyeket.
Az ügyfélportálok lehetővé teszik az ügyfelek egymás segítését is. Például a közösségi fórumok lehetővé teszik a látogatók számára, hogy mások által feltett kérdésekre keressenek, és válaszoljanak a hasonló problémákkal küzdőknek. Az alkalmazottak irányíthatják a beszélgetéseket és válaszolhatnak a kérdésekre az út során.
Míg a fórumok segíthetnek csökkenteni az ügyfélszolgálat költségeit, a beszélgetések rendszeres figyelemmel kísérése elengedhetetlen. Végső soron a kérdéseknek és témáknak támogatniuk kell vállalkozását, nem pedig akadályozniuk. Olyan szabályokat is be kell tartania, amelyek a beszélgetéseket barátságosak, koncentrált és segítőkészek maradnak.
Néha jobb, ha lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy a saját idejükben megtalálják a számukra szükséges információkat. A tudásbázisok felszabadíthatják a személyzeti erőforrásokat, miközben az ügyfelek gyorsan hozzáférhetnek a legrelevánsabb információkhoz.
Bónuszként a jól strukturált tudásbázis-megvalósítások néha segíthetnek a keresőmotorok rangsorolásában. Ez lehetőséget kínál az új ügyfelek számára, hogy megtalálják Önt a tartalma alapján, még akkor is, ha még soha nem hallottak a vállalkozásáról.
Tudásbázisa bővítéséhez ügyféljegyeket és interakciókat is használhat. Készítsen esettanulmányokat, és mutassa be azokat példaként a gyakori (vagy kevésbé gyakori) problémák megoldására. Természetesen fontos az ügyfelek engedélye a nevük használata előtt.
Rengeteg ügyfélélmény-program közül lehet választani, de nem mindegyik alkalmas minden üzleti igény kielégítésére. Itt megvitatjuk azokat a legfontosabb funkciókat, amelyeket figyelembe kell venni a döntés meghozatala előtt.
Az ügyfelek hajlamosak bizonyos utakat követni, mielőtt üzletet kötnének Önnel. Az Úttérképezés azt az ügyfélutat mutatja, amely a látogatókat a konverzióhoz vagy a távozáshoz vezette. További betekintést nyújt a visszatérő látogatásokba is.
Valószínűleg a látogatók különböző háttérrel és különböző okokból érkeznek webhelyére. A 360 fokos nézet segít megérteni az ügyfelek észlelését, véleményét, céljait és motivációit az alapján, hogy hogyan lépnek kapcsolatba az Ön webhelyével és vállalkozásával.
Az egyik legjobb módja a követők építésének, ha aktívan jelen van a releváns közösségi média csatornákon. A közösségi média elemzése segít megérteni, hogyan lépnek kapcsolatba az ügyfelek a bejegyzéseivel, és mely bejegyzések generálják a forgalmat.
Az ügyfelekkel kapcsolatos legértékesebb információ források valójában az Ön ügyfelei. Az ügyfélélményt nyújtó szoftvernek megkönnyítenie kell ügyfelei számára, hogy kapcsolatba léphessenek Önnel, és visszajelzést küldhessenek.
Az ügyfélélmény szoftverének kiválasztásakor számos tényezőt figyelembe kell venni. Mivel nagyon sok ügyfélélmény-menedzsment szoftvermegoldás létezik a piacon, könnyen kimerülhetünk.
Mit vár el Öntől az ügyfélélmény platform? Sok platform ingyenes próbaverziót kínál, mielőtt bármilyen kötelezettséget várna Öntől; egyesek nem is kérik a hitelkártyaadatait!
Számos platform lehetővé teszi, hogy bármikor lemondjon büntetés nélkül. Ha egy bizonyos időszakon belül (általában 30-60 nap) mondja le az előfizetést, akkor is jogosult lehet a visszatérítésre.
A regisztráció előtt határozza meg a platform elkötelezettségének szintjét. Ez magában foglalja mind a platformot, mind a vállalkozás elkötelezettségét. Időt és erőforrásokat kell fordítania az alkalmazottak képzésére és a platform eszközeinek integrálására.
Az árak nem mindig olyan egyértelműek, mint amilyennek látszanak. Természetesen általában van egy árlista, de ha alaposan megnézi, előfordulhat, hogy olyan szöveget láthat, amely a következőt írja: „felhasználónként”. Ezenkívül havi díjat mutathat, majd azt mondja, hogy alatta évente számlázzák.
Mivel az ügyfelek tapasztalatai értékesek, a legjobb platformok árai nem mindig lesznek alacsonyak. De nem is szabad trükkösnek lenniük. Csak győződjön meg arról, hogy a megjelenített ár az az ár, amelyet ténylegesen fizetni fog.
Ne felejtse el figyelembe venni az indulási költségeket. Egyes platformok díjat számítanak fel a fiók létrehozásáért. Bár ez nem feltétlenül rossz dolog, ha többet szeretne előre költeni, győződjön meg arról, hogy ez javítja az ügyfelek interakcióit.
Az ügyfélélmény platformok azért léteznek, hogy kiszolgálják az ügyfeleket, de a vállalkozásnak is támogatnia kell Önt. Végül is ezeknek a platformoknak a többsége számos funkciót, jelentést, integrációt és automatizálást tartalmaz.
A támogatás többféle formában jelentkezhet. Általában olyan oktatóanyagokat tartalmaznak, amelyek megtanítják az eszközök használatát és a belőlük a legtöbbet kihozó stratégiákat.
Természetesen szükség esetén el kell tudni érni egy személyt. Végül is ez a lényege az egész iparágnak. Tehát a választott platformnak legalább annyi módot kell kínálnia arra, hogy kapcsolatba léphessen egy tényleges személlyel, mint amennyit ők segítenek az ügyfeleknek.
Ha már a támogatásról beszélünk, a választott platform folyamatosan tájékoztatja Önt? A dolgok folyamatosan változnak a digitális világban, ahogy a számítógépek egyre erősebbek, és a vállalkozások új módokat tanulnak az ügyfelek kiszolgálására. Az e-mailes hírlevelek nagyszerű módja annak, hogy tájékozódjon az ügyfélélmény-szoftver legújabb funkcióiról és fejlesztéseiről.
A frissítések végrehajtása során szolgáltatáskimaradások lépnek fel. Más okok miatt is előfordulnak, amelyek gyakran kiszámíthatatlanok. Próbálja meg kideríteni, hogy az ügyfélélmény-szoftver kínál-e olyan eszközt, amely figyeli a rendszer állapotát.
Ha kimaradás történik, ellenőrizze, hogy az asztali kliensszoftver továbbra is biztosít-e korlátozott funkcionalitást. Ha nem, készítsen biztonsági mentési tervet az ügyfelek interakcióinak folytatásához a szolgáltatás visszaállításáig. Szerencsére a kimaradások ritkák, és általában kevés időt vesz igénybe a megoldásuk.
Az ügyfelek elégedettsége az interneten számos formát ölt. Például előfordulhat, hogy egy ügyfélnek kérdései vannak a webhelyén található termékkel kapcsolatban, vagy felmerülhet a kérdés, hogy a közösségi médiában talált kedvezmény még érvényes-e.
Egy nagyszerű ügyfélkapcsolat találkozik az ügyfelekkel, bárhol is legyenek. Sajnos az interneten rövid a figyelem; ha az ügyfelek nem érik el Önt akkor és ahogy akarják, akkor valószínűleg máshová mennek. Ez az oka annak, hogy a legtöbb ügyfélélmény-programot úgy tervezték, hogy integrálódjanak az élő csevegésekkel, e-mailekkel, telefonvonalakkal és közösségi médiával.
A legtöbb ügyfélélményt kínáló szoftver különféle csomagokat kínál különböző árpontokon. Általában a funkciókon alapulnak, mások a felhasználók vagy interakciók számán, mások pedig a funkciók és a felhasználók keverékét veszik figyelembe.
Olyan szoftvert kell választania, amely segíti vállalkozása növekedését (ellenkező esetben nem éri meg a befektetést). Ezután, ahogy ez a növekedés megtörténik, képesnek kell lennie arra, hogy frissítse fiókját, hogy megfeleljen a jobb ügyfélélmény követelményeinek.
Néha annyira javíthatja az ügyfelekkel folytatott interakciók hatékonyságát, hogy ténylegesen csökkentheti erőfeszítéseit. Az ügyfélélmény-platformok zökkenőmentesen méretezhetők, hogy megfeleljenek az Ön igényeinek.
A CES platformoknak alkalmazkodniuk kell az Ön változó üzleti igényeihez. Az elmúlt évben drasztikusan megnőtt az otthonról dolgozó alkalmazottak száma. Annak ellenére, hogy a világ megváltozott, az ügyfelek elvárásai ugyanazok maradnak. A CES megvalósításának támogatnia kell ezeket a változtatásokat.
A SaaS platformok rendkívül erősek lettek, de vannak korlátaik. Ez az oka annak, hogy gyakran a maximális számú kampányt, felhasználót, ügyfelet vagy interakciót láthatja a különböző platformokon. Gondosan mérlegelje ezeket a korlátozásokat, és hasonlítsa össze őket webhelye jelenlegi forgalmával.
Csábító lehet a korlátlan csomag kiválasztása, de nem arra, amire vállalkozásának szüksége van. Valójában ezek a tervek sok esetben nagyvállalatoknak szólnak, nem pedig helyi étteremláncnak. Ne feledje, ha a megfelelő platformot választja, szükség szerint bővítheti.
Az üzleti életben sikerhez csapatra van szükség. Ennek ellenére nem minden alkalmazott tud minden kérdésre válaszolni. Ez az oka annak, hogy az együttműködési eszközök elengedhetetlenek az ügyfélélmény-platformokhoz.
A jegyrendszerek a leggyakoribb együttműködési eszközök közé tartoznak. Az ügyfélproblémák gyorsan hozzárendelhetők egy megfelelő csapathoz vagy taghoz. Lehetővé teszik az ügynökök számára, hogy útközben megfelelő feljegyzéseket hagyjanak.
Természetesen egyes megkeresések sürgősebbek, és gyorsabb válaszidőt igényelnek. A megosztott postaládák egy másik gyakori együttműködési eszköz. A csapat különböző tagjai elolvashatják ugyanazokat az e-maileket, és megfelelően válaszolhatnak.
A fájlmegosztás egy másik fontos együttműködési eszköz. Előfordulhat, hogy a csapattagoknak ugyanazokat a dokumentumokat vagy rekordokat kell szerkeszteniük és megosztaniuk az ügyfelek hatékony segítése érdekében. A dokumentumok egy helyen történő megosztásának és tárolásának zökkenőmentesnek kell lennie.
A platform megvalósításától függően az ügynököknek nem feltétlenül kell közvetlenül az ügyfelekkel együttműködniük. Például a számviteli kérdésekre vonatkozó jegyeket meg lehet osztani a könyvelőkkel. A probléma megoldása után az ügyfélszolgálati munkatárs kapcsolatba léphet az ügyféllel.
Minden ügyfélélmény platform más és más, és egyesek jobban megfelelnek az Ön igényeinek, mint mások. Ezért érdemes tesztelni, mielőtt beruházna.
A demó verziók lehetőséget nyújtanak annak ellenőrzésére, hogy egy adott platform zökkenőmentesen integrálódik-e az Ön vállalkozásához és ügyfeleihez. Ennél is fontosabb, hogy a próbaidőszaknak elég hosszúnak kell lennie ahhoz, hogy megállapítsa, javítja-e a hatékonyságot vagy bonyolultabbnak bizonyul-e.
A demó verziók száma korlátozott, ezért először a legfontosabb funkciókra összpontosítson. Használja a platform tudásbázis-útmutatóit, hogy gyorsan megtanulja ezeket a funkciókat, és megtudja, hogyan teljesítenek kis számú ügyfélnél.
A végső döntés meghozatala előtt érdemes kipróbálni néhány demót is. Ez ingyenes (eltekintve az Ön időigényétől), és saját tapasztalatai alapján vonhatja le saját következtetéseit.
Melyik lehetőség a legjobb? Minden vállalkozás más választ kap. Például egyes platformok (például a SurveyLegend) felméréseket kínálnak; mások (például a LiveAgent) nem. Hacsak üzleti terve nem felmérések lebonyolítását tervezi, előfordulhat, hogy véletlenül olyasmiért fizet, amire nincs szüksége.
Meg kell határoznia a legjobb megoldást az üzleti céljai alapján. Milyen eszközökkel könnyítheti meg az ügyfelekkel való kapcsolatfelvételt? Csak olyan eszközökbe fektessen be, amelyekre szüksége van ahhoz, hogy ügyfeleit ott érje el, ahol vannak. Ez még az összesített felhasználói értékeléseknél is fontosabb lehet.
Feltétlenül olvassa el a felhasználói véleményeket is. Bármely platform gyors internetes keresése több tucat véleményt tár fel a tényleges felhasználóktól. Nézze meg, hogy mérik. Például egy gyors Google-keresés szerint a LiveAgent általában magasabb helyen áll az iparági kiadványokban, mint a Zendesk.
Az értékeléseken kívül milyen iparági elismeréseket kaptak? Számos iparági platform és felügyeleti szerv van, amely felülvizsgálja és díjazza a szolgáltatókat. Ide tartoznak többek között a közösségimédia-kezelő szoftverek, a help desk platformok és az élő chat szoftverek díjai és tanúsítványai.
Díjak oldalunkon többre is láthat példát. Némelyikük platformunk sajátos funkcióira összpontosít, míg mások a platform egészét tekintik. Ezek az elismerések hasznos támogatásként szolgálnak.
Ha vállalkozása újabb, előnyös lehet egy egyszerű nyílt forráskódú ügyfélélmény-kezelő szoftver. Ezek gyakran funkciókban gazdagok, és egy fejlesztői közösség támogatja őket. Általában azonban korlátozott a támogatásuk.
Vannak esetek, amikor több platformot is fontolóra vehet, még ha csak ideiglenesen is. Például a felmérésen alapuló platformok, mint például a SurveyLegend, nagyrészt a kérdőívekre összpontosítanak. Ezekről a platformokról hiányzik a legtöbb egyéb ügyfélélmény-szoftver funkcionalitása.
Érdemes lehet ideiglenesen használni a SurveyLegend szolgáltatásait, ha új terméket vagy webhelyfrissítést tesztel. A tényleges ügyfelek közvetlen véleményének összegyűjtése segíthet megalapozottabb döntések meghozatalában.
Ha csak egy eszközt kell megvalósítania, akkor a legjobb ügyfélélmény-platform lehet az, amely ezt az eszközt önálló termékként kínálja. Például a LiveAgent jegykezelő szoftvert kínál ügynökenként havonta 15 dollárért. Másrészt a Salesforce megköveteli az ügyfelektől, hogy minden tervhez különböző termékeket csomagoljanak össze.
Szerencsére a legtöbb ügyfélélmény-platform útmutatást nyújt a vállalkozása számára legjobb program kiválasztásához. Ha azonban egyénként keres megoldást (például társult marketingesek vagy szabadúszók), akkor az ingyenes csomagok elegendőek kell, hogy legyenek.
Akár több ingyenes csomagból is profitálhat. Használhatja például a LiveAgent ingyenes csomagját az alapvető jelentésekhez, egy chat gombot, egy ügyfélkapu és egyéb hasznos eszközöket. A SurveyLegend segítségével felméréseket is készíthet az ügyfelek visszajelzéseihez.
A helyi kisvállalkozások is részesülhetnek egy ingyenes szolgáltatásból és egy másik alacsonyabb szintű csomagból. Valószínűleg már van követője, de hatóköre korlátozott. A kisvállalkozások általában kisebb mennyiségű ügyfélszolgálati megkeresést intéznek, és nincs szükségük fejlettebb eszközökre.
A középkategóriás csomagok a középvállalkozásokat szolgálják a legjobban. Lehet, hogy az ingyenes verziók nem elegendőek, de a megfelelőbb csomagok továbbra is pénztárcabarátak lesznek. Még jobb, hogy segítik az ebbe a körbe tartozó vállalkozásokat, hogy erőfeszítések nélkül bővítsék az elérést.
A vállalatoknak és a nemzetközi vállalatoknak gyakran több irodában kell összehangolniuk munkafolyamataikat, néha különböző időzónák között. Ennek eredményeként ezeknek a szervezeteknek csúcsminőségű ügyfélélmény-szoftverre van szükségük, hogy nagyobb ügyfélközönséget szolgáljanak ki, és megkönnyítsék a nagy, földrajzilag sokrétű csapatok közötti együttműködést.
Find the ideal solution
Are you looking for software that will meet your needs and will also make your customer service more efficient?
A jobb interakciók nagyobb vásárlói hűséget jelentenek, és az ügyfélélmény-szoftver egyetlen célja ezen interakciók fokozása.
Az ügyfélélmény programok azonban nem csak az ügyfeleknek segítenek. Ha helyesen alkalmazzák, akkor a munkavállalói élményt is javítják. Az együttműködés lehetővé teszi az alkalmazottak zökkenőmentes együttműködését, még akkor is, ha nem ugyanabban az irodában dolgoznak. Lehetővé teszi számukra az ügyfelek problémáinak gyorsabb megoldását is.
Az elemző eszközök segítségével nyomon követheti az aktív felhasználókat, amint interakcióba lépnek az Ön webhelyével, alkalmazásával vagy tartalmával. Ahogy már megbeszéltük, ez több betekintést nyújt abba, hogy mi működik és mi nem. Ha tudja, mi tesz boldoggá az ügyfeleket, javíthatja az általános élményt.
Az üzleti interakciókat – belső és külső egyaránt – az ügyfélélményt nyújtó szoftver leegyszerűsíti. Az ügyfelek több csatornán keresztül is kapcsolatba léphetnek az Ön vállalkozásával, de mindegyik elérhető egyetlen irányítópultról. Ahogy azt is megbeszéltük, az alkalmazottak jobban tudnak együttműködni.
Az együttműködés különösen fontos, ha az alkalmazottak vagy csapatok különböző helyeken dolgoznak. Ugyanazokhoz a fájlokhoz, rekordokhoz és eszközökhöz kell valós időben hozzáférniük. Hozzá kell férniük az élő frissítésekhez is, hogy az ügyfelek a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban segítséget kaphassanak.
Az ügyfélélmény-platformok a vállalkozásokat is skálázhatóbbá teszik. Ahogy vállalkozása növekszik, jobb csomagokra válthat, több funkcióval és használati korláttal. A továbbfejlesztett tervek gyakran eléggé kiterjesztik a funkcionalitást ahhoz, hogy elkerüljék vagy csökkentsék a megnövekedett munkaerőköltségeket.
A nemzetközi szervezetek számára létfontosságú a többnyelvű támogatás. Ez az egy funkció új országok teljes piacaihoz tud hozzáférést biztosítani, és páratlan terjeszkedési lehetőségeket kínál még olyan vállalkozások számára is, amelyek még nem építettek ki külföldi jelenlétet.
Többnyelvű eszközök használatakor tájékozódjon arról, hogy mely nyelvek támogatottak, és mely nemzetek kínálják a legtöbb terjeszkedési lehetőséget. Ha alaposan mérlegeli a lehetőségeit, sokkal könnyebb lehet a tengerentúlra terjeszkedni egy ügyfélélményi platformmal, mint gondolná.
Még a leghatékonyabb platformok esetén is szükségszerűen időbe telik a megvalósítás. Ez különösen igaz a vállalati ügyfelekre, de még az egyéni felhasználóknak is módosítaniuk kell ütemezésüket.
Az ügyfélélmény-szoftver bevezetése előtt alaposan tekintse át azok biztonsági funkcióit. Néha a webhelyére beágyazott szkriptek külső forrásokra hivatkoznak. Ha igen, akkor ezeknek az erőforrásoknak biztonságos szolgáltatásokon kell lenniük. Ellenkező esetben biztonsági problémákat okozhat, még akkor is, ha webhelye biztonságos.
Sajnos a biztonságos kapcsolatok ellenőrzéséhez általában technikai tudásra és kódolvasási képességre van szükség. Ez az egyik oka annak, amiért fontos megvitatni a megvalósítást, mielőtt egy adott platformot választana.
Szerencsére az iparág vezetői megértik a biztonság fontosságát. Keményen dolgoznak, hogy biztosítsák a kapcsolatok biztonságosságát, és lehetőséget találjanak platformjaik frissítésére. Az itt áttekintett 20 ügyfélélmény-platform mindegyike biztonságos szoftvermegvalósítást kínál.
Fiók létrehozásakor a vállalkozásoknak alapos részleteket kell megadniuk márkaépítésükről, működésükről, digitális eszközeikről és csapatairól. Időt kell biztosítaniuk a csapat tagjainak a platform használatára való képzésére is.
A robusztus műszerfalak ellenére bizonyos funkcióknak a platformon kívül is létezniük kell. Például élő widgeteket kell elhelyezni a webhelyeken. Ez általában úgy történik, hogy kódot adnak hozzá a szoftvercég által biztosított webhely minden weboldalához.
E-mail, telefon és közösségi integráció esetén a vállalkozásoknak szinkronizálniuk kell ezeket a fiókokat az általuk választott platformmal. Általában ez a folyamat többnyire automatizált. Például a platform elküldi Önt a Facebooknak az oldal kezelésére vonatkozó kéréssel. Csak jelentkezzen be, hagyja jóvá a kérést, és szinkronizálja Facebook-oldalának idővonalát.
Még ha a program teljesen integrálva van, és az alkalmazottak megfelelő képzésben részesültek, a folyamat még nem ért véget. Az ügyfélélmény szoftver befektetés. Fontos annak biztosítása, hogy a befektetés megtérüljön.
A robusztus ügyfélélmény szoftver havi 30 és 1200 dollár között mozoghat. Ez számos tényezőtől függ, beleértve az interakciók számát, az ügyfeleket és az alkalmazottakat.
A CES-platformok gyakran az ügynök által havonta fizetnek. Ez azt jelenti, hogy a díj minden alkalmazottra vonatkozik, aki a szoftver eszközkészletét használja. Az ügynökszint könnyen skálázható mind a csapat jelenlegi méretéhez, mind a potenciális növekedéséhez.
Csomagokat is kínálhatnak különböző áron, majd minden árat az ügynökök számához állítanak be. Például a jegyszoftver havi 40 dollárt számíthat fel 10 000 jegyért és 80 dollárt 20 000 jegyért, de további 40 vagy 80 dollárt számíthat fel minden további ügynök után.
A havi díjak általában jobbak a kisebb szervezetek számára. Ez különösen igaz a 11-50 főt foglalkoztatókra, de dolgozhat nagyobb, 51-200 fős szervezeteknél is. Ha csak bizonyos csapattagoknak van szükségük hozzáférésre, előfordulhat, hogy a csapat mérete nem számít.
A 201–500 alkalmazottat foglalkoztató szervezeteknél ésszerűbb lehet más árazási modellek megfontolása (erről egy pillanat alatt többet olvashat). 501–1000 alkalmazott esetén fontolja meg a korlátlan előfizetéseket kínáló platformokat.
A kiegészítők gyakran felár ellenében is elérhetők. Előfordulhat, hogy több támogatásra van szüksége az ügyfélélmény-szolgáltatótól, vagy szüksége lehet saját ügyfélplatformjaival való integrációra. A különböző szolgáltatók különböző kiegészítőket kínálnak, ezért fontolja meg, hogy melyek lehetnek előnyösek az Ön vállalkozása számára.
Jegyenként: egyes platformok jegykezelő eszközöket is tartalmaznak, és az ára a jegy mennyisége szerint történik. Általában egy bizonyos árat fizethet, „legfeljebb” bizonyos számú jegyet. Például fizethet 19 USD-t havonta „akár 1000 jegyért”.
Licencenként: A licencár-modell általában egy szervezet általi használatot fedi le. Ez magában foglalhatja a leányvállalatokat is. A licencmodellek általában korlátlan felhasználói hozzáférést kínálnak, de ez nem mindig lesz így.
Eszközönként: Egyes ármodellek egyedi eszközökre vonatkoznak. Ez hasonló az ügynökönkénti fizetéshez, de ez külön árat jelenthet ugyanazon felhasználó számára, aki asztali számítógépen vagy mobileszközön keresztül éri el a platformot. A megosztott eszközök segítségével többet takaríthat meg ezeken a csomagokon.
Ügynökenként: Sok ügyfélélményt nyújtó szoftver átalány havi díjat számít fel minden egyes ügynökért (vagy alkalmazottért), aki hozzáfér a platformhoz. Ez magában foglalhatja az ügynök által használt minden eszközt, vagy eszközenkénti házirendet is megvalósíthat.
A vállalkozások manapság számos digitális csatornát használnak, hogy kapcsolatba léphessenek ügyfeleikkel. Az alkalmazások, a közösségi média és az élő csevegés csak néhány a sikeres vállalkozások által használt csatornák közül.
A LiveAgent úgy lett kialakítva, hogy megfeleljen azon vállalkozások igényeinek, amelyek sokoldalúságot követelnek ügyfeleiktől. A különféle online csatornákat használók időt takaríthatnak meg a részletes irányítópultokkal. Ezenkívül könnyebben nyomon követhetik az ügyfelek tevékenységeit és interakcióit egy helyről.
A LiveAgent a középvállalkozások és a nagyvállalatok számára működik a legjobban, akiknek több csatornáról kell egy helyen csatornázni a kommunikációt.
A LiveAgent egyedi csomagokat is biztosít a méretezésre kész kisebb vállalkozások számára. Az ügyfélélmény-program frissítésének és bővítésének lehetősége szükség esetén mindig rendelkezésre áll.
A LiveAgent árai meglehetősen szabványosak az iparág számára. Van egy ingyenes fiók korlátozott használati engedéllyel, amely hasznos lehet néhány kisvállalkozás számára.
A LiveAgent 30 napos ingyenes próbaverziót is kínál számos szolgáltatásához és az all-inclusive csomaghoz. Nincs szükség bankkártyára.
Ezen túlmenően különféle csomagokat és egyedi termékeket kínálnak havi előfizetésekhez, 9 dollártól kezdődően. A Medium csomag ára 29 dollár, az Large pedig 49 dollár. A további szolgáltatásokért és közösségi csatornákért további díjak vonatkozhatnak.
Ahogy a neve is sugallja, a SurveyLegend a felmérésekre és a kérdőívekre összpontosít. Lehetővé teszik, hogy mindegyik viszonylag könnyen integrálható legyen webhelyekbe, alkalmazásokba, közösségi médiába és e-mailes hírlevelekbe.
A SurveyLegend ideális olyan márkák, vállalkozások és szervezetek számára, amelyek kellően nagy követőkkel rendelkeznek a pontos minták méréséhez. Ha a kisvállalkozások érdekeltek abban, hogy hatékonyan kapjanak visszajelzést törzsvásárlóiktól, akkor számukra is előnyös ez a szolgáltatás.
A legalapvetőbb csomag ingyenes, de korlátozott (csak három felmérés havonta). A “Pro” csomag havi 19 dollárba vagy évi 170 dollárba kerül. Az „Business” csomag korlátlan számú felmérést és kérdést kínál, miközben további funkciókat is tartalmaz havi 39 dollárért vagy évi 300 dollárért. Végül a “Legendary” csomag ára havi 89 dollár vagy évi 780 dollár.
Noha a SurveyLegend ingyenes csomagot kínál, nem tartalmaz ingyenes próbaverziót egyik fizetős csomagjához sem.
A HubSpot a Service Hub segítségével a minőségi digitális marketingeszközök szilárd hírnevére épít. Ügyfélbeszélgetési eszközöket és felméréseket kínál. Az ügyfél-erőforrás-kezelőbe is integrálva van.
A Hubspot Service Hub olyan méretű vállalkozások és szervezetek számára készült, amelyeknek egyszerűsíteniük kell digitális kommunikációjukat. A szabadúszók körében is népszerű választás, akik jobban szeretnék rendszerezni az ügyfélüzeneteket.
Az ingyenes csomag robusztus eszközöket kínál, és nincs szükség hitelkártyára. A kezdő csomag havi 45 dollártól indul. Az árak innentől gyorsan emelkednek, a Professional szolgáltatás havi 360 dollártól, az Enterprise pedig 1200 dollártól indul.
Míg a Hubspot marketingszoftvere tartalmaz egy 14 napos ingyenes próbaverziót, a Hubspot Service Hub nem.
A Pipedrive az ügyfélélmény-platformokat vezeti be az értékesítés világába. Azokra a tevékenységekre és folyamatokra összpontosít, amelyek értékesítést eredményeznek. Segíti a potenciális ügyfelek generálását, és segít az értékesítőknek figyelmüket a legjobb potenciális ügyfelekre összpontosítani.
Az értékesítési csapatok és a vállalkozások (bármilyen méretű) nagymértékben támaszkodnak a potenciális ügyfelekre.
A Pipedrive 14 napos ingyenes próbaverziót kínál teljes hozzáféréssel. Nincs szükség bankkártyára, de meg kell adnia e-mail-címét, és követnie kell a linket a próbaidőszak megkezdéséhez.
Az Essential csomag havi 12,50 USD-tól kezdődik, míg az Advanced csomag havi 24,90 USD-ba kerül. Az árak lényegében megduplázódnak minden egyes csomag esetében, a Professional 49,90 dollártól indul, az Enterprise pedig 99 dollárba kerül. Minden csomagot évente számláznak.
Olyan ügyfélszolgálati megoldást keres, amely integrálja a Pipedrive-ot? Ne keressen tovább, a LiveAgent ingyenes Pipedrive integrációt kínál.
A Survio az ügyfelek tapasztalatait a felmérések köré építi. Nyomon követi a válaszokat, és megbízható elemzési jelentéseket kínál.
A Survio méretezhető és alkalmas személyes használatra, kisvállalkozások és nagyvállalatok számára. Ezenkívül a funkciókban gazdag ingyenes csomagja nagyszerű választássá teszi korlátozott költségvetések számára.
Az ingyenes verzió az egyik legsokoldalúbb, amit láttunk, de a legtöbb vállalkozásnak továbbra is frissítenie kell. A Personal csomag (nagyszerű diákok és szabadúszók számára) havi 25 dollárba (vagy évente 198,96 dollárba) kerül. A Business csomag havi 55 dollárba kerül, vagy egy évre előre fizetve 399 dollárba. A vállalati felhasználóknak valószínűleg szükségük lesz az Elite csomagra, amely havi 95 dollárba vagy évente 798,96 dollárba kerül.
A NiceReply különféle felméréseket és valós idejű jelentéseket kínál. Különféle felmérésekkel mérik fel a vásárlói út minden lépését és az általános vásárlói élményt.
A NiceReply kiválóan alkalmas közép- és nagyvállalatok számára, amelyek hiányosságokat keresnek az ügyfélélmény-útjuk során.
A NiceReply árazása a felhasználók számán és a várható jegyeken alapul.
Csomag | Ügynökök | Válaszok | Ár (éves) |
Mini | 3 | 100 | $468 |
Start | 10 | 250 | $948 |
Grow | 25 | 1 000 | $1 908 |
Business | 50 | 2 500 | $2 868 |
Olyan ügyfélszolgálati megoldást keres, amely integrálja a NiceReply-t? Ne keressen tovább, a LiveAgent ingyenes NiceReply integrációt kínál.
A Zendesk egy ügyfélélmény-platform, amelynek célja a kommunikáció egyszerűsítése és az értékesítési potenciálok növelése. Robusztus jegykezelő platformként is szolgál.
A Zendesk jó választás azoknak a vállalkozásoknak, amelyek ügyfelei nagyrészt (vagy teljes mértékben) online vannak. Segít a különféle online forrásokból származó kommunikáció egyszerűsítésében és megszervezésében.
A Zendesk ingyenes próbaverziót kínál, és e-mailben küld egy linket az induláshoz. Az árak ügynökönként vannak feltüntetve, és évi 240 dollártól kezdődnek a csapattervhez. Professzionális szolgáltatás esetén 600 dollárig, Enterprise esetén pedig 1200 dollárig terjed.
A Smartlook nyomon követi a felhasználók tevékenységét a webhelyeken, hogy megállapítsa, hogyan lépnek kapcsolatba az oldal különböző elemeivel, és hol akadhatnak el. Hőtérképeket használ az oldal legnépszerűbb és legkevésbé népszerű tartalmának azonosítására.
A Smartlook nagyszerű választás induló vállalkozások és vállalkozások számára, akik szeretnének betekintést nyerni az ügyfelek viselkedéséből a webhelyükön.
Tartalmaz egy ingyenes verziót, amely hasznos kezdő vállalkozások és kis, helyi vállalkozások számára. A Startup csomag havi 39 dollártól, a Business csomag havi 95 dollártól kezdődik. A nagyobb igényű felhasználóknak meg kell beszélniük az árakat.
Az Intercom egy ügyfélélmény-platform, amely különös hangsúlyt fektet a kommunikációra. Az egyéni üzenetküldők, alkalmazások, robotok és e-mailek sokféle módon integrálhatók.
Az Intercom olyan vállalkozásoknak és e-kereskedelmi webhelyeknek ajánlott, amelyek platformok széles skáláján működnek, beleértve a webhelyeket, a közösségi médiát, az e-maileket és a mobilalkalmazásokat.
Az árak nem jelennek meg a közepes és nagyobb vállalkozások esetében; egy sor tényezőn alapul. Kisvállalkozások számára az induló csomag havi 79 dollárba kerül. A termékbemutatások havi 200 dollártól kezdődnek.
Az Omnichannel szolgáltatás a Freshdesk platformjának középpontjában áll.
Azok a vállalkozások, amelyek különféle csatornákat használnak a nagyszámú ügyféllel való kommunikációhoz, vagy azok, akik fokozni kívánják erőfeszítéseiket, profitálhatnak a Freshdeskből.
A Freshdesk ingyenes csomagot kínál korlátlan számú ügynökkel. Minden fizetett csomag ügynökenként kerül felszámításra.
Csomag | Havi ár – Havi számlázás | Havi ár – Éves számlázás |
Growth | 18 dollár ügynökönként | 15 dollár ügynökönként |
Pro | 59 dollár ügynökönként | 49 dollár ügynökönként |
Enterprise | 95 dollár ügynökönként | 79 dollár ügynökönként |
Ez a platform több mint 30 online csatornával integrálódik, hogy segítse a vállalkozásokat az ügyfelekkel való kapcsolattartásban a feltételeknek megfelelően. AI-juk elemzi a felhasználói interakciókat, és stratégiákat készít a jobb elköteleződés érdekében.
Előnyös a nagyvállalkozásoknak és azoknak a vállalkozásoknak, amelyek különböző platformokon és csatornákon terjesztik tájékoztatási erőfeszítéseiket.
A Sprinklr megköveteli a leendő ügyfelektől, hogy regisztráljanak egy bemutatóra, mielőtt az árképzési lehetőségeket fontolgatják. Sajnos nincs ingyenes próbaverzió.
A Zoho Desk ügyfélszolgálati szoftverként támogatja az ügyfélszolgálati csapatokat és az értékesítőket. Foglalási platformot is kínál, amely segít az ügyfeleknek időpont egyeztetésben.
Olyan vállalkozások számára előnyös, amelyek termékei és szolgáltatásai gyakori közvetlen kommunikációt igényelnek az ügyfelekkel.
A Zoho Desk egy ingyenes opciót tartalmaz, amely 3 ügynököt támogat. A többi program ügynökönként havonta vagy évente kerül kiszámlázásra.
Csomag | Havi | Éves |
Standard | 20 | 168 |
Professional | 35 | 276 |
Enterprise | 50 | 480 |
Ez a szoftver egyetlen platformban egyesíti a kommunikációt, a projekteket, az ügyfélkapcsolatokat és a digitális marketinget. Számos marketingalkalmazással is integrálható.
Előnyös a digitális marketingbe és kommunikációba sokat befektető vállalkozások számára, amelyek platformot keresnek erőfeszítéseik egyszerűsítésére.
Minden korábbi funkció, valamint egy online áruház és ügyfélszolgálat
A Bitrix24 ingyenes verziót kínál korlátozott funkcionalitással. Az alapcsomag 5 felhasználót támogat havi 49 USD áron, míg a normál csomag 50 felhasználót támogat havi 99 USD áron. A nagyobb szervezetek korlátlan számú felhasználót támogathatnak a Professional csomaggal havi 199 dollárért.
A SurveyMonkey CX nemrégiben csatlakozott a GetFeedback szolgáltatáshoz, hogy gyors ügyfélélményt teremtsen. Programjuk adaptálható az ügyfelek igényeinek és preferenciáinak változásaihoz.
Azoknak a szervezeteknek ajánljuk, amelyek egy olyan ügyfélélmény-program gyors felépítésén dolgoznak, amely képes alkalmazkodni a trendek és az ügyfelek igényeinek változásához.
Három csomagban kapható, de az ügyfeleknek kapcsolatba kell lépniük az értékesítési csapattal az árakért.
A Startquestion leegyszerűsíti a webalapú űrlapok és felmérések létrehozását. Felméréseik ügyfelek, alkalmazottak és hálózati kapcsolatok számára készültek.
Ezt a szolgáltatást közép- és nagyvállalatok számára ajánljuk, akik jobban szeretnének kapcsolatot teremteni alkalmazottaikkal és ügyfeleikkel.
A Startquestion ingyenes próbaverziót kínál, miután a felhasználók megadtak néhány demográfiai információt. Havi 49 dollárba kerül, míg a Business upgrade 99 dollárba kerül havonta. A Team az utolsó csomag, amelynek ára havi 299 dollár. Az Enterprise árazás egyéni beállítást igényel.
Ez a platform integrálódik más üzenetküldő alkalmazásokkal, és sajátjait valósítja meg, hogy különféle csatornákon keresztül kapcsolatba lépjen az ügyfelekkel.
Közép- és nagyvállalkozásoknak ajánljuk, akik szeretnék bővíteni az ügyfelekkel való kapcsolatteremtési lehetőségüket különféle digitális csatornákon keresztül.
A Userlike ingyenes és egyszerű chat-boxot kínál a webhelyek integrációjához. Nincs szükség hitelkártyára, és soha nem számítanak fel beállítási díjat. A felhasználók 14 napos ingyenes próbaverziót is élvezhetnek.
A Userlike fizetős előfizetései három szinten érhetők el: Team havi 100 dollárért, Corporate előfizetések havi 320 dollárért és Business előfizetések havi 800 dollárért.
Mindent az egyben SaaS platform, amely egy kicsit megkönnyíti a hét kezdetét. Segít a vállalkozásoknak jobb ügyfélélményt, informatikai megoldásokat és projektmenedzsmentet biztosítani.
Olyan vállalkozásoknak ajánljuk, akik jelentős hardver- és személyi kiadások nélkül szeretnék bővíteni digitális marketing-, humánerőforrás- és informatikai részlegüket.
A Monday.com ingyenes verziót kínál azoknak az egyéneknek, akik szeretnék megszervezni feladataikat. Éves számlázással az áraik a következők:
Basic – 24 dollár havonta
Standard – 30 dollár havonta
Pro – 48 dollár havonta
Enterprise: egyedi megoldást igényel
A Canny egy helyen gyűjti a vásárlói véleményeket és visszajelzéseket az egyszerű elemzés érdekében. Ez az információ felhasználható a termékleírások és a marketing erőfeszítések javítására.
Azoknak az e-kereskedelmi vállalkozásoknak ajánlott, amelyek teljesítményében olyan hiányosságok vannak, amelyeket nem tudnak pontosan meghatározni.
A Canny 14 napos próbaverziót kínál, bankkártya nélkül. A Starter csomag havi 50 dollárba, a Growth csomag 200 dollárba kerül havonta. A Business csomagot testre kell szabni, így a felhasználóknak fel kell venniük a kapcsolatot Cannyval az árakért.
Ez az ügyfélélmény-platform egy távoli irányítópultot kínál az ügynököknek, amelyen minden ügyfél teljes nézete látható. Automatizálást is használ az ügykezelés egyszerűsítésére.
Ügynöki csapattal rendelkező vállalkozásoknak ajánljuk a nagy ügyfélügyek intézésére. Tökéletes olyan cégek számára is, amelyek ügyfélszolgálati alvállalkozóként szolgálnak.
A Salesforce Service Cloud ingyenes próbaverziót kínál, amely képzést is tartalmaz. Innentől kezdve az árak havi 25 dollártól kezdődnek az Essentials csomag esetében, és 75 dollárra emelkednek a Professional csomag esetében. Nagyobb vállalkozások és szervezetek számára az Enterprise csomag havi 150 dollártól kezdődik, míg a Unlimited csomag havi 300 dollárba kerül. Minden ár felhasználónként van meghatározva.
Olyan ügyfélszolgálati megoldást keres, amely integrálja a Salesforce-t? Ne keressen tovább, a LiveAgent ingyenes Salesforce-integrációt kínál.
Az ActiveCampaign célja az ügyfélélmény folyamatának automatizálása. Tartalmazza a marketing és az e-mail kampány funkcióit.
Bármely vállalkozásnak, amelynek racionalizálnia kell marketingkampányait és mérnie kell az ügyfelek elkötelezettségét, használnia kell ezt az eszközt.
Az aktív kampány nem kínál ingyenes próbaverziót. Az alábbiakban gyorsan felvázoljuk az egyes csomagok havi árát.
Lite – $15
Plus – $70
Professional – $159
Enterprise – $279
Jó néhány ügyfélélmény-szoftver választási lehetőséget ismertettünk. De hogyan hasonlítják össze? Az alábbiakban áttekintjük az 5 legjobbat, és azt, hogy a tényleges felhasználók hogyan értékelték mindegyiket.
Tapasztalat szoftver | Capterra Értékelés | Web alapú | Ingyenes verzió | Ingyenes próbaverzió | Kezdő ár |
---|---|---|---|---|---|
LiveAgent | IGEN | IGEN | IGEN | $15 | |
SurveyLegend | 4.6 | IGEN | IGEN | IGEN | $19 |
Freshdesk | 4.5 | IGEN | IGEN | IGEN | $18 |
Nicereply | 4.7 | IGEN | NEM | IGEN | $49 |
Smartlook | 4.7 | IGEN | IGEN | IGEN | $31 |
Néhány ügyfélélmény-platform ingyenes próbaverziót kínál. Ezek hasznosak a rendelkezésre álló eszközök felderítéséhez és a vállalat igényeinek megfelelő teszteléséhez. Így a tényleges fizetés előtt végezhet egy kis tesztet.
Egyes platformok a szoftvereik ingyenes verzióit is kínálják. A funkcionalitás jellemzően korlátozott és jelentősen lecsökkent. Gyakran induló vállalkozások és kisvállalkozások számára a leghasznosabbak. Ezek gyakran próbaverziókként szolgálnak, amelyek készen állnak a méretezésre az üzlet növekedésével.
Still not sure?
LiveAgent offers free trial with all features and integrations so you can try it on your own and see if it fits your needs
Sok információval foglalkoztunk arról, hogy mi az ügyfélélmény szoftver, hogyan működik, milyen előnyökkel jár, és számos iparágvezető platformról van szó.
Azt is megvitattuk, hogyan javíthatják marketingszemléletét, valamint azokat a stratégiákat, amelyek segítségével a legtöbbet hozhatja ki az ügyfélélményt nyújtó szoftverekből.
Tehát hogyan teljesít a LiveAgent? Íme egy gyors összefoglaló arról, hogyan elégítjük ki az ebben a bejegyzésben felsorolt igényeket.
A LiveAgent eszközök és szolgáltatások robusztus készletét kínálja, amelyek teljes körű ellenőrzést biztosítanak az ügyfélélmény felett. Különféle platformokkal és csatornákkal is integrálunk, a közösségi médiától az alkalmazásokig és webhelyekig. Weboldalunk hasznos útmutatók és információk teljes könyvtárát tartalmazza.
A LiveAgent által kínált eszközök ott találkoznak az ügyfelekkel, ahol vannak. Ez élő csevegést jelent a webhelyeken, jegykezelő eszközöket, amelyek egyszerűsítik az együttműködést, és még egy beépített call centert is. Ezenkívül leegyszerűsíti a szervezet munkafolyamatát.
A LiveAgent számos funkciót kínál, amelyek segítségével a vállalkozások kapcsolatba léphetnek az ügyfelekkel. Az erőforrások hatalmas könyvtárát is kínálja ügyfelei számára. Ezek a források közé tartoznak a blogbejegyzések, sablonok, szószedetek, gépelési tesztek, WordPress bővítmény, könyvtárak, webináriumok, akadémia és még sok más.
A LiveAgent által kínált hatalmas eszközök, erőforrások, integrációk és támogatás esetében a legmagasabb szintű csomagunk ügynökenként mindössze 39 USD havonta. Az ingyenes próbaverzió segít abban, hogy a LiveAgent zökkenőmentesen integrálódjon, mielőtt bármilyen pénzt elköltene.
Robusztus platformunk továbbra is jobb értékeléseket kap, mint az olyan iparági vezetők, mint a Zendesk és a Freshdesk. Ezek a vélemények mind a felhasználóktól, mind az iparági kiadványoktól származnak. A legmagasabb besorolású ügyfélélmény-szoftvernek olyan neves kliensei is lesznek, mint a Forbes, az Airbus és a NASCAR.
Erőforrásaink teljes készletét úgy alakítottuk ki, hogy végigvezetjük Önt a folyamat minden egyes lépésén, a platformunkon történő vállalkozásalapítástól az eszközeink digitális eszközeivel való integrálásáig. Azt is megmutatjuk, hogyan lehet maximalizálni az egyes eszközökben rejlő lehetőségeket, amelyek alkalmazása mellett döntött.
Magyar ügyfélszolgálati szoftver a jobb vásárlói élményért
A LiveAgent egy magyar, teljesen funkcionális ügyfélszolgálati rendszer, ami jegykezelő rendszerrel kombinálja minden ügyfélszolgálati folyamatát.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team