A szolgáltatás elérhetősége és hatóköre
Ez egy olyan extra szolgáltatás, amely abban az esetben érhető el, ha a nagyobb ügyfélnek elkötelezett személyre van szüksége, és csak a legmagasabb terv (All-inclusive) esetén érhető el, 1000 € / hó külön díj ellenében.
Dedikált támogatási kör
Dedikált egyetlen kapcsolattartási pont
Rendelkezni fog egy dedikált támogatási ügynökkel, akit név szerint ismer, és akit Önnek és vállalkozásának szentelünk, és bármikor elérheti.
Hozzáférhet egy egyedi csevegő gombhoz is, amely lehetővé teszi, hogy közvetlenül elérje a dedikált ügynököt. Hozzáférhet a naptárukhoz, és lefoglalhatja a hívást velük.
Elsőbbségi hozzáférés a vezető ügynökökhöz
Ha speciális támogatásra van szüksége, azonnal egy 2. szintű műszaki ügynökhöz irányítjuk Önt, aki rendelkezik tapasztalattal az összetett műszaki problémák kezelésében.
Felülvizsgálja a hívásokat
Lefoglalhat hívást a dedikált támogatási ügynökével segítségért, szolgáltatás-oktatásért, vagy ötletek megvalósításáért a rendszerben.
Dedikált támogatási ügynök elérhetősége
Eltekintve a weboldalunkon elérhető 24/7 chat-támogatástól és a szokásos e -mail támogatástól, a következőket kapja:
- Dedikált csevegés támogatás 9-től 5-ig (CET) Hétfőtől-Péntekig
- A nyitvatartási időn kívül érkezett hívásokat hangpostára továbbítjuk, és mi mindent megteszünk, hogy minél hamarabb visszahívjuk/lépéseket tegyünk .
- Dedikált e-mail támogatás 9-től 5-ig (CET) Hétfőtől-Péntekig
- A nyitvatartási időn kívül kapott e-maileket gyűjtjük; azonban a következő munkanapig nem garantálhatunk semmilyen intézkedést.
- Dedikált hívástámogatás: Hívást foglalhat a dedikált támogatási ügynökkel a naptárja rendelkezésre állása alapján.
VIP SLA válaszidők
Súlyosság | Meghatározás | Célzott kezdeti válaszidők | Célzott nyomon követési válaszidők |
1. súlyosság Kritikus | A szolgáltatás nem működik vagy nem érhető el. A helyzet leállítja az ügyfelek üzleti tevékenységét, és nincs kerülő megoldás. | 1 óra, vagy kevesebb. | Legfeljebb 4 óra. A támogatási ügynökök együttműködnek az adminisztrátorokkal a szolgáltatás mielőbbi helyreállításában. |
2. súlyosság Magas | Jelentős teljesítményromlás. A felhőszolgáltatások működőképesek, de a teljesítményük erősen romlott, és jelentős mértékben befolyásolják a használatot. | 1 óra, vagy kevesebb. | Legfeljebb 4 óra. A támogatási ügynökök együttműködnek az adminisztrátorokkal a szolgáltatás mielőbbi helyreállításában. |
3. súlyosság Általános | A felhőszolgáltatások részleges elvesztése, amely kihat az ügyfelek üzleti tevékenységére. Például az új e-maileket nem töltik be, vagy egy adott integráció nem működik. | 2 munkaóra vagy kevesebb. A megbízott ügynök 1-2 órán belül kezdeményezi a kapcsolatot, de általában azonnal. | 2 munkanap, vagy kevesebb Elkötelezett ügynöke kezeli az összes kommunikációt, és folyamatosan tájékoztatja Önt. |
4. súlyosság Hibajavítás | Vizsgálat egy hibával kapcsolatban (nem kritikus probléma). Például egy konkrét meghibásodást tapasztal a LiveAgent használatakor (például egy adott szabályfeltétel nem működik, vagy hasonló). | 1 munkanap, vagy kevesebb Elkötelezett ügynöke 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot, de általában azonnal. | Elkötelezett ügynöke kezeli az összes kommunikációt, és folyamatosan tájékoztatja Önt. |
5. súlyosság Kérés | Kérjen beállítási konzultációt, javaslatot az új funkciókról, vagy bármilyen más kérdést a támogatásunkhoz. Például az automatizálási szabályok beállítása, a használati esettel való konzultáció, a szolgáltatásról való érdeklődés, vagy hasonló. | 1 munkanap, vagy kevesebb. Elkötelezett ügynöke 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot, de általában azonnal. | Elkötelezett ügynöke kezeli az összes kommunikációt, és folyamatosan tájékoztatja Önt. |
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Fedezze fel a LiveAgent egyszerű ügyfélszolgálati szoftvert, amely 24/7 támogatást nyújt, integrálja a kedvenc eszközeit, és élő csevegéssel akár 48%-kal növeli a bevételt. Kezdje ingyen, kötelezettségek nélkül, és emelje új szintre az ügyfélszolgálatát!
Hozzon létre tudásbázist magyar támogatási dokumentáció segítségével
Fedezze fel a LiveAgent magyar támogatási dokumentációs szoftverét, amely lehetővé teszi átfogó tudásbázis létrehozását a nap 24 órájában elérhető önkiszolgálás érdekében. Csökkentse csapata munkaterhelését, növelje az ügyfél elégedettséget, és erősítse márkája tekintélyét. Próbálja ki ingyenesen, és tapasztalja meg a hatékony WYSIWYG szerkesztő előnyeit!