VIP Támogatás

A szolgáltatás elérhetősége és hatóköre

Ez egy olyan extra szolgáltatás, amely abban az esetben érhető el, ha a nagyobb ügyfélnek elkötelezett személyre van szüksége, és csak a legmagasabb terv (All-inclusive) esetén érhető el, 1000 € / hó külön díj ellenében.

Dedikált támogatási kör

Dedikált egyetlen kapcsolattartási pont

Rendelkezni fog egy dedikált támogatási ügynökkel, akit név szerint ismer, és akit Önnek és vállalkozásának szentelünk, és bármikor elérheti.

Hozzáférhet egy egyedi csevegő gombhoz is, amely lehetővé teszi, hogy közvetlenül elérje a dedikált ügynököt. Hozzáférhet a naptárukhoz, és lefoglalhatja a hívást velük.

Elsőbbségi hozzáférés a vezető ügynökökhöz

Ha speciális támogatásra van szüksége, azonnal egy 2. szintű műszaki ügynökhöz irányítjuk Önt, aki rendelkezik tapasztalattal az összetett műszaki problémák kezelésében.

Felülvizsgálja a hívásokat

Lefoglalhat hívást a dedikált támogatási ügynökével segítségért, szolgáltatás-oktatásért, vagy ötletek megvalósításáért a rendszerben.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?​

Dedikált támogatási ügynök elérhetősége

Eltekintve a weboldalunkon elérhető 24/7 chat-támogatástól és a szokásos e -mail támogatástól, a következőket kapja:

  • Dedikált csevegés támogatás 9-től 5-ig (CET) Hétfőtől-Péntekig
    • A nyitvatartási időn kívül érkezett hívásokat hangpostára továbbítjuk, és mi mindent megteszünk, hogy minél hamarabb visszahívjuk/lépéseket tegyünk .
  • Dedikált e-mail támogatás 9-től 5-ig (CET) Hétfőtől-Péntekig
    • A nyitvatartási időn kívül kapott e-maileket gyűjtjük; azonban a következő munkanapig nem garantálhatunk semmilyen intézkedést.
  • Dedikált hívástámogatás: Hívást foglalhat a dedikált támogatási ügynökkel a naptárja rendelkezésre állása alapján.

VIP SLA válaszidők

SúlyosságMeghatározásCélzott kezdeti válaszidőkCélzott nyomon követési válaszidők
1. súlyosság KritikusA szolgáltatás nem működik vagy nem érhető el. A helyzet leállítja az ügyfelek üzleti tevékenységét, és nincs kerülő megoldás.1 óra, vagy kevesebb.Legfeljebb 4 óra. A támogatási ügynökök együttműködnek az adminisztrátorokkal a szolgáltatás mielőbbi helyreállításában.
2. súlyosság MagasJelentős teljesítményromlás. A felhőszolgáltatások működőképesek, de a teljesítményük erősen romlott, és jelentős mértékben befolyásolják a használatot.1 óra, vagy kevesebb.Legfeljebb 4 óra. A támogatási ügynökök együttműködnek az adminisztrátorokkal a szolgáltatás mielőbbi helyreállításában.
3. súlyosság ÁltalánosA felhőszolgáltatások részleges elvesztése, amely kihat az ügyfelek üzleti tevékenységére. Például az új e-maileket nem töltik be, vagy egy adott integráció nem működik.2 munkaóra vagy kevesebb. A megbízott ügynök 1-2 órán belül kezdeményezi a kapcsolatot, de általában azonnal.2 munkanap, vagy kevesebb Elkötelezett ügynöke kezeli az összes kommunikációt, és folyamatosan tájékoztatja Önt.
4. súlyosság HibajavításVizsgálat egy hibával kapcsolatban (nem kritikus probléma). Például egy konkrét meghibásodást tapasztal a LiveAgent használatakor (például egy adott szabályfeltétel nem működik, vagy hasonló).1 munkanap, vagy kevesebb Elkötelezett ügynöke 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot, de általában azonnal.Elkötelezett ügynöke kezeli az összes kommunikációt, és folyamatosan tájékoztatja Önt.
5. súlyosság KérésKérjen beállítási konzultációt, javaslatot az új funkciókról, vagy bármilyen más kérdést a támogatásunkhoz. Például az automatizálási szabályok beállítása, a használati esettel való konzultáció, a szolgáltatásról való érdeklődés, vagy hasonló.1 munkanap, vagy kevesebb. Elkötelezett ügynöke 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot, de általában azonnal.Elkötelezett ügynöke kezeli az összes kommunikációt, és folyamatosan tájékoztatja Önt.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Capterra GetApp G2 Crowd

A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

Fedezze fel a LiveAgent egyszerű ügyfélszolgálati szoftvert, amely 24/7 támogatást nyújt, integrálja a kedvenc eszközeit, és élő csevegéssel akár 48%-kal növeli a bevételt. Kezdje ingyen, kötelezettségek nélkül, és emelje új szintre az ügyfélszolgálatát!

A LiveAgent támogatás dokumentációs szoftverével könnyedén létrehozhat átfogó tudásbázist a támogatási dokumentációt hogy létrejöhessen az önkiszolgálás.

Hozzon létre tudásbázist magyar támogatási dokumentáció segítségével

Fedezze fel a LiveAgent magyar támogatási dokumentációs szoftverét, amely lehetővé teszi átfogó tudásbázis létrehozását a nap 24 órájában elérhető önkiszolgálás érdekében. Csökkentse csapata munkaterhelését, növelje az ügyfél elégedettséget, és erősítse márkája tekintélyét. Próbálja ki ingyenesen, és tapasztalja meg a hatékony WYSIWYG szerkesztő előnyeit!

Az élő támogatás egy módja annak, hogyan nyújthat ügyfélszolgálatot. Lehetőséget nyújt látogatóinak vagy ügyfeleinek arra, hogy kommunikálhassanak a cég ügyfélszolgálati csapatával.

Élő támogatás

Fedezze fel, hogyan segíthet az Élő támogatás a hatékony ügyfélszolgálatban a LiveAgent segítségével! Az élő chat funkciók növelik a vásárlói elkötelezettséget és elégedettséget. Használja ki az ingyenes próbaverzió előnyeit, és élvezze a valós idejű kommunikációt a látogatókkal!

Az élő chat a help desk szoftver egyik eszköze, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel a weboldalán keresztül.

Élő chat támogatás

Fedezze fel a LiveAgent élő chat támogatását, amely gyors és hatékony ügyfélszolgálatot biztosít webhelyén. Növelje ügyfélelégedettségét és konverziós arányait az iparág leggyorsabb chat widgetjével. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül, és emelje magasra ügyfélszolgálatát!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x