Ruházza fel ügyfeleit egy automatikus visszahívási lehetőséggel ha foglalt a vonal, vagy nem érhető el az az ügynök akivel beszélni szeretnének, vagy szimplán azt szeretnék, ha később visszahívnák őket.
A soros visszahívási rendszer elmenti az ügyfelek sorrendjét a vonalban és ha a sor elejére kerülnek, akkor a rendszer automatikusan visszahívja őket.
Növelje vásárlói elégedettségét a call center szoftverének visszahívási lehetőségével még ma.
A LiveAgent call center szoftvere visszahívási funkciót kínál egy IVR (interaktív hang válasz) részeként. Ahelyett, hogy tartanák a vonalat, az ügyfelei mostantól kérhetnek visszahívást egyetlen gomb megnyomásával.
Nem kell többé tartásban várakozniuk vagy azért aggódniuk, hogy elveszítik helyüket a sorban. A LiveAgent automatikusan fogja őket visszahívni ha a sor elejére kerülnek.
A LiveAgent call center soros visszahívásának hála ügynökeinek nem kell manuálisan követnie a kérvényezett visszahívási kérelmeit. A beépített ACD (automatikus hívás irányítás) funkció szinkronban működik az erőteljes IVR rendszerrel, így automatikusan megőrzi a hívó telefonszámát és helyét a sorban, emellett automatikusan tárcsázza a hívó fél számát és hozzárendeli a hívást egy megfelelő ügynökhöz.
Adja meg ügyfeleinek a lehetőséget, hogy visszahívást fogadjanak a kapcsolat központ csapatától ahelyett, hogy tartásban várakoznának. Tisztelje idejüket, és csökkentse a híváselhagyási arányokat, így növelve ügyfelei elégedettségét.
Az ügyfelek problémamentes élményre számítanak amikor kapcsolatba lépnek az ügyfélszolgálattal. Azáltal, hogy automatikus visszahívási lehetőséget biztosít számukra láthatatlan szolgáltatási élményt. Csökkentse ügyfelei esetleges problémáit még ma, miközben növeli ügyfelei elégedettségét és hűségét a márkájához.
Az automatikus visszahívási szolgáltatás elkezdéséhez egyszerűen hozzon létre egy IVR szkriptet amely tartalmazza a visszahívási lehetőséget.
Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába és kattintson a Konfigurációkra, utána a Hívásra, aztán a Számokra. Kattintson a “Meglévő számok szerkesztése” lehetőségre és válassza az IVR-t.
Kattintson a “Felvétel hozzáadása” lehetőségre és töltse fel az előre rögzített IVR üzeneteket vagy rögzítse a sajátját.
Hozzon létre IVR szkriptet. Kövesse a lépéseket az automatikus visszahívás létrehozásához a tudásbázisban feltüntetett telepítési útmutatót.
Indítson hívást, hogy tesztelje, működik-e a visszahívási funkció. Kövesse az IVR utasításait, és nyomja meg a kért számot a visszahíváshoz.
A visszahívási call center szoftver egy költséghatékony megoldás minden méretű vállalkozás számára. Az automatikus visszahívással kevesebb call center ügynökre lesz szükség a hívások fogadásához, mivel a hívásmennyiség nem lesz olyan nagy.
Ne hagyja ki a potenciális értékesítési lehetőségeket pusztán azért, mert ügyfelei nem léphetnek kapcsolatba Önnel. Automatikus visszahívás esetén az ügyfelek kevésbé fognak csalódni és elhagyni telefonhívásaikat. Ha lehetőséget ad nekik arra, hogy automatikus visszahívást kérjenek, egyszerre több eladást generálhat és javíthatja az ügyfelek elégedettségét.
Gyűjtsön további betekintést az Ön által nyújtott szolgáltatásba. Robusztus jelentési funkcióink bemutatják a virtuális call center statisztikáit, beleértve a nem fogadott és fogadott hívásokat, a hívás időtartamát, a hozzárendelt ügynököket és egyebeket.
A LiveAgent contact center szoftverrel végtelen jelentési lehetőségek állnak rendelkezésre. Szegmentálja az adatokat nap, hét, hónap vagy egyéni dátumtartomány szerint, és hozzon létre egy grafikont vagy diagramot, amely megfelel az Ön igényeinek. Minél jobban ismeri az Ön által nyújtott szolgáltatást, annál jobban javíthatja és növelheti az ügyfelek elégedettségét és hűségét.
A LiveAgent automatikus visszahívási funkciója ügyfeleinek megtartja helyét a sorban. Letehetik a telefont azzal a tudattal, hogy számuk meg lett tartva, biztonságos a sorban tartásuk és közvetlen a visszahívásuk.
A magyar kapcsolattartó központ szoftverünk egységes, omnicsatornás ügynökasztalt kínál. A LiveAgent segítségével a kapcsolattartó központ ügynökei hozzáférhetnek az összes lekérdezéshez különböző csatornákról (közösségi média, élő csevegés, e-mail, telefon) egy felületen.
Állítson be automatizálási szabályokat az ügynök termelékenységének és munkafolyamatának javítása érdekében. Az automatizálási szabályok felhasználhatók az e-mailek automatikus küldésére, a jegyekhez (visszahívási) címkék hozzáadására és még sok másra.
A LiveAgent call center visszahívó szoftver ACD funkcióval van felszerelve a zökkenőmentes hívásátadás és a kiváló ügyfélélmény biztosítása érdekében. ACD szolgáltatásunk automatikusan a legmegfelelőbb ügynökhöz / részleghez irányítja a hívó feleket a rendelkezésre állás, az elsőbbség vagy a véletlenszerű hozzárendelés alapján.
Web alapú telefonos call centerünk egy erős IVR rendszerrel van felszerelve, amely készen áll az összetett IVR fák kivitelezésére. Az IVR rendszert a kezdők számára elég könnyű használni, de elég robusztus ahhoz, hogy kielégítse a professzionális call center igényeket.
A LiveAgent automatikus visszahívási rendszere minden nehézséget vállal, biztosítva, hogy az ügynökök megszakítás nélkül folytathassák a hívások fogadását. Amikor az ügyfél visszahívást kér, és a hívási sor elejére kerül, a rendszer automatikusan tárcsázza a számukat, és összekapcsolja őket egy megfelelő kapcsolattartó ügynökkel.
A LiveAgent call center szoftver automatikusan rögzít minden bejövő és kimenő hívást. A rendszer korlátlan számú hívásfelvételt tárolhat, amelyek felhasználhatók minőségbiztosításra, képzésre, zökkenőmentes jegyátadásra vagy jogi célokra.
A LiveAgent hibrid jegy nézete biztosítja, hogy a kapcsolattartó központ ügynökei több csatornán keresztül követhessék az ügyfél problémamegoldási útját, miközben ugyanazon jegy menetben maradnak. A hibrid jegyfolyam segít az ügynököknek átlátható és személyre szabott válaszokat adni, amelyek javítják az ügyfelek elégedettségét és hűségét.
Élvezze a LiveAgent 14 napos ingyenes próba verzióját, hogy megtekinthesse a virtuális web alapú call center lehetőséget, hogy mit tehet vállalkozásáért és ügyfélszolgálatért, értékesítésért és az értékesítési csapatért.
A teljes kötegű call center szoftver mellett a LiveAgent egyablakos ügyintézés minden ügyfelek számára.
Csatlakoztassa az összes közösségi média fiókját a kapcsolattartó szoftverünkhöz az ügynökök termelékenységének javítása és ügyfelei adatainak biztonsága érdekében. A LiveAgent help desk szoftver integrálható az Instagram, a Twitter, a Facebook, a Facebook Messenger és a Viber szolgáltatásokkal.
A LiveAgent helpdesk szoftver a piacon a leggyorsabb élő chat modullal büszkélkedhet. Élvezze a fejlett funkciókat, például a proaktív csevegési meghívókat, az offline űrlapokat, a csevegés előtti űrlapokat, valamint a valós idejű gépelési nézetet, amely lehetővé teszi, hogy megnézhesse, mit ír be az ügyfél a csevegőmezőbe, mielőtt eltalálja a küldést. A LiveAgent kontaktközpontjának élő csevegési képességei egyszerre segítenek javítani az ügyfelek elkötelezettségét, növelni az eladásokat és növelni az ügyfelek elégedettségét.
Stabilizálja az összes ügyfélkérdést egy központosított, mindencsatornás ügynökasztalra jegykezelő szoftverünkkel. Rendeljen jegyeket különböző részlegekhez és ügynökökhöz, és rendezze az egyes lekérdezéseket a címkék, az elsőbbség vagy a beérkezés dátuma szerint. Tekintse meg az egyes ügyfelek problémamegoldási útját az elejétől a végéig, különböző támogatási csatornákon keresztül, kontextusban gazdag formátumban, hibrid jegyfolyamunkkal.
Készítse el és stilizálja saját tudásbázisát a WYSIWYG (amit látsz, azt kapod) szerkesztőnk segítségével. Növelje az ügyfelek elégedettségét azáltal, hogy ügyfeleinek olyan önsegítő eszközöket biztosít, mint például cikkek, GYIK vagy közösségi fórumok.
A LiveAgent webalapú call center szoftver sokkal többet kínál, mint a sor alapú visszahívás.
A LiveAgent helpdesk szoftver több, mint 200 hasznos funkcióval rendelkezik, amelyek segítenek az ügynök munkafolyamatának ésszerűsítésében és a találgatások elhárításában. Javítsa ügynöke teljesítményét a LiveAgent segítségével ma.
Kapcsolattartó központunk szoftverét úgy tervezték, hogy jól működjön más alkalmazásokkal. Integrálja kedvenceit call center szoftverünkkel az ügynökök maximális hatékonyságának elérése érdekében, valamint átfogó áttekintést ad minden ügyfél profiljáról, kiegészítve a korábbi vásárlásokkal és az üzleti vállalkozással folytatott interakciókkal.
Fő célunk az Ön sikere. A LiveAgent ügyfélszolgálata az év 365 napján, a hét minden napján, napi 24 órájában elérhető, több kommunikációs csatornán, köztük a Twitteren, a Facebookon, az Instagramon, az e-mailen, az élő chaten, az ügyfélportálon vagy a telefonon. Kiáltson bármikor, amikor szüksége van ránk, örömmel segítünk. Támogatást is kínálunk több nyelven, ha szüksége van rá.
A LiveAgent visszahívó szoftver a rugalmasság, a skálázhatóság és a csapat együttműködésének szem előtt tartásával készült. Mivel minden vállalkozásnak (méretétől és iparától függetlenül) eltérő igények vannak, a kapcsolattartó központunk teljes mértékben testreszabható.
Szoftverünk alkalmazkodik bármilyen méretű és bármilyen célú műveletre, függetlenül attól, hogy a kapcsolattartó központ bejövő ügyfélszolgálatra, kimenő értékesítésre vagy mindkettőre szakosodott-e. Szakmai tanácsadóink vagy technikai munkatársaink segítséget nyújthatnak az Ön igényeinek leginkább megfelelő, leghatékonyabb és leghatékonyabb szoftveres megoldás létrehozásában.
Akár az egészségügy, a vendéglátás, a SaaS, az autóipar, az e-kereskedelem vagy az oktatási ágazat területén tevékenykedik, a LiveAgent személyre szabható az Ön igényeinek megfelelően.
A LiveAgent kapcsolattartó szoftver GDPR-kompatibilis, Google OAuth Jóváhagyott, HTTPS titkosított, és az ügyfelek adatait Tier-III + vagy IV vagy PCI DSS, SSAE-16 vagy ISO 27001 kompatibilis létesítményekben tárolja.
A LiveAgent call center szoftver teljesen felhőalapú. Minden nap könnyedén elérheti a kapcsolattartó központ hatékony automatikus visszahívási funkcióit.
Omnicsatornás call center szoftverünk csak 2020-ban több, mint 20 díjat nyert el, köszönhetően az omnicsatornás képességeinek, az erőteljes natív CRM-nek és a fejlett CRM-integrációknak. Fedezze fel, hogy a LiveAgent hogyan hoz létre zökkenőmentes átmeneteket egyik csatornáról a másikra még ma.
A magyar LiveAgent call center szoftvert freemium árképzési modellen kínáljuk. Kínálunk ingyenes call center szoftvert, valamint egy fejlett fizetett verziót, amely automatikus visszahívásokat tartalmaz. Fizetett call center szoftvercsomagunkat megfizethető áron kínáljuk. Fizessen kevesebbet, és kapjon több értéket a LiveAgent segítségével ma.
Adjon lehetőséget ügyfeleinek, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel az általuk preferált támogatási csatornákon keresztül. Legyen szó élő csevegésről, e-mailről, hangról, videóról, közösségi médiáról vagy webes csevegésről, a LiveAgent készen áll az ügyfelek által elvárt zökkenőmentes mindencsatornás ügyfélélmény nyújtására.
Teljesen személyre szabott, nagy tudású és kontextusban gazdag szolgáltatást nyújtson visszahívási rendszerünkkel, és élvezze a jobb, tartós ügyfélkapcsolatokat, a magasabb vevői elégedettséget, a megnövekedett vevői hűséget és több értékesítési lehetőséget.
Vegye igénybe díjnyertes omnicsatornás call center visszahívási szoftverünket. Tesztelje nagy teljesítményű IVR és CRM integrációinkat, és fedezze fel, hogyan tud zökkenőmentes ügyfélélményt nyújtani az összes szolgáltatási csatornán. Kérjen bemutatót, vagy hozzon létre egy ingyenes 14 napos próbaverziót, hogy lássa mindazt, amit a LiveAgent call center szoftver kínál.
Fedezze fel az omnichannel ügyfélszolgálat előnyeit, amely zökkenőmentes támogatást nyújt több csatornán, javítva az ügyfélélményt és növelve a márka láthatóságát. Tudjon meg többet arról, hogyan csökkentheti a vásárlói lemorzsolódást és növelheti az elégedettséget integrált kommunikációval. Ismerje meg a legjobb gyakorlatokat és az omnichannel ügyfélszolgálat kihívásait!
Visszahívás az ügyfélszolgálattól
Fedezze fel, hogyan javíthatja ügyfélszolgálati élményét az automatikus visszahívás funkcióval a LiveAgent segítségével. Csökkentse a várakozási időt, növelje az ügyfelek elégedettségét és a képviselők produktivitását. Lépjen be a jövőbe a többcsatornás ügyfélszolgálati szoftverrel!
Fedezd fel a legjobb call center szoftvert 2024-ben a LiveAgent-tel! Élvezd a hardvermentes támogatást, kristálytiszta hangzást, és próbáld ki kockázatmentesen, beállítási díjak és bankkártya nélkül. Használd ki a 30 napos ingyenes próbaverziót, és tapasztald meg a személyre szabott ügyfélszolgálatot fejlett VoIP funkciókkal. Kezdd el most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team