Üdvözöljük a LiveAgent ügyfélszolgálati webes szemináriumán! Szakembereink végigvezetik Önt a többcsatornás ügyfélszolgálati megoldásunkon, amely a ticketing szoftvert, élő csetet, beépített call centert és még sok minden mást tartalmaz. Segítünk a fiókja megfelelő beállításában és konfigurálásában és megválaszoljuk a leggyakrabban feltett kérdéseket. Ismerje meg velünk a LiveAgentet és fejlessze ügyfélszolgálatát, mint megannyi vállalkozás világszerte.
Ezen a webináriumon áttekintjük a LiveAgent alapjait, a legfontosabb funkcióit és beállításait, melyekre érdemes először betekintést nyerni.
A folyamatos kommunikáció jegyekké alakítása a LiveAgent legfontosabb tulajdonsága. Növelje a produktivitást a LiveAgentre váltással.
Az élő cset szoftver vagy a proaktív csetre való meghívások használata nagyszerű módja annak, hogy közvetlenül kapcsolatba lépjen az ügyfeleivel, a potenciális ügyfelekkel, vagy az általános közönséggel, hogy ne tévedjenek el az Ön weboldalán.
A különböző tudásbázisok az ügyfélportál ökoszisztémájának legújabb kiegészítései. Különböző tudásbázisokkal elkülönítheti a leírásokat nyelv, termék vagy márka szerint.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.