Az adatok importálása a Zendeskből a LiveAgentbe pofonegyszerű. Vagy kövesse lépésről-lépésre útmutatónkat, és tegye meg Ön, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot, és technikai támogató csapatunk örömmel elvégzi az Ön számára a Zendesk migrációt.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Zendesk
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk csomagban jegykezelést kínál 72 dollár/ügynök/hó áron.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk az Élő csevegést csomagban 72 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 39 dollár/ügynök/ hó áron.
|
A Zendesk a Call Center szolgáltatást csomagban kínálja, 72 dollár/ügynök/hó áron.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk csomagban önkiszolgálót kínál, 121 dollár/ügynök/hó áron.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
|
A Zendesk Facebook-integrációt kínál csomagban, 72 dollár/ügynök/hó áron.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban további díjak nélkül.
|
A Zendesk Twitter-integrációt kínál csomagban 72 dollár/ügynök/hó áron.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
|
A Zendesk Instagram-integrációt kínál csomagban, 72 dollár/ügynök/hó áron.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál a Jegy csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
|
A Zendesk Viber integrációt kínál csomagban 72 dollár/ügynök/hó áron.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomahban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk csomagban tudásbázist kínál 121 dollár/ügynök/hó áron.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk csomagban ügyfélfórumot kínál, 152 USD/ügynök/hó áron.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk automatizálást és szabályokat kínál csomagban 72 dollár/ügynök/hónap áron.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk csomagban kínál API-funkciókat 72 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az All-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk IVR szolgáltatásokat kínál csomagban 152 dollár/ügynök/hó áron.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Zendesk nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk korlátlan előzményeket kínál csomagban 72 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk korlátlan weboldalakat kínál csomagban 72 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban 72 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan jegyek / levelek
YKorlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál csomagban 72 USD/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál All-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk korlátlan hívásrögzítést kínál csomagban 72 dollár/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk korlátlan, 24/7 támogatást kínál Ad-onként.
|
Adatai átviteléhez a Zendeskről csak néhány kattintásra van szükség. Csak annyit kell tennie, hogy bejelentkezik a LiveAgent irányítópultjába, és a beépülő modulokban kattintson az aktiválási csúszkára. A Zendesk migrációhoz csak az API kulcs kell – nincs szükség további kódolásra.
Élő chat vagy e-mail útján vegye fel velünk a kapcsolatot, és tudassa velünk, hogy át kívánja helyezni adatait a Zendeskről. Biztonságosan és ingyenesen migráljuk az adatait. Közben nyugodtan hátradőlhet, pihenhet és élvezhet egy csésze kávét.
Hozzá át az ügynököket, az adminisztrátorokat, a végfelhasználókat és az ügyfeleket.
Hozza át a jegyeket, csatolmányokat, felhasználók és jegyek adatait.
Hozza át az összes osztály és jegy címkéjét.
Munkatársaink minden nap készen állnak, hogy a nap bármely órájában segítséget nyújtsanak Önnek. 24/7
Szoftverünk több, mint 179 ügyfélszolgálati funkciót kínál több, mint 40 integrációval kiegészítve.
A LiveAgent 43 különböző nyelvű fordításban érhető el (néhány részleges), és támogatja a nyelvhez alkalmazkodó widgeteket.
A LiveAgent 2019-ben és 2020-ban a legtöbbet értékelt és első számú jegykezelő szoftver kis- és középvállalkozások számára. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxford University, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.
Legnépszerűbb
Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!
Fedezze fel a Zoho Desk-ről LiveAgent-re történő ingyenes, gyors és biztonságos adatmigráció lehetőségét. Élvezze a versenyképes árazású funkciók előnyeit, mint például a jegykezelés, élő chat, hívásközpont és még sok más. Kezdje 14 vagy 30 napos ingyenes próbaverzióval, bankkártya nélkül. Kiváló ügyféltámogatási alternatíva várja Önt!
Átköltözik a LeadDeskből a LiveAgentre?
Fontolgatja a LeadDeskről való áttérést a LiveAgentre? Használja ki ingyenes adatátköltöztetési szolgáltatásunkat! Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen vállalati e-mail címével, és élvezze az alacsonyabb árakat és a széleskörű integrációkat, mint például Facebook, Twitter, Instagram és Viber. Lépjen velünk kapcsolatba további információért!
Váltson a Genesys-ről a LiveAgent-re, és élvezze az egységes ügyfélszolgálati megoldást a piacon a leggyorsabb élő csevegő widgettel! Próbálja ki 14 napig ingyenesen, nincs szükség bankkártyára. Javítsa ügyfélélményét megfizethető jegykezeléssel, élő chattel, call centerrel és közösségi média integrációkkal. Fedezze fel, miért választják a LiveAgent-et márkák, mint a Forbes és a Nascar!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team