Key takeaways
Pros
- Gyorsan beállítható
- Különféle útmutatók és oktatóanyagok állnak rendelkezésre
- Több testreszabási lehetőség közül választhat
Cons
- Drága a kisvállalkozásoknak
- Lehet nyomasztó a szerszámok és szolgáltatások száma miatt
- Munkahelyi email megadása szükséges
- Kérdéses a belső felhasználói támogatás minősége
A Intercom chatbot funkció használatának kezdete
Az Intercom chatbot egy olyan szoftvermegoldás, amelyet ügyfélszolgálati és chatbot-szolgáltatásokhoz terveztek. Lehetővé teszi a vállalkozások és szervezetek számára, hogy valós időben lépjenek kapcsolatba ügyfeleikkel automatizált csevegéseken keresztül. A chatbot számos ügyfélkérdést képes kezelni, az egyszerű kérdések megválaszolásától az ügyfelek megfelelő forrásokhoz és támogatáshoz való irányításáig.
Ahhoz, hogy elkezdjem használni ezt a chatbotot, felkerestem az oldalát és megtaláltam az regisztrációs oldalt. A “get started” gombra kattintva megkezdhettem a regisztrációs folyamatot. Összességében kevesebb mint 10 perc alatt sikerült regisztrálnom az Intercom chatbot használatára. A regisztrációs űrlap nem kért tőlem semmilyen különleges adatot.
Minden, amit biztosítanom kellett:
- keresztnév és vezetéknév
- cég neve és mérete
- munkahelyi e-mail
- jelszó
- telefonszám (választható)
Azonban, habár a folyamat elég egyértelmű volt, voltak olyan dolgok, amelyek nagyon tetszettek nekem, és voltak, amelyek nagyon nem.
Először semmi kedvem nem volt arra, hogy külön munkahelyi e-mail címet adjak meg. A regisztrációs űrlap nem engedett továbblépni, ha nem használtam munkahelyi e-mail címet. Másrészről viszont nagyon örültem, hogy lehetőségem volt a Google-fiókom használatára, és nem volt szükség hitelkártya adatok megadására sem. Miután kitöltöttem az összes adatot, arra kértek, hogy ellenőrizzem a levelező rendszeremet egy megerősítő linkért. Az e-mail szinte azonnal megérkezett, és így gyorsan tovább tudtam lépni.
Mindent összevetve, az egész folyamat nagyon kezdőbarát. Semmi sem zavaró benne, és azt hiszem, hogy semmilyen problémával nem fog találkozni.
Intercom chatbot jellemzői és implementációja
A regisztráció befejezése után továbbléptem az eszköz webhelyére. Kellemes meglepetés várt ott rám: egy kérdéssorozat, amelynek célja a szoftver használatának személyre szabása volt.
- Milyen tapasztalata van az ügyféltámogatási megoldások beállításában?
- Mire használja főként az Intercomot?
- Melyik osztályon dolgozik?
- Melyik jellemzi a jelenlegi szerepét a legjobban?
Jó volt válaszolni ezekre a kérdésekre, hogy már az elején javítsam a felhasználói élményemet.
Az eszköz általános látványtervét nézve be kell vallanom, hogy az első másodperctől kezdve tetszett. Könnyen olvasható és használható. Az alkalmazásban való navigálás egy cseppet sem jelentett kihívást.
Emellett még egy e-mailt is kaptam az Intercomtól néhány hasznos tippel kapcsolatban, például a következőkről:
- bemutató mód
- Intercom Messenger telepítése.
- Intercom meghívó csapattagoknak
- támogatási beszélgetések összevonása,
- gyors támogatás biztosítása Makrók használatával.
Rengeteg szolgáltatás közül lehet választani, mindegyikről bővebben olvashat az Intercom honlapján. Elég hosszú a lista, de nincs miért aggódni. Ennek az az oka, hogy az Intercom hasznos útmutatókkal segíti Önt az összes folyamaton. Sőt, még azt is láthatja, hogy mennyi ideig tart az egyes funkciók megvalósítása. Tehát nincs ezzel egyedül, és nem szabad elcsüggednie a bonyolultságtól!
A kedvenc funkcióim egyértelműen a személyre szabható, beszélgetős botok, amelyeket potenciális ügyfelek minősítésére, támogatási kérdések megoldására és egyebekre használnak. Ezért regisztráltam először a szoftverre. Tehát a következő részben többet fogok beszélni a chatbot teljesítményéről és hasznosságáról.
Teljesítmény és hasznosság
Miután megismerkedtem az Intercom legtöbb funkciójával, úgy döntöttem, hogy alaposan tesztelem a chatbotot. Ezt úgy tettem meg, hogy futtattam a tesztwebhelyemen. Véleményem szerint az Intercom chatbot használatának egyik legfontosabb előnye, hogy képes beszélgetni a felhasználókkal, valamint a testreszabási lehetőségek széles skálája. Nagyon élveztem, ahogy nagyjából mindent személyre szabhattam. A chatbot vizuális oldalától kezdve egészen az olyan beállításokig, mint például, hogy ki kezdhet először beszélgetést, és így tovább. Ezenkívül az Intercom chatbot magas szintű testreszabása lehetővé tette számomra, hogy személyre szabjam a bot viselkedését és válaszait, hogy az megfeleljen a webhelyem potenciális felhasználóinak/ügyfeleinek speciális igényeinek.
Intercom chatbot árak
Az Intercom számos különböző díjcsomagot kínál, mind az előfizetési csomagokkal, mind a fizetős kiegészítőkkel. Olvasson tovább, hogy további részleteket tudjon meg az alábbi csomagokról.
Nagyon kis vállalkozások számára
Ha Ön egy kisvállalkozás meglehetősen kicsi szükségletekkel, az Intercomnak van egy Starter csomagja az Ön számára. Ez a csomag havi 74 dollárba kerül. Ezen belül olyan funkciókhoz is hozzáférhet, mint a: csevegési és e-mailes támogatás, célzott kimenő e-mailek, terméken belüli üzenetek, megosztott beérkező levelek, súgó és még sok más.
A legtöbb vállalkozás számára
Az előfizetési csomagok ebben a kategóriájában 3 különböző lehetőség közül választhat: Támogatás, Elköteleződés és Konvertálás. Ahhoz, hogy megtudja ezeknek a terveknek az árát, demót kell kérnie.
Korai szakaszban lévő cégek számára
Végül, ha úgy érzi, hogy egyik megoldás sem felel meg az Ön igényeinek, lehetőség van arra is, hogy az Intercomot korai szakaszban lévő vállalatként használja. Havi 65 dollártól használhatja. A jogosultsághoz jelentkeznie kell az Intercomnál, és el kell fogadnia. 95%-os kedvezményt kapnak azok az induló vállalkozások, amelyek jogosultak a fejlett Intercom funkciókra és az Early Stage Academy használatára.
Konklúzió
Az Intercom chatbot megbízható megoldás. Ha az erősségeit nézzük, ez a szoftver határozottan sok ilyennel rendelkezik. A példák közé tartozik az egyszerű regisztrációs és megvalósítási folyamat, a sok választható funkció és a felhasználóbarát felület. Ha meg kell említenem bármilyen hátrányt, az a magas ár lenne, tekintettel arra, hogy vannak olcsóbb megoldások is. Sőt, az az érzésem, hogy ez az eszköz kissé elsöprőnek bizonyulhat a tapasztalatlan felhasználók számára. Összességében az Intercom chatbot-eszköz hibamentes, érzékeny és könnyen navigálható. Feltétlenül érdemes megfontolni, hogy kipróbálja, ha úgy érzi, hogy előnyös lenne vállalkozása számára.
Frequently Asked Questions
Milyen adatokat gyűjt az Intercom?
Az Intercom különféle adatpontokat tárol és követ a felhasználóin. Példák: teljes név, e-mail-cím, telefonszám, internetes munkamenetek, utoljára és először látták, legutóbbi oldalmegtekintések, város és ország, a böngésző nyelve és verziója, valamint a Twitter-követők száma és az Intercomon küldött üzenetek. A teljes lista megtekinthető az Intercom honlapján.
Lehetséges az Intercom ingyenes használata?
Igen, de csak az ingyenes, 14 napos próbaidőszak idejére. Ezt követően a szoftver használatának folytatásához fizetnie kell érte. Az árak havi 74 dollártól kezdődnek, és különféle csomagok közül választhatnak, nagy és kis cégek számára egyaránt.
Milyen funkciói vannak az Intercom chatbotjának?
Az Intercom egy ügyfélkommunikációs platform, amely különféle funkciókat kínál, beleértve a chatbotot is. Az Intercom chatbotjának néhány fő funkciója:Természetes nyelvi feldolgozás (NLP): Az Intercom chatbotja NLP-t használ az ügyfelek kérdéseinek megértése és hatékony megválaszolása érdekében.Testreszabás: A vállalkozások könnyedén testreszabhatják az Intercom chatbotját sajátos igényeiknek megfelelően, beleértve az automatizált munkafolyamatok és az egyéni válaszok beállítását.Integráció más Intercom-szolgáltatásokkal: Integrálhatja az Intercom chatbotját más funkciókkal, például triggerekkel és lead-rögzítési űrlapokkal.Jelentéskészítés és elemzés: Az Intercom robusztus jelentéskészítést biztosít, így Ön folyamatosan nyomon követheti chatbotjai teljesítményét.
Hogyan készítsünk egyedi Intercom botot?
Íme egy lépésről lépésre szóló útmutató egy egyéni Intercom bot létrehozásához:Regisztráljon az Intercom szolgáltatásra.Hozzon létre egy új botot.Határozza meg a bot célját.Válasszon kiváltót.Tervezze meg a beszélgetés folyamatát.Funkciók hozzáadása.Tesztelje a botját.És végül, de nem utolsósorban: indítsa el a botját.Ha ezeket a lépéseket egyenként követi, akkor minden zökkenőmentesen fog menni.